To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-06
Ogłoszenie nr 510114061-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 395 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543505-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02-777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont bloku żywienia w Przedszkolu nr 395 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.45.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont bloku żywienia obejmujący prace budowlane w zakresie wszystkich branż, w tym zgodnie z proj. architektury i konstrukcji. Przedmiotowy obiekt składa się z siedmiu części: 1 - segment dydaktyczny 2 - łącznik 3 - segment administracyjny 4 - stołówka 5 - segment kuchenny 6 - segment przedszkolny 7 - segment sportowy. Prace remontowe związane są z dostosowaniem segmentu kuchennego do zmodyfikowanych założeń technologicznych oraz sprzętu i urządzeń kuchennych będących już w posiadaniu Przedszkola i planowanych do zakupienia a więc usprawnienie procesu technologicznego funkcji żywienia oraz poprawę stanu technicznego, sanitarno-higienicznego pomieszczeń i dostosowanie do obowiązujących przepisów. Zakres zamówienia: Ogólny opis prac budowlanych : ? Pomoc Wykonawcy przy demontażu urządzeń i wyposażenia technologicznego oraz przeniesienie w miejsce tymczasowego przechowywania wskazanego przez Użytkownika i Inwestora a także montaż po wykonaniu remontu ? Roboty rozbiórkowe w zakresie ścianek i okładzin ściennych ? Wykonanie nowych przebić w stropach i ścianach ? Wzmocnienie w miejscach powiększonych przebić i otworów w stropach i ścianach zgodnie z projektem konstrukcji ( belki wzmacniające , nadproża) ? Rozbiórka warstw i okładzin posadzkowych ? Wznoszenie nowych ścianek ? Wykonanie podstaw pod centrale wentylacyjne ? Ułożenie nowych okładzin podłogowych i ściennych ? Obudowy instalacji, montaż sufitu podwieszonego ? Demontaż i montaż okien i drzwi ? Wymiana fragmentów izolacji termicznej ścian na niepalną z użyciem wełny min. ? Wykonanie nowych kominów i podstaw pod wentylatory i wyrzutnie dachowe ? Malowanie, zakładanie odbojów i listew ochronnych Zakres robót instalacyjnych sanitarnych obejmuje: 1) Remont instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego * demontaż istniejącej instalacji - przewodów, grzejników, armatury * montaż nowej instalacji - przewodów, armatury, grzejników, podłączenie nagrzewnic wentylacyjnych * montaż izolacji termicznej * wykonanie płukania, prób, regulacji * wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych przejść instalacyjnych przez przegrody oddzieleń przeciwpożarowych. 2) Remont instalacji wody użytkowej * demontaż istniejącej instalacji - przewodów, armatury, odłączenie istniejących urządzeń technologicznych od instalacji * montaż nowej instalacji - przewodów, armatury, podejść dopływowych do punktów czerpalnych * montaż i podłączenie stacji zmiękczania wody * montaż izolacji termicznej i antyroszeniowej * wykonanie płukania, próby ciśnieniowej * wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych przejść instalacyjnych przez przegrody oddzieleń przeciwpożarowych. 3) Remont instalacji gazowej * demontaż istniejącej instalacji (za gazomierzem) - przewodów, armatury, odłączenie istniejących urządzeń gazowych od instalacji * montaż nowej instalacji - przewodów, armatury, podejść pod urządzenia gazowe * montaż zaworu odcinająco-sygnalizacyjnego z głowicą zamykającą w szafce gazowej (dostawa - branża elektryczna) * wykonanie próby ciśnieniowej * wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych przejść instalacyjnych przez przegrody oddzieleń przeciwpożarowych. 4) Remont instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wykonania instalacji kanalizacji technologicznej * demontaż istniejącej instalacji - przewodów, wywiewek, podejść pod przybory sanitarne i technologiczne * montaż nowej instalacji - przewodów, wywiewek, podejść odpływowych pod przybory sanitarne i technologiczne * montaż i podłączenie separatora tłuszczów * montaż przyborów (branża budowlana) * wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych przejść instalacyjnych przez przegrody oddzieleń przeciwpożarowych. 5) Dostawę i montaż chłodni oraz doposażenie obiektu w klimatyzator * demontaż chłodnic i agregatu chłodniczego dla chłodni * montaż kompletnej komory chłodniczej * montaż klimatyzatora typu split w kuchni * wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych przejść instalacyjnych przez przegrody oddzieleń przeciwpożarowych. 6) Remont instalacji wentylacji mechanicznej * demontaż istniejącej instalacji - wentylatorów, nagrzewnic, tłumików, czerpni ściennej, kratek i kanałów wentylacyjnych * montaż instalacji - urządzeń: central wentylacyjnych, wentylatorów dachowych, kanałowych, ściennych, okapów oraz montaż kanałów wentylacyjnych, tłumików akustycznych, kratek, przepustnic, rewizji * wykonanie uruchomienia i regulacji * montaż klap przeciwpożarowych. Ogólny opis prac budowlanych instalacyjnych elektrycznych: ? demontaże istniejących instalacji elektrycznych, ? montaż instalacji oświetlenia podstawowego, ? montaż instalacji oświetlenia awaryjnego, ? montaż instalacji gniazd wtyczkowych ogólnych, ? montaż instalacji gniazd wtyczkowych technologicznych, ? montaż instalacji siłowej wraz z wewnętrznymi liniami zasilającymi, ? montaż instalacji uziemiającej, ? montaż instalacji zasilania wentylacji i klimatyzacji, ? montaż rozdzielnicy elektrycznej, ? modernizacja rozdzielnicy głównej. Wymagania związane z realizacją zamówienia 1) Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów ( jest to warunek odbioru robót). 2) Wykonawca, lub podmiot przystępujący do przetargu, powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w jej skład. Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zadania budowlanego, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nieuwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji opisowej lub na planach, lub wynikającego z samej koncepcji. 3) Wszelkie uwagi do dokumentacji wykonawca winien zgłosić projektantowi przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, a ewentualne zmiany na etapie realizacji uzgodnić wcześniej z projektantem. Nie upoważnia to jednak wprost wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. 4) Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych. 5) Wszystkie roboty winny być wykonywane pod kierownictwem osób uprawnionych. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2018.1986 z póź.zm.). 2) Wykonawca zobowiązuje się, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. * Roboty budowlane * Roboty instalacyjne sanitarne * Roboty instalacyjne elektryczne * Roboty przygotowawcze, 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 1 pkt 9) i 10) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: ? wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ ? Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8a do SIWZ, stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; ? Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8b do SIWZ, stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; ? Przedmiar robót - załącznik nr 8c do SIWZ, ? Materiały informacyjne - załącznik nr 8d do SIWZ stanowiące równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2396792.02
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ŁUNIBUD Sp.J. ŁUNIEWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2892828.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.