To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-16
Ogłoszenie nr 510104915-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawa sprzętu medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Zakup aparatury i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19" w ramach Projektu pn.: "Poprawa dostępu do wysokiej jakości opieki pediatrycznej poprzez przebudowę i doposażenie Oddziału Pediatrii Szpitala w Staszowie" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.3 "Infrastruktura zdrowotna i społeczna" Osi 7 "Sprawne usługi publiczne" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530439-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540064397-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Kancelaria Zamówień Publicznych
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30236200000000,
ul. ul. Partyzantów
12,
28-500
Kazimierza Wielka, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 521 442, e-mail
zozkw@go2.pl, faks
413 521 442.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KW/08/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu medycznego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33111300-4
Dodatkowe kody CPV: 33194110-0, 33195100-4, 33121500-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa aparatu rtg |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
115000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOMED Lublin Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123660.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa pomp infucyjnych 2 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASCOR MED. Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa respirtora - 1szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kazimierzy Wielkiej - na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) ustawy Pzp unieważnia postępowanie na dostawę sprzętu medycznego - Pakiet - Respirator, ponieważ nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa aparatu ekg - 3 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kazimierzy Wielkiej - na podstawie art. 93 ust 1 pkt 4) ustawy Pzp unieważnia postępowanie na dostawę sprzętu medycznego - Pakiet - EKG, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KAZIMIERZA WIELKA
- "DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI PRZY UL. SZKOLNEJ 22 W KAZIMIERZY WIELKIEJ."
- "Opracowanie projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Kazimierza Wielka."
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej oraz ciągnika rolniczego wraz z przyczepą.
więcej: przetargi KAZIMIERZA WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe"
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego, stanowiącego część I zadania pn. Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu - Etap II
- Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii w ramach zadania "Remont oraz modernizacja pomieszczeń szpitala w celu unowocześnienia oraz powiększenia Oddziału Chirurgii".
- DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH - 2 realizowana w ramach Projektu pn. Wsparcie techniczne w procesie pozyskiwania dowodów cyfrowych z narzędzi elektronicznych
- Zakup pierwszego wyposażenia dla hospicjum w Tomaszowie Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje następujący asortyment: Urządzenia medyczne różne - aparat EKG, kardiomonitor (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.