eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Remont i rozbudowa obiektów sportowych w Gminie Zaklików - Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego klubu sportowego Czarni Lipa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-03

Ogłoszenie nr 510118605-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.

Gmina Zaklików: Remont i rozbudowa obiektów sportowych w Gminie Zaklików - Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego klubu sportowego Czarni Lipa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541434-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zaklików, Krajowy numer identyfikacyjny 83040913000000, ul. ul. Zachodnia 15, 37-470 Zaklików, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 738 476, e-mail sekretariat@zaklikow.pl, faks 158 738 324.
Adres strony internetowej (url): www.zaklikow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i rozbudowa obiektów sportowych w Gminie Zaklików - Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego klubu sportowego Czarni Lipa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.19.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację obiektu stadionu sportowego klubu sportowego Czarni Lipa, zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 1491/1 i 1432/6 obręb ewidencyjny Lipa, gmina Zaklików. W ramach zamówienia planuje się budowę budynku zaplecza dla sportowców wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Na program użytkowy zaplecza składają się szatnie dla zawodników, pomieszczenia klubowe, toalety. Opracowywany obiekt posadowiony zostanie na granicy działek nr 1491/1 oraz 1432/6. W pobliżu miejsca posadowienia obiektu, przebiega istniejąca droga wewnętrzna - ma ona swój początek przy wjeździe. Działka jest ogrodzona. Bezpośrednie dojście do budynku, zapewni połączenie istniejących i nowo projektowanych ciągów pieszych, o minimalnej szerokości 150 cm. Nowo projektowane ciągi piesze, wykonane będą identycznie jak istniejące, z kostki betonowej. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się: 1.1 Demontaż betonowego ogrodzenia terenu zlokalizowanego na granicy działek nr 1419/1 oraz 1432/6. 1.2 Rozbiórkę istniejących słupów oświetleniowych. 1.3 Budowę chodników, ciągów komunikacji pieszo - jezdnej i placów utwardzonych z kostki betonowej. 1.4 Niwelację terenu. 1.5 Wykonanie trawników z trawy naturalnej. 1.6 Montaż elementów małej architektury: kosze na śmieci. 1.7 Budowę budynku zaplecza dla sportowców wraz z instalacjami: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, gazową, centralnego ogrzewania i teletechniczną oraz wyposażeniem meblowym wyszczególnionym w załączniku nr 4b do SIWZ. 1.8 Budowę infrastruktury technicznej: a) Wykonanie przyłącza sanitarnego odprowadzającego ścieki z budynku zaplecza dla sportowców. b) Wykonanie przyłącza wodociągowego zasilającego budynek zaplecza dla sportowców. c) Wykonanie przebudowy kolidującej z projektowanym zapleczem instalacji wodociągowej. d) Wykonanie instalacji elektrycznych: wewnętrzna linia zasilająca projektowany budynek zaplecza. e) Planuje się przyłączenie budynku zaplecza dla sportowców do sieci gazowej oraz sieci elektroenergetycznej. Budowa przyłączy zrealizowana zostanie przez dysponentów sieci na podstawie warunków technicznych przyłączenia, stanowiących element załącznika nr 4 do SIWZ dokumentacja. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania instalacji do przyłączenia sieci gazowej i elektroenergetycznej oraz poniesienia kosztów związanych z wykonaniem przyłączy - koszty przyłączenia budynku do sieci należy uwzględnić w składanej ofercie. Budynek zaprojektowano w ten sposób, aby w większości był przyjazny osobom niepełnosprawnych. Dostęp do budynku zapewni odpowiedni układ nawierzchni przed obiektem oraz bez progowy system montażu drzwi wejściowych, umożliwiający wygodne przedostanie się na poziom parteru, którego płaszczyzna posadzki zaplanowana została 3 cm powyżej okalającego budynek terenu. W budynku zaplanowano toaletę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, dostępną bezpośrednio z pomieszczenia komunikacji ogólnej. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: wybudowanie obiektu zgodnie z dokumentacją, zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja), zapewnienie obsługi realizacji inwestycji przez kierownika budowy i kierowników robót posiadających wymagane uprawnienia, przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej umożliwiającej Zamawiającemu oddanie obiektu do użytkowania, zgodnie z wymogami ustawy prawo budowlane, w tym instrukcji eksploatacji i konserwacji, pomiarów instalacji elektrycznej i gazowej, sprawności przewodów wentylacyjnych, spalinowych, protokołów z odbioru przyłączy, prób szczelności instalacji i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowej eksploatacji obiektu. 1.9 Przedmiot zamówienia zostanie wykonany i rozliczony w dwóch etapach: a) Pierwszy etap obejmujący wykonanie robót rozbiórkowych, budowę budynku zaplecza dla sportowców wraz z instalacjami wewnętrznymi (z wyłączeniem robót wykończeniowych, tj. stolarki wewnętrznej, tynków, okładzin ścian i sufitów, malowania, elementów wyposażenia instalacyjnego i meblowego), oraz budowę infrastruktury technicznej (przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej wraz z przebudową kolizji) w szczególności wskazanych w pozycjach 1.1, 1.5.1, 1.5.2, 1.5.3, 1.5.5, 1.5.6 (stolarka zewnętrzna), 2.1, 2.2, 2.3.1,2.3.2, 2.3.4, 2.3.5, 2.3.6, 2.3.7, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4.1, 3.4.2, 3.7, 3.13 załącznika nr 4a do SIWZ przedmiar robót, b) Drugi etap obejmujący wykonanie przez Wykonawcę całego pozostałego zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja projektowa, załączniku nr 4a do SIWZ przedmiar robót i załączniku nr 4b wykaz wyposażenia meblowego. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji przetargowej (dokumentacji projektowej, przedmiarze robót) pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.Zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych może nastąpić tylko pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowejZamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 5. Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 6. Sugeruje się, aby Wykonawca zapoznał się z terenem budowy i istniejącymi warunkami komunikacyjnymi w celu odpowiedniego skalkulowania ceny oferty. Ewentualnej wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8


Dodatkowe kody CPV: 45212210-1, 45111200-0, 45330000-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1054735.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana REM-BUD I Bronisław Drąg Spółka Jawna
Email wykonawcy: rem-bud@o2.pl
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 60B
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1160892.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160892.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1474770.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.