Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-03-05
Ogłoszenie nr 518881-N-2020 z dnia 2020-03-05 r.
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki: Dostawa specjalistycznych urządzeń oraz odczynników i materiałów niezbędnych do kompleksowego wyposażenia ciągu badawczego do pracy z mtDNA i materiałem kostnym w ramach projektu nr PL/2017/PR/0006 pt.: "Rozszerzenie możliwości identyfikacji genetycznej o badanie mtDNA oraz materiału kostnego" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Instrument na rzecz wsparcia finansowego współpracy policyjnej, zapobiegania i zwalczania przestępczości oraz zarządzania kryzysowego na lata 2014-2020 (Porozumienie finansowe nr 6/PL/2017/FBW)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr PL/2017/PR/0006 pt.: "Rozszerzenie możliwości identyfikacji genetycznej o badanie mtDNA oraz materiału kostnego" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Instrument na rzecz wsparcia finansowego współpracy policyjnej, zapobiegania i zwalczania przestępczości oraz zarządzania kryzysowego na lata 2014-2020 (Porozumienie finansowe nr 6/PL/2017/FBW)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, krajowy numer identyfikacyjny
01517972800000, ul.
Rakowiecka
2A
,
00-993
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225856525, e-mail
zamowienia.publiczne@abw.gov.pl, faks
225856565.
Adres strony internetowej (URL): www.abw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.abw.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.abw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki - Wydział Zamówień Publicznych, ul. Samochodowa 5, 02-652 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznych urządzeń oraz odczynników i materiałów niezbędnych do kompleksowego wyposażenia ciągu badawczego do pracy z mtDNA i materiałem kostnym w ramach projektu nr PL/2017/PR/0006 pt.: "Rozszerzenie możliwości identyfikacji genetycznej o badanie mtDNA oraz materiału kostnego" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Instrument na rzecz wsparcia finansowego współpracy policyjnej, zapobiegania i zwalczania przestępczości oraz zarządzania kryzysowego na lata 2014-2020 (Porozumienie finansowe nr 6/PL/2017/FBW)
Numer referencyjny:
4/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
14
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznych urządzeń oraz odczynników i materiałów niezbędnych do kompleksowego wyposażenia ciągu badawczego do pracy z mtDNA i materiałem kostnym w ramach projektu o nr PL/2017/PR/0006 pt.: "Rozszerzenie możliwości identyfikacji genetycznej o badanie mtDNA oraz materiału kostnego" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego - Instrument na rzecz wsparcia finansowego współpracy policyjnej, zapobiegania i zwalczania przestępczości oraz zarządzania kryzysowego na lata 2014-2020 (Porozumienie finansowe nr 6/PL/2017/FBW). Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp w czternastu częściach: Część I - Pipety, statywy do pipet, próbówki, końcówki do pipet, wirówki z rotorem, termomikser (18 pozycji); Część II - Worteksy (1 pozycja); Część III - Wirówka do płytek (1 pozycja); Część IV - Waga precyzyjna (1 pozycja); Część V - Wielofunkcyjne urządzenie obrotowe (1 pozycja); Część VI - Lampy UV bezpośredniego działania i przepływowe (2 pozycje); Część VII - Chłodziarko-zamrażarki laboratoryjne i chłodziarka laboratoryjna (2 pozycje); Część VIII - Laptop (1 pozycja); Część IX - Zestaw do elektroforezy poziomej z zasilaczem (1 pozycja); Część X - system do dokumentowania żeli z wyposażeniem (1 pozycja); Część XI - Zestawy odczynników (7 pozycji); Część XII - Materiały zużywalne w procesie badania próbek (5 pozycji); Część XIII - Startery reakcji PCR (1 pozycja); Część XIV - Odczynniki oraz materiały zużywalne w procesie badania próbek tj. skalpele i środki do dekontaminacji (10 pozycji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości zostały określone w Załączniku nr 1 a do SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczno-ilościowa" - łącznie 52 pozycje. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ i Istotnych postanowieniach umowy określonych w Załączniku nr 2a (Część I), Załączniku nr 2b do SIWZ (Część II), Załączniku nr 2c do SIWZ (Część III), Załączniku nr 2d do SIWZ (Część IV), Załączniku nr 2e(Część V), Załączniku nr 2f(Część VI), Załączniku nr 2g(Część VII), Załączniku nr 2h (Część VIII), Załączniku nr 2i (Część IX), Załączniku nr 2j (Część X), Załączniku nr 2k (Część XI), Załączniku nr 2l (Część XII), Załączniku nr 2ł (Część XIII), Załączniku nr 2m (Część XIV). Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano: znaki towarowe, patenty, pochodzenie urządzeń, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, spełniających wymagania Zamawiającego, przez które należy rozumieć produkty o zbliżonych, nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych do tych, które zostały przedstawione w "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia" (Załącznik nr 1a do SIWZ). Wskazanie równoważności oferowanego asortymentu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który złoży ofertę na asortyment równoważny musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanego asortymentu, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Wykonawca wymaga, aby dostarczony sprzęt był kompletny, wolny od wad fizycznych, jakościowych i prawnych, fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 r.), niebędący przedmiotem ekspozycji, elementem szkolenia bądź innej formy użytkowania, zgodny ze złożoną ofertą i normami obowiązującymi w Polsce oraz z ostatnimi rozwiązaniami technologicznymi producenta, zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem, a opakowanie nie będzie nosić znamion jego otwierania. Oferowane urządzenia powinny posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP, które Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wraz z dostawą (zgodnie z "Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia" stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ oraz Istotnymi postanowieniami umowy. Oferowane odczynniki i materiały laboratoryjne powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, które Wykonawca zobowiązuje się przedstawić wraz z dostawą (zgodnie z "Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia" stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ oraz Istotnymi postanowieniami umowy). Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
38437100-8 |
38437120-4 |
38437110-1 |
42931100-2 |
33192500-7 |
38310000-1 |
31515000-9 |
39711100-0 |
30213000-5 |
33696500-0 |
33696300-8 |
33141411-4 |
33631600-8 |
33741100-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w formie oryginału,w języku polskim. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (nie krótszym niż 5 dni), aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w Załączniku nr 2a do SIWZ (Część I), Załączniku nr 2b do SIWZ (Część II), Załączniku nr 2c do SIWZ (Część III), Załączniku nr 2d do SIWZ (Część IV), Załączniku nr 2e do SIWZ (Część V), Załączniku nr 2f do SIWZ (Część VI), Załączniku nr 2g do SIWZ (Część VII), Załączniku nr 2h do SIWZ (Część VIII), Załączniku nr 2i do SIWZ (Część IX), Załączniku nr 2j do SIWZ (Część X), Załączniku nr 2k do SIWZ (Część XI), Załączniku nr 2l do SIWZ (Część XII), Załączniku nr 2ł do SIWZ (Część XIII), Załączniku nr 2m do SIWZ (Część XIV).
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcy w toku postępowania. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI uPzp pt. "Środki ochrony prawnej", przewidziane w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp.
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami SIWZ oraz IPU. 1. Zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami art. 144 uPzp. 2. Dokonanie na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty wymaga obopólnej zgody Stron oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności, i może nastąpić w następujących przypadkach: 1) w zakresie przedmiotu umowy, w tym sposobu jego wykonania oraz terminów przewidzianych na realizację zobowiązań umownych - w przypadku wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy; 2) w zakresie określonych w umowie terminów przewidzianych na wykonanie zobowiązań umownych - w przypadku wystąpienia siły wyższej, o jakiej mowa w § 5 ust. 9 umowy, która uniemożliwi wykonanie części lub całości zobowiązań umownych lub spowoduje, że ich wykonanie będzie musiało nastąpić z opóźnieniem; 3) w zakresie wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług. 3. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może być dokonana z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, jednakże Strony ustalają, że modyfikacje umowy w zakresie danych rejestrowych i teleadresowych Stron, jak również polegające na zmianie przedstawicieli Stron lub ich danych kontaktowych nie będą uznawane za zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i każda ze Stron będzie mogła dokonać je samodzielnie, zawiadamiając o tym pisemnie drugą Stronę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w formie oryginału,w języku polskim. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie nastąpi w Wydziale Zamówień Publicznych Biura Logistyki Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5 (sala konferencyjna). W celu uczestniczenia w otwarciu ofert należy zgłosić się, co najmniej 15 minut przed wyznaczonym terminem otwarcia ofert w Biurze Przepustek z dokumentem tożsamości.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pipety, statywy do pipet, próbówki, końcówki do pipet, wirówki z rotorem, termomikser |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437100-8, 38437120-4, 38437110-1, 42931100-2, 33192500-7, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Worteksy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Wirówka do płytek |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42931100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Waga precyzyjna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38310000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Wielofunkcyjne urządzenie obrotowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Lampy UV bezpośredniego działania i przepływowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31515000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Chłodziarko-zamrażarki laboratoryjne i chłodziarka laboratoryjna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39711100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 8 | Nazwa: | Laptop |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 9 | Nazwa: | Zestaw do elektroforezy poziomej z zasilaczem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 10 | Nazwa: | System do dokumentowania żeli z wyposażeniem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 11 | Nazwa: | Zestawy odczynników |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 12 | Nazwa: | Materiały zużywalne w procesie badania próbek |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 13 | Nazwa: | Startery reakcji PCR |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
Część nr: | 14 | Nazwa: | Odczynniki oraz materiały zużywalne w procesie badania próbek tj. skalpele i środki do dekontaminacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696300-8, 33141411-4, 33631600-8, 33696500-0, 33741100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Minimalny okres gwarancji na poszczególny asortyment przedstawiony został w załączniku nr 1a do SIWZ - "Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia". Miejsce dostawy: obiekt Zamawiającego na terenie Warszawy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia 1 kwietnia 2020 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa aparatury laboratoryjnej dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.