eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › "Wykonanie rozbiórki budynku warsztatów terapii zajęciowej przy ul. 1 Maja 5A w Iławie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-29

Ogłoszenie nr 510114409-N-2020 z dnia 29-06-2020 r.

Gmina Miejska Iława: "Wykonanie rozbiórki budynku warsztatów terapii zajęciowej przy ul. 1 Maja 5A w Iławie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533972-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540076699-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000000, ul. ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (089) 6490159, 6490101, e-mail przetargi@umilawa.pl, faks (089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): www.bip.umilawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonanie rozbiórki budynku warsztatów terapii zajęciowej przy ul. 1 Maja 5A w Iławie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania: ZP.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynku warsztatów terapii zajęciowej przy ulicy 1 Maja 5A, na działkach nr 8/1 i8/2 obręb 9 o kubaturze łącznej 3177 m3 (budynek 3085 m3 , garaż 92 m3) oraz łącznej powierzchni zabudowy 937,64 m2 polegającej na: a) zabezpieczeniu terenu rozbiórki (w tym istniejących drzew i krzewów), utrzymywania w czystości dróg dojazdowych do terenu rozbiórki oraz przeprowadzeniu prac przygotowawczych: - odłączeniu wszystkich czynnych przyłączy po wcześniejszym uzgodnieniu przez Wykonawcę z właściwymi administratorami sieci, (do dokumentacji przetargowej załączono wstępne uzgodnienia z gestorami sieci). Zasilenie energetyczne należy pozostawić na fundamencie usytuowane przy ścianie budynku, koszty przebudowy zasilenia nieruchomości ponosi Zamawiający. b) wykonaniu prac rozbiórkowych według przedmiaru robót będącego załącznikiem do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z uwzględnieniem uporządkowania przyległego terenu po rozbiórce. 2. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "obiektem" lub "przedmiotem zamówienia". 3. Materiały rozbiórkowe pochodzące z robót przeprowadzonych w ramach zamówienia stanowić będą własność Wykonawcy i uwzględnia to w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania materiałów rozbiórkowych w sposób przewidziany art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U 2019 r. poz. 701 z późn. zm.). 4. Wyjątek stanowią: a) okładziny z płyt zawierających azbest, które Wykonawca zobowiązany jest do zeskładowania na paletach w miejscu zapewniającym dojazd pojazdów wielkogabarytowych odbierających odpad po wcześniejszym zabezpieczeniu taśmami i czarną folią. Zamawiający zapewnia transport i utylizację płyt okładzinowych zawierających azbest. b) kostka brukowa betonowa, płytki betonowe 35x35cm oraz płytki betonowe 50x50 cm, które należy ułożyć na palety i przewieźć na miejskie składowisko materiałów przy ul. Komunalnej w Iławie, c) kostka kamienna, którą w stanie luźnym należy przewieźć na miejskie składowisko materiałów przy ul. Komunalnej w Iławie. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45111100-9, 45111220-6, 45111213-4 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 7. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w STWIORB oraz SIWZ i wzorze umowy pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w STWIORB oraz SIWZ i wzorze umowy oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, aprobatach, specyfikacji technicznej i systemie odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w ww. dokumentach 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, zagęszczanie i inne roboty ogólnobudowlane, o których mowa w SST na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ - wzorze umowy - §9 i §10.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9


Dodatkowe kody CPV: 45111220-6, 45111213-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156668.16
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MWM Logistic Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działyńskich 10c
Kod pocztowy: 13-300
Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84870.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241080.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.