eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Mokrzański plac zabaw - etap II" realizowany w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018 projekt nr 105

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-03

Ogłoszenie nr 510118848-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: "Mokrzański plac zabaw - etap II" realizowany w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018 projekt nr 105

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530330-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540070050-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 323 50 00, e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, faks 71 323 50 02.
Adres strony internetowej (url): www.zzm.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.zzm.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Mokrzański plac zabaw - etap II" realizowany w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2018 projekt nr 105

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/25/2020/DPIR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa terenu zieleni zlokalizowanego na działce nr 29/1, AM-6 obręb Mokra, przy ul. Mojęcickiej we Wrocławiu, poprzez wykonanie: - ciągów pieszych, - oświetlenia, - budowy obiektów małej architektury, w tym: dostawę i montaż ławek, koszy na odpady, elementów zabawowych dla dzieci, altany, - zieleni. Inwestycja ma na celu wykreowanie miejskiego wnętrza o charakterze parkowym, które będzie pełniło funkcje społeczną, a także wzbogaci teren o nowe elementy zagospodarowania terenu za pomocą nowych powiązań funkcjonalnych. Inwestycją objęty został teren o pow. ok 0,14 ha zlokalizowany przy ul. Mojęcickiej we Wrocławiu. Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji muszą być wykonywać sprzętem nie cięższym niż 5,5 tony. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych: a) przygotowanie terenu, b) ogrodzenie terenu robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych, c) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót oraz umieszczenie kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w inwestycjach Wrocławia, d) tyczenie układu przestrzennego, e) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, f) przygotowanie terenu - oraz roboty ziemne (profilowanie i zagęszczanie podłoża), g) wykonanie nawierzchni ścieżek (z miału kamiennego, nieregularnych płyt oraz o konstrukcji drewnianej), nawierzchni bezpiecznej pod elementy zabawowe, h) dostawa i montaż małej architektury (altanę z ławkami i stołem, ławkę z oparciem, kosz na odpady, tablicę do malowania, zabawkę dźwiękową, układankę obrotową, planszę informacyjną) i) wykonaniu złącza kablowego i szafy oświetleniowej, j) wykonaniu oświetlenia; CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych polegających w szczególności na: a) dostawie i nasadzeniu materiału roślinnego: krzewy, b) założenie trawników; CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni: pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112710-5, 45112711-2, 45111291-4, 45233253-7, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199319.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BAOBAB Marek Brandys
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: u. Swarzewska 50/2
Kod pocztowy: 01-821
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 217222.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 178842.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 325368.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.