To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-26
Ogłoszenie nr 510113935-N-2020 z dnia 26-06-2020 r.
Urząd Miasta i Gminy Szamotuły: Rewitalizacja budynku Rynek 16/17 w ramach zadania: Rewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji: społecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzez: modernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego - zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 (umowa o dofinansowanie Projektu nr RPWP.09.02.01-30-0094/17 z dnia 27 sierpnia 2019 r.).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527849-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540061794-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, Krajowy numer identyfikacyjny 52657000000000,
ul. ul. Dworcowa
26,
64-500
Szamotuły, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 927 501, e-mail
umig@szamotuly.pl, faks
612 920 072.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szamotuly.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja budynku Rynek 16/17 w ramach zadania: Rewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji: społecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzez: modernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego - zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.271.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem przedmiotowych prac jest zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych i przebudowy lokali użytkowych i klatek schodowych wraz z utwardzeniem terenu podwórza. Realizacja powyższego zadania pozwoli, do lokali będących własnością gminy Szamotuły, przenieść siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej, Straży Miejskiej i Fundacji Nadzieja. Teren realizacji zadania jest objęty ochroną konserwatorską. UWAGA! Na etapie projektowania ilość projektowanych stanowisk należy bezwzględnie zweryfikować z w/w użytkownikami (Ośrodek Pomocy Społecznej, Straż Miejska i Fundacja Nadzieja). Zakres prac obejmuje zaprojektowanie i wykonanie m.in. 1) Opracowanie koncepcji na podstawie PFU; 2) Sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże-budowlana, instalacja wod-kan., instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowych); 3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu 4) Wyposażenie w niezbędną infrastrukturę - zgodnie z PFU, w tym: - roboty rozbiórkowe; roboty ziemne; - roboty izolacyjne, roboty w zakresie wykonywania systemu wentylacji i klimatyzacji; roboty budowlane w zakresie konstrukcji, - roboty remontowe i renowacyjne; - roboty instalacyjne elektryczne w tym niskoprądowe; - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; - instalowanie centralnego ogrzewania; - różne meble i wyposażenie; - pozostałe systemy (komputery, drukarki, oprogramowania, serwery, itp.); - roboty wykończeniowe (tynkowanie, roboty w zakresie stolarki budowlanej i roboty ciesielskie, pokrywanie podłóg i ścian, układanie płytek, roboty malarskie, itp.); - schodołazy gąsienicowe dla osób niepełnosprawnych; - utwardzenie i zagospodarowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami do SIWZ: A. Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 10 do SIWZ; B. Program funkcjonalno-użytkowy budynku Rynek 16/17 wraz z uszczegółowieniem - załącznik nr 11 do SIWZ; C. Rzuty (piwnicy, parteru, pięter) - załącznik nr 12 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45100000-8, 45110000-1, 45223000-6, 45210000-2, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1, 45453000-7, 32000000-3, 39150000-8, 71000000-8, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2032520.33
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "MAREX" Zakład Ogólnobudowlany
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2253150.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Zakup energii elektrycznej - Grupa zakupowa
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.