To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-23
Ogłoszenie nr 510109844-N-2020 z dnia 23-06-2020 r.
Powiat Ełcki: Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534682-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ełcki, Krajowy numer identyfikacyjny 79067105300000,
ul. ul. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
876 218 300, e-mail
agnieszka.pietrowicz@powiat.ełk.pl, faks
876 218 339.
Adres strony internetowej (url): powiat.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RP.272.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych do oznaczania różnych rodzajów pojazdów/samochodowe: jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, tymczasowe i indywidualne, motocyklowe i motorowerowe; tablice muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w § 28 i załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2017, poz. 2355 z późn. zmianami), b) odbiór i kasacja starych tablic rejestracyjnych zwracanych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ełku, c) Zamówienie obejmuje dostarczenie wykonanych tablic do magazynu Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ełku, ul. Warszawska 4, 19-300 Ełk oraz odbiór tablic starych tablic rejestracyjnych z tego magazynu i ich kasację w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, d) Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w: Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2017, poz. 2355 z późn. zmianami). Prognozowana ilość i rodzaj zamawianych tablic: Lp. a) Rodzaj tablicy Ilość 1. Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe, jednorzędowe zmniejszone, dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem 40 000 szt. 2. Motocyklowe, (ciągnikowe): zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe, dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem 1 700 szt. 3. Motorowerowe: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe, dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem 600 szt. Określony w tabeli podział asortymentu może ulec zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. e) Zakres i liczba zamawianych tablic rejestracyjnych będzie przekazywana w kolejnych zamówieniach dostawy, f) Dostawa tablic musi być realizowana w terminie 7 dni (kalendarzowych) od daty złożenia zamówienia, g) Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć tablice w dostawie awaryjnej do Starostwa Powiatowego w Ełku w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania faxem., h) Zamawiający informuje, że tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk), i) Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze (tj. motocyklowe zwyczajne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących do 50 sztuk, j) Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem umożliwiającym ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj, k) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odebrał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne. Złomowanie tablic dokonuje się przez ich fizyczne zniszczenie w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarne przekazanie tablic rejestracyjnych będzie się odbywało w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą, a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji nie rzadziej niż raz na dwa miesiące, l) Wykonawca ponosi koszty opakowania oraz dostawy i odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania. m) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. 2017, poz. 2355 z późn. zmianami), n) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia wydania tablicy użytkownikowi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34928472-7
Dodatkowe kody CPV: 30195000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
370000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TABLIX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
460081.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa fortepianu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk w 2025 roku
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ełk
- Świadczenia usługi w zakresie sprzątania szkoły Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku w roku 2025
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konserwacji, napraw i usuwania awarii instalacji hydrantowych i sprzętu gaśniczego oraz instalacji oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru, a także dostaw sprzętu gaśniczego KWP w Łodzi
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU W 2025 ROKU
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płocku w 2025 roku
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Koninie
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.