To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-30
Ogłoszenie nr 510114908-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.
Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Zagospodarowanie terenu przy ul. Dzionkarzy w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj - Budowa toru rowerowego typu "pumptrack"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539039-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000,
ul. ul. Strzelców Bytomskich
,
44-109
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2310031, 3350444, e-mail
mzuk@mzuk.pl, faks
322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy ul. Dzionkarzy w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj - Budowa toru rowerowego typu "pumptrack"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZUK-EPZ.50.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje zagospodarowanie terenu przy ul. Dzionkarzy w Gliwicach, działka nr 2108/4, obręb Sośnica, polegające na wykonaniu prac w zakresie zaprojektowania i budowy toru rowerowego typu pumptrack. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: I. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego: 1.Wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu. 2. Projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 3. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski. 4. Uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badan technicznych. 5. Przygotowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę / uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. UWAGA: Dokumentacje projektowa należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (CD). W wersji papierowej dokumentacje należy wykonać w 4 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentacje należy wykonać w 1 komplecie. II. Roboty budowlane: 1. Roboty ziemne -korytowanie. 2. Podbudowy. 3. Nawierzchnia asfaltowa. 4. Stojak rowerowy. 5. Ławka i kosz na śmieci(materiał inwestora). 6. Wykonanie trawników siewem. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuka budowlana, według opracowanego projektu budowlano - wykonawczego. Integralna częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Program funkcjonalno - użytkowy. 2. Załączniki graficzne - lokalizacja i dokumentacja fotograficzna. UWAGA: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Istotne warunki zamówienia: I. Dla prac projektowych: 1. Dokumentacje projektowa należy opracować w podziale na projekt koncepcyjny oraz projekt budowlany lub dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Przed przystąpieniem do dalszych prac, Wykonawca winien uzyskać od Zamawiającego zatwierdzenie koncepcji zagospodarowania terenu. 2.Projekt musi zawierać wszystkie branże, jakie będą wynikać z zakresu projektu. Projekt powinien zawierać część opisowa (opis techniczny dla poszczególnych branż, wymagane prawem uzgodnienia), część rysunkowa (proj. zagospodarowania terenu, rysunki branżowe). Dokumentacje projektową należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w PFU, pozostałymi dokumentami Zamawiającego, Umowa,obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z pózn.zm.), a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi i zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych inżynierów i projektantów oraz winna spełniać wymagania PFU. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem,wymaganiami Zamawiającego, praktyka inżynierską i najlepsza dostępną technika. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. 3. Należy dokonać zgłoszenia robót / uzyskać decyzję o pozwoleniu na budowę. II. Dla robót budowlanych: 1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobata Techniczna. 3. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcja producenta. 4.Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba. 5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisje wyznaczona przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym,specyfikacja techniczna oraz przedmiarami robót. 6. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. 7.Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach, - protokoły z pomiarów i badan, - dokumentacje powykonawcza, - wpis do dziennika budowy. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 3. Wykonywanie prac w godzinach od 6ºº do 18ºº w dni robocze oraz od 6ºº do 15ºº w sobotę. 4. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 5. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 6. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu,odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityka Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityka Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Polityka ZSZ. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy max. 60miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych bez wad, Wymagany termin rękojmi: min. 36miesięcy max. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych bez wad.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45100000-8, 45113000-2, 45111000-8, 45112000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
186178.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VELO PROJEKT Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
229000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(3)
- Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Gliwicki"
- 4WOG.1200.2712.38.2024 Dostawa niszczarek do dokumentów dla 4 WOG Gliwice w podziale na 5 części
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- 2024 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa i modernizacja ulic na terenie Miasta Zakroczym.
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
- "Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna: (ul. Polna) - Złockie w km 4+100 do 4+508
- "Przebudowa urządzeń wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ciasna - Staw Glinica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.