To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-27
Ogłoszenie nr 510103694-N-2019 z dnia 27-05-2019 r.
Zakład Zieleni Miejskiej: "Rewitalizacja Placu Londzina"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rewitalizacja Placu Londzina w Katowicach.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507353-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 35457111011220,
ul. ul. Tadeusza Kościuszki
138,
40-523
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 515 186, e-mail
zzm_katowice@pro.onet.pl, faks
322 515 081.
Adres strony internetowej (url): www.bip.katowice.eu/jednostki/zzm
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Rewitalizacja Placu Londzina"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NZI.261.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: "Rewitalizacja Placu Londzina" Cel opracowania Projekt "Rewitalizacja Placu Londzina" obejmuje teren Placu Londzina przy ulicy Gliwickiej. W ramach projektu przewidziano uporządkowanie terenu inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem obelisku oraz wprowadzenie nasadzeń zieleni wysokiej i niskiej oraz nowej niezbędnej infrastruktury technicznej w postaci chodników, utwardzenia pod scenę mobilną, oświetlenia i podświetlenia terenu, elementów małej architektury (m.in. ławek, koszy na śmieci, tablice edukacyjne pod historię czytaną, plac zabaw). 2. Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, na działkach o numerach: 85, 89/6, 89/7, 90/22; Obręb ewidencyjny: Śródmieście - Załęże, stanowiących własność Gminy Katowice. 3. Zakres: 1) Obiekty budowlane - elementy małej architektury Zaprojektowano ławki parkowe, kosze na śmieci, kosze na psie odchody z podajnikami woreczków, tablice informacyjne, pojedyncze urządzenia do ćwiczeń siłowych oraz plac zabaw z urządzeniami zabawowymi. Istniejący pomnik poddaje się pracom konserwacyjnym, a także przenosi w centralne miejsce projektowanego placu, co podniesie rangę tego obiektu. Ogrodzenie terenu placu zabaw o zróżnicowanej wysokości: od 1,2 do 1,5 m. 2) Układ komunikacyjny Zaprojektowano pozostawienie istniejącego układu komunikacyjnego z korektą położenia i przebiegu istniejących ścieżek. Na terenie parkowym projektuje się chodniki o szerokości 220 cm, o nawierzchni mieszanej (środkowy pas o szerokości 80 cm z płyt betonowych oraz obustronnie pasy boczne o szerokości 70 cm z kraty trawnikowej wysiewanej trawą) zabezpieczonej systemowymi obrzeżami z tworzyw sztucznych. Główny ciąg pieszy szerokości 4 metrów (płyty betonowe z obrzeżami z kostki betonowej szerokości 136cm w środkowym pasie, pasy boczne szerokości 132cm z kraty trawnikowej). 3) Uzbrojenie terenu Zaprojektowano przebudowę sieci elektrycznej oraz budowę studzienek pod planowaną na terenie infrastrukturę światłowodową monitoringu (światłowód poza zakresem opracowania). Wszystkie sieci oświetlenia ulicznego kolidujące z projektowanymi ciągami pieszymi należy zabezpieczyć dwudzielnymi rurami ochronnymi, odpornymi na zgniatanie z wypustami poza opaski kolizji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; rury na końcach należy zabezpieczyć przed zamulaniem. W trakcie robót należy zwrócić uwagę na istniejące sieci znajdujące się pod ziemią w miejscach utwardzenia. Projektowany chodnik nie ingeruje w teren na głębokości istniejących sieci. W celu wykluczenia kolizji należy przed rozpoczęciem robót wykonać ręcznie przekopy kontrolne pod nadzorem właścicieli sieci, ustalające dokładnie przebieg i zagłębienie istniejących sieci. 4) Odwodnienie terenu Bez zmian. Wody deszczowe będą zagospodarowane na terenie inwestora w sposób niezorganizowany. Chodniki i skarpy zostały ukształtowane w taki sposób, aby wody opadowe spływały na tereny zieleni. 5) Oświetlenie i nasłonecznienie Nasłonecznienie projektowanego placu zabaw dla dzieci jest nie krótsze niż 2 godziny (liczone w dniach równonocy - 21 marca i 21 września - w godzinach 10:00 - 16:00. 6) Zieleń Zaprojektowano pozostawienie istniejącego starodrzewu. Zaprojektowano wycinki krzewów nie chronionych zapisami planu miejscowego oraz nasadzenia zastępcze. Zaprojektowano nowe nasadzenia krzewów i bylin, zgodnie z częścią rysunkową opracowania oraz specyfikacją techniczną. 7) Zestawienie powierzchni Lp. Rodzaj zagospodarowania Powierzchnia [m2] 1. Nawierzchnie utwardzone 822,00 w tym: Nawierzchnia z płyt prefabrykowanych 340,87 Nawierzchnia z kostki betonowej 137,30 Nawierzchnia z geokraty (17%) 182,23 Nawierzchnia bezpieczna 161,60 2. Teren zieleni biologicznie czynnej 7.418,30 w tym: Zieleń urządzona 6.528,56 Nawierzchnia z geokraty (83%) 889,74 Razem - powierzchnia terenu opracowania 8.240,30 Usytuowanie obiektu jest zgodne z Ustawą Prawo budowlane oraz z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, projektowana inwestycja nie naruszy interesu osób trzecich w rozumieniu przepisów prawa budowlanego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa Załącznik Nr 8 do SIWZ zawierający projekt w tym: 1) Przedmiar robót, 2) Opis techniczny z Informacją BIOZ, 3) Rysunki techniczne i konstrukcyjne, 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Zasady i wytyczne dotyczące tablic informacyjnych i pamiątkowych oraz wizualizacji: 1) Tablica musi zawierać: a) nazwę beneficjenta, b) tytuł projektu, c) cel projektu, d) zestaw logo - znaki FE i UE oraz herb lub oficjalne logo promocyjne województwa (projekt finansowany przez program regionalny), e) adres portalu www.mapadotacji.gov.pl. 2) Wzory tablic zamieszczono w Internecie na stronach www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja i na stronach internetowych programów. Zarówno tablica informacyjna jak i tablica pamiątkowa nie mogą zawierać innych informacji i elementów graficznych, 3) Wielkość tablicy powinna zależeć od charakteru projektu i lokalizacji tablicy. Minimalny rozmiar to 80x120 cm (wymiary europalety), 4) Tablica informacyjna powinna być wyeksponowana przez okres trwania prac, aż do zakończenia projektu. Wykonawca zobowiązany jest zadbać o stan techniczny tablic i o to, aby informacja była cały czas wyraźnie widoczna. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę należy wymienić lub odnowić. 5) Tablica pamiątkowa musi być wyeksponowana minimum przez cały okres trwałości projektu. W związku z tym musi być wykonana z trwałych materiałów, a zawarte na niej informacje muszą być czytelne również przez okres gwarancji. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę należy wymienić lub odnowić. 6) Tablice z "Wizualizacją" (minimalny rozmiar to 80x120 cm - wymiary europalety) powinny być wyeksponowane przez okres trwania prac, aż do zakończenia projektu. Wykonawca zobowiązany jest zadbać o stan techniczny tablic i o to, aby informacja była cały czas wyraźnie widoczna. Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę należy wymienić lub odnowić.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45453000-7, 45233250-6, 45340000-2, 77310000-6, 45315100-9, 45315300-1, 45315700-5, 45316100-6, 45300000-0, 45310000-3, 45111200-0, 45231600-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1112180.42
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marcin Gajda Architektura Krajobrazu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2061172.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.