To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-06
Ogłoszenie nr 510113225-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.
Politechnika Koszalińska: Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534420-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Koszalińska, Krajowy numer identyfikacyjny 17030000000000,
ul. ul. Śniadeckich
2,
75-453
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
(094) 34-78-637, 34-78-635, e-mail
szp@tu.koszalin.pl, faks
(094) 34-78-636.
Adres strony internetowej (url): bip.tu.koszalin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9/PNOG/SZP-2/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I - 2/VI do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji "Zadaniem"): Zadanie I - Jednostka centralna poleasingowa - zestaw 1 Zadanie II - Jednostka centralna poleasingowa - zestaw 2 Zadanie III - Komputery przenośne poleasingowe Zadanie IV - Monitor nowy, nieużywany nr 1 Zadanie V - Monitor nowy, nieużywany nr 2 Zadanie VI - Monitor nowy, nieużywany nr 3. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 - Komputery osobiste; 30231200-0 - Monitory ekranowe; 30213100-6 - Komputery przenośne; 33195100-4 - Monitory. 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanych komputerów oraz fabrycznie nowych monitorów i ich sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Rok produkcji komputerów poleasingowych nie może być wcześniejszy niż 2014, z okresem gwarancji minimum 6 miesięcy na komputery i minimum 12 miesięcy na monitory. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2/I - 2/VI do SIWZ. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych komputerów, na podstawie posiadanych dokumentów. 5. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 21 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail). Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady "door to door". 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku nr 2/I-2/VI do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 7. PRAWO OPCJI dla Zadania I, Zadanie II, Zadanie III: 7.1. W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień, będących rozszerzeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia, według zakresu wskazanego w Załączniku nr 2/I - 2/III do SIWZ opisanego, jako Konfiguracja opcjonalna. 7.2. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia opcjonalnego. 7.3. Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w projekcie umowy (Załącznik nr 4A do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2/I - 2/III do SIWZ). 7.4. Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w okresie trwania umowy. 7.5. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. 7.6. Zamawiający zastrzega, że wskazane w Załączniku 2/I - 2/III do SIWZ ilości sprzętów w ramach Prawa Opcji dla danej części zamówienia, są wielkościami maksymalnymi, a ilości te mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 7.7. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia w szczególności wszystkie koszty prac i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty dostawy, transportu, koszty usług świadczonych w ramach gwarancji (w szczególności przeglądów, konserwacji), odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. 7.8. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację umowy poszczególnego zamówienia częściowego składającego się na przedmiot umowy. 8. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur. 9. Wymienione w treści załącznika nr 2I - 2/VI artykuły muszą odpowiadać i, lub posiadać atesty Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 10. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 4C do SIWZ). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231200-0, 33195100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie I - Jednostka centralna poleasingowa - zestaw 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMPRE Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44378.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie II - Jednostka centralna poleasingowa - zestaw 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMPRE Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43566.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie III - Komputery przenośne poleasingowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) - Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie IV - Monitor nowy, nieużywany nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8100.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLBIT Bartosz Polender
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9963.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie V - Monitor nowy, nieużywany nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4300.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLBIT Bartosz Polender, ul. Słoneczny Sad 4h, 72-002
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5289.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie VI - Monitor nowy, nieużywany nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
813.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLBIT Bartosz Polender
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2029.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE - DOKOŃCZENIE ZADANIA
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 205 odc. Buszynko - Chociwle
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.