To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-27
Ogłoszenie nr 510104393-N-2019 z dnia 27-05-2019 r.
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule "zaprojektuj i wykonaj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
RPKP Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526340-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540073467-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 82089000000000,
ul. ul. Karłowicza
26,
85-092
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-52 341-94-46, e-mail
finanse@womp.womp.bydgoszcz.pl, faks
0-52 340 02 05.
Adres strony internetowej (url): http://www.womp.bydgoszcz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY w formule "zaprojektuj i wykonaj"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WOMP-DA-3701-2/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowane zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 poz. 1422), w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 03.169.1650 z późn. zm.) oraz w innych obowiązujących w tym zakresie przepisach, wielobranżowego projektu budowlanego i projektu wykonawczego dla zadania pn. "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA MEDYCYNY PRACY W BYDGOSZCZY" wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganymi przepisami szczególnymi. Dokumentacja budowlana i wykonawcza będzie podstawą do zrealizowania robót budowlano-instalacyjnych w obszarze termomodernizacji budynku. Planuje się, że inwestycja będzie współfinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w zakresie działania 3.3 "Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym". Generalny Wykonawca, na etapie prac projektowych, jest zobowiązany do wyodrębnienia Zamawiającemu ceny dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z działaniami termomodernizacyjnymi wskazanymi w audycie energetycznym i PFU. Adaptowany obiekt należy dostosować do wymagań w zakresie izolacyjności cieplnej i innych wymagań związanych z oszczędnością energii obowiązujących od 01 stycznia 2021 r. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015, poz. 1422). Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych (z załączeniem dokumentacji zdjęciowej), 2) sporządzenie koncepcji wielobranżowej, 3) sporządzenie projektu budowlanego, 4) uzyskanie akceptacji niezbędnych rzeczoznawców, w tym p.poż. i do spraw sanitarno-higienicznych, 5) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę, 6) sporządzenie kosztorysów inwestorskich, 7) sporządzenie projektów wykonawczych wielobranżowych, 8) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 9) wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. projektów, 10) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, 11) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie. Wszystkie opracowania każdorazowo wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w PFU oraz audycie energetycznym, stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Wykonawca udzieli minimum 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane zapewniając w tym okresie wymagany efekt energetyczny wskazany w zał. 7 i 8 do niniejszej SIWZ oraz 24 miesięcznej gwarancji na zainstalowane urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie trwania gwarancji do dokonywania na własny koszt raz w roku przeglądu wykonanych prac budowlanych oraz wszelkich niezbędnych przeglądów serwisowych zainstalowanych przez siebie urządzeń, wymaganych odrębnymi zapisami kart gwarancyjnych tychże urządzeń. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących fizycznie wszystkie roboty budowlane (także przez dalszych Podwykonawców) dotyczące prac objętych zakresem zamówienia, wskazanym w załączniku nr 7 do SIWZ, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Dla rozwiania wątpliwości Zamawiający wyjaśnia, iż wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy pracowników fizycznych (robotników), wykonujących prace budowlano - instalacyjne pod nadzorem oraz w wyznaczonym przez pracodawcę miejscu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71220000-6, 71240000-2, 45215140-0, 45300000-0, 45400000-1, 45260000-7, 45320000-6, 45410000-4, 45420000-7, 45450000-6, 45261900-3, 45321000-3, 45421100-5, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3389021.29
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PUBR" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4168496.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Serwis regałów jezdnych w Oddziale ZUS w Bydgoszczy oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów na DK67 na odc. Szpetal Górny - Włocławek"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości pomieszczeń Wojewódzkiego ośrodka Medycyny Pracy
- Wykonanie przeglądów serwisowych aparatury badawczej III
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Zakup monitorów
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Wykonanie dokumentacji projektowej do zadania pn. "Dostosowanie ośrodka "Krucze Skały" w Karpaczu do potrzeb szkoleniowych Służby Więziennej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.