To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-16
Ogłoszenie nr 510104838-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki: Dostawa specjalistycznych urządzeń oraz odczynników i materiałów niezbędnych do kompleksowego wyposażenia ciągu badawczego do pracy z mtDNA i materiałem kostnym w ramach projektu nr PL/2017/PR/0006 pt.: "Rozszerzenie możliwości identyfikacji genetycznej o badanie mtDNA oraz materiału kostnego" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Instrument na rzecz wsparcia finansowego współpracy policyjnej, zapobiegania i zwalczania przestępczości oraz zarządzania kryzysowego na lata 2014-2020 (Porozumienie finansowe nr 6/PL/2017/FBW)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr PL/2017/PR/0006 pt.: "Rozszerzenie możliwości identyfikacji genetycznej o badanie mtDNA oraz materiału kostnego" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Instrument na rzecz wsparcia finansowego współpracy policyjnej, zapobiegania i zwalczania przestępczości oraz zarządzania kryzysowego na lata 2014-2020 (Porozumienie finansowe nr 6/PL/2017/FBW)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518881-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540046193-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, Krajowy numer identyfikacyjny 01517972800000,
ul. Rakowiecka
2A,
00-993
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225856525, e-mail
zamowienia.publiczne@abw.gov.pl, faks
225856565.
Adres strony internetowej (url): www.abw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznych urządzeń oraz odczynników i materiałów niezbędnych do kompleksowego wyposażenia ciągu badawczego do pracy z mtDNA i materiałem kostnym w ramach projektu nr PL/2017/PR/0006 pt.: "Rozszerzenie możliwości identyfikacji genetycznej o badanie mtDNA oraz materiału kostnego" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Instrument na rzecz wsparcia finansowego współpracy policyjnej, zapobiegania i zwalczania przestępczości oraz zarządzania kryzysowego na lata 2014-2020 (Porozumienie finansowe nr 6/PL/2017/FBW)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych urządzeń oraz odczynników i materiałów niezbędnych do kompleksowego wyposażenia ciągu badawczego do pracy z mtDNA i materiałem kostnym w ramach projektu o nr PL/2017/PR/0006 pt.: "Rozszerzenie możliwości identyfikacji genetycznej o badanie mtDNA oraz materiału kostnego" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Instrument na rzecz wsparcia finansowego współpracy policyjnej, zapobiegania i zwalczania przestępczości oraz zarządzania kryzysowego na lata 2014-2020 (Porozumienie finansowe nr 6/PL/2017/FBW). Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp w czternastu częściach: Część I - Pipety, statywy do pipet, próbówki, końcówki do pipet, wirówki z rotorem, termomikser (18 pozycji); Część II - Worteksy (1 pozycja); Część III - Wirówka do płytek (1 pozycja); Część IV - Waga precyzyjna (1 pozycja); Część V - Wielofunkcyjne urządzenie obrotowe (1 pozycja); Część VI - Lampy UV bezpośredniego działania i przepływowe (2 pozycje); Część VII - Chłodziarko-zamrażarki laboratoryjne i chłodziarka laboratoryjna (2 pozycje); Część VIII - Laptop (1 pozycja); Część IX - Zestaw do elektroforezy poziomej z zasilaczem (1 pozycja); Część X - system do dokumentowania żeli z wyposażeniem (1 pozycja); Część XI - Zestawy odczynników (7 pozycji); Część XII - Materiały zużywalne w procesie badania próbek (5 pozycji); Część XIII - Startery reakcji PCR (1 pozycja); Część XIV - Odczynniki oraz materiały zużywalne w procesie badania próbek tj. skalpele i środki do dekontaminacji (10 pozycji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości zostały określone w Załączniku nr 1 a do SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczno-ilościowa" - łącznie 52 pozycje. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ i Istotnych postanowieniach umowy określonych w Załączniku nr 2a (Część I), Załączniku nr 2b do SIWZ (Część II), Załączniku nr 2c do SIWZ (Część III), Załączniku nr 2d do SIWZ (Część IV), Załączniku nr 2e(Część V), Załączniku nr 2f(Część VI), Załączniku nr 2g(Część VII), Załączniku nr 2h (Część VIII), Załączniku nr 2i (Część IX), Załączniku nr 2j (Część X), Załączniku nr 2k (Część XI), Załączniku nr 2l (Część XII), Załączniku nr 2ł (Część XIII), Załączniku nr 2m (Część XIV). Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano: znaki towarowe, patenty, pochodzenie urządzeń, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, spełniających wymagania Zamawiającego, przez które należy rozumieć produkty o zbliżonych, nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych do tych, które zostały przedstawione w "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia" (Załącznik nr 1a do SIWZ). Wskazanie równoważności oferowanego asortymentu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który złoży ofertę na asortyment równoważny musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanego asortymentu, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Wykonawca wymaga, aby dostarczony sprzęt był kompletny, wolny od wad fizycznych, jakościowych i prawnych, fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 r.), niebędący przedmiotem ekspozycji, elementem szkolenia bądź innej formy użytkowania, zgodny ze złożoną ofertą i normami obowiązującymi w Polsce oraz z ostatnimi rozwiązaniami technologicznymi producenta, zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem, a opakowanie nie będzie nosić znamion jego otwierania. Oferowane urządzenia powinny posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP, które Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wraz z dostawą (zgodnie z "Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia" stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ oraz Istotnymi postanowieniami umowy. Oferowane odczynniki i materiały laboratoryjne powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, które Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wraz z dostawą (zgodnie z "Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia" stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ oraz Istotnymi postanowieniami umowy). Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia zawarcia umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV: 38437100-8, 38437120-4, 38437110-1, 42931100-2, 33192500-7, 38310000-1, 31515000-9, 39711100-0, 30213000-5, 33696500-0, 33696300-8, 33696300-8, 33141411-4, 33631600-8, 33741100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pipety, statywy do pipet, próbówki, końcówki do pipet, wirówki z rotorem, termomikser |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
86478.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88405.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Worteksy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11160.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALAB Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6725.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wirówka do płytek |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Waga precyzyjna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wielofunkcyjne urządzenie obrotowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Lampy UV bezpośredniego działania i przepływowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8740.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DANLAB Danuta Katryńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10332.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Chłodziarko-zamrażarki laboratoryjne i chłodziarka laboratoryjna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2275.61
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DANLAB Danuta Katryńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44735.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Laptop |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zestaw do elektroforezy poziomej z zasilaczem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4316.26
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABO Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2976.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: System do dokumentowania żeli z wyposażeniem |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zestawy odczynników |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
108287.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Life Technologies Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
97425.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Materiały zużywalne w procesie badania próbek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6455.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Life Technologies Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5729.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Startery reakcji PCR |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Odczynniki oraz materiały zużywalne w procesie badania próbek tj. skalpele i środki do dekontaminacji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup komputerów
- Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.