eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ówDostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-07-03

Og³oszenie nr 510119242-N-2020 z dnia 03-07-2020 r.

Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o.: Dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 551863-N-2020

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Zdrowia w Miko³owie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24129497000000, ul. ul. Waryñskiego 2, 43-190 Miko³ów, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 323 257 639, e-mail sekretariat@szpital-mikolow.com.pl, faks 322 260 860.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-mikolow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP/4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do intensywnego nadzoru medycznego stanowi±cego doposa¿enie Bloku Operacyjnego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Oferowany aparat musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany, nie bêd±cy przedmiotem pokazów czy demonstracji, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych. Do jego uruchomienia oraz u¿ywania zgodnie z przeznaczeniem nie bêdzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów (poza Parownikiem i ewentualnymi materia³ami eksploatacyjnymi) 3. Wykonawca na w³asny koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiaj±cego, ponosz±c tak¿e koszt za³adunku, roz³adunku, wniesienia oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona instalacji i pierwszego uruchomienia a tak¿e w uzgodnionym terminie przeszkoli wskazany przez Zamawiaj±cego personel w zakresie obs³ugi i eksploatacji aparatu. 4. Przedmiot zamówienia musi spe³niaæ wymogi przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (t.j.Dz.U.2020.186) oraz aktów wykonawczych i posiadaæ wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia do obrotu i u¿ywania, musi byæ wprowadzony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi spe³niaæ wymagania zasadnicze, posiadaæ oznaczenie CE, Deklaracjê Zgodno¶ci i/lub Certyfikat Zgodno¶ci wystawiony przez jednostkê notyfikowan± 5. Wraz z dostaw± aparatu Wykonawca dostarczy: o Deklaracjê Zgodno¶ci i/ lub Certyfikat Zgodno¶ci wystawiony przez notyfikowan± jednostkê o instrukcjê obs³ugi i u¿ytkowania aparatu w jêzyku polskim w formie papierowej i elektronicznej o dokumenty potwierdzaj±ce udzielon± gwarancjê, o paszport techniczny aparatu, o wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, o harmonogram (czêstotliwo¶æ) poszczególnych przegl±dów oraz prac konserwacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta. 2. Warunki gwarancji: a) 48 miesiêcy gwarancji na przedmiot umowy (gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji aparatu usterki i wady oraz uszkodzenia powsta³e w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcj± u¿ytkowania) liczony od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru, b) w okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezp³atny serwis i zobowi±zany jest przeprowadziæ bezp³atnie przegl±dy okresowe i konserwacje aparatu zgodnie z zaleceniami producenta oraz bezp³atne naprawy przy u¿yciu oryginalnych podzespo³ów i czê¶ci zamiennych zgodnie ze standardem wymaganym przez producenta aparatu c) w przypadku ujawnienia siê wady w okresie gwarancji, Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu zamiast rzeczy wadliwej now± rzecz woln± od wad albo dokona istotnych napraw rzeczy objêtej gwarancj± (gdy warto¶æ naprawy przekroczy 30% warto¶ci rzeczy) wtedy termin gwarancji biegnie od nowa, od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Je¿eli Wykonawca wymieni³ czê¶æ aparatu, zdanie pierwsze stosuje siê odpowiednio do czê¶ci wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przed³u¿eniu o czas, w ci±gu którego wskutek wady aparatu Zamawiaj±cy nie móg³ z niego korzystaæ. d) czas przyjazdu serwisu na zg³oszenie wady lub usterki - wynosi 48 godzin roboczych (od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem sobót i niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) licz±c od momentu zg³oszenia awarii. Zg³oszenia przyjmowane bêd± telefonicznie, potwierdzone faxem lub e-mailem e) Wybór sposobu usuniêcia wady lub usterki nale¿y do Wykonawcy, z zastrze¿eniem postanowieñ w pkt. g). Wykonawca mo¿e naprawiæ rzecz lub wymieniæ ca³y uszkodzony element, lub wymieniæ ca³± rzecz na now±. Termin usuniêcia wady lub usterki wynosi 5 dni roboczych licz±c od daty przybycia serwisu na zg³oszenie Zamawiaj±cego. W przypadku konieczno¶ci sprowadzenia czê¶ci z zagranicy termin usuniêcia wady lub usterki zostanie ustalony indywidualnie. Naprawa gwarancyjna lub wymiana gwarancyjna uszkodzonej czê¶ci aparatu w okresie gwarancji nastêpuje w ca³o¶ci na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ w ramach gwarancji do odbioru aparatu z Bloku Operacyjnego, je¿eli wada lub usterka powinna byæ usuniêta w innym miejscu ni¿ Blok Operacyjny, a po usuniêciu wady lub usterki ponownego zainstalowania i uruchomienia aparatu. f) W przypadku naprawy trwaj±cej wiêcej ni¿ 5 dni roboczych, Wykonawca od 6-go dnia zobowi±zany jest zapewniæ aparat zastêpczy na czas naprawy o parametrach nie gorszych ni¿ naprawiany aparat, chyba ¿e Zamawiaj±cy odst±pi od tego wymogu. g) w przypadku wyst±pienia 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, b±d¼ podzespo³u Wykonawca zobowi±zany bêdzie w momencie 4 awarii do wymiany aparatu na nowy wolny od wad. h) Wykonawca zobowi±zany jest po wykonaniu ka¿dorazowej us³ugi, sporz±dziæ raport serwisowy oraz dokonaæ wpisu w paszporcie technicznym aparatu. i) Wykonawca zobowi±zuje siê do przeprowadzenie wszelkich modyfikacji dostarczonego aparatu, w tym oprogramowania, a wymaganych przez producenta aparatu lub przepisy prawa, niezw³ocznie na swój koszt w okresie co najmniej 10 lat od daty dostawy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33170000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 129430.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DRÄGER POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Posag 7 Panien 1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowo¶æ: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 139741.20
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 139741.20
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 139741.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.