To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-08
Ogłoszenie nr 510122098-N-2020 z dnia 08-07-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543693-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267500000000,
ul. ul. Adolfa Nowaczyńskiego
1,
30-336
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 255 41 61, e-mail
dps@dpsnowaczynskiego.pl, faks
122 691 057.
Adres strony internetowej (url): www.dpsnowaczynskiego.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: opieka społeczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/PZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1488 kg, wędliny - łącznie 1897,2 kg, mięso drobiowe - łącznie 1440 kg, wędliny drobiowe - łącznie 546 kg; Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: mleko, śmietana - łącznie 10812 L; masło, margaryna - łącznie 938,4 kg; sery różne - łącznie 2002,8 kg; jogurt, kefir, zsiadłe mleko - łącznie 899,4 L; mleko pełne w proszku 6 kg; Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: chleb pszenno - żytni, chleb graham - łącznie 12792 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 36912 szt., obwarzanek - 360 szt.; bułka tarta - 60 kg, ciasto drożdżowe z marmoladą - 60 kg, ciasto rolada biszkoptowa z kremem - 96 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1092 szt.; Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy - łącznie 1189,48 kg; ksylitol - 9 kg; miód - 21,9 kg; herbata, kawa inka - łącznie 1512 szt.; kakao, kawa rozpuszczalna - łącznie 10,8 kg; makaron - 720 kg; mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 738 kg; kasze różne, ryż, płatki, kokos - łącznie 933 kg; musztarda, majonez, ketchup - łącznie 174,6 kg; olej - 171 L; przyprawy - łącznie 1800 szt. oraz 352,8 kg; galaretka owocowa - 60 kg; budyń, kisiel - łącznie 1500 szt.; drożdże - 6 kg; barszcz biały - 240 L; pieczywo cukiernicze - łącznie 215,7 kg; galaretki w czekoladzie, cukierki - 24 kg; przetwory owocowe i warzywne - łącznie 6972 szt., 334,8 kg oraz 764,7 L; woda mineralna - 450 szt.; groch, fasola - łącznie 78 kg; masa kajmakowa - 30,6 kg; jaja - 16296 szt.; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: herbatniki, wafle, dżem - łącznie 128,7 kg; Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2020 r. do 30.09.2020 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1935 kg, ziemniaki 4650 kg, sałata zielona, rzodkiewka, szczypiorek, kalafior - łącznie 840 szt., fasolka szparagowa, cukinia, papryka czerwona - łącznie 276 kg, ogórek zielony, pomidor - łącznie 561 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 34,5 kg, pieczarka - 15 kg, brzoskwinie, arbuzy, śliwki, jabłka - łącznie 1041 kg; mandarynka, banan - 48 kg; Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2020 r. do 31.12.2020 r.: marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2238 kg, ziemniaki 4710 kg, sałata zielona, lodowa, szczypiorek, por - łącznie 900 szt., ogórki kiszone, kapusta kiszona - łącznie 300 kg, ogórek zielony, pomidor, papryka - łącznie 444 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 30 kg, pieczarka - 45 kg, mandarynki, banany, kiwi, pomarańcze, cytryny, gruszki, jabłka - łącznie 1554 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: warzywa i owoce mrożone - łącznie 2610 kg, ryby mrożone - 152,4 kg, makrela wędzona - 54 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 1380 szt., śledź solony matjas - 90 kg, karp - 24 kg; Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. Dostawa artykułów garmażeryjnych w okresie od 01.07.2020 r. do 31.12.2020 r.: pierogi ruskie ręcznie robione, niemrożone, pierogi z mięsem ręcznie robione, niemrożone, pierogi z serem ręcznie robione, niemrożone - łącznie 360 kg, uszka z kapustą i grzybami ręcznie robione, niemrożone - 120 kg.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15110000-2, 15131120-2, 15112000-6, 15131135-0, 15500000-3, 15811000-6, 15800000-6, 03200000-3, 15330000-0, 15220000-6, 15880000-0, 15240000-2, 15894200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134638
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76553.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
124569
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64396.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
86766
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Z.P.C. "ZŁOTY KŁOS" Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41273.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
99513
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53335.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68271
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dumana Agata Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36653.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2020 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47380
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe "PINGWINEK" Jerzy Świercz, Anna Świercz Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21737.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część G: Dostawa artykułów garmażeryjnych dla DPS w okresie: VII - XII 2020 r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12493
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "GRUBCIO" Spółka Cywilna Krzysztof i Danuta Świątańscy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8522.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Księcia Józefa po stronie północnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielańskie Skały" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie",
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty i słodyczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa artykułów spożywczych.
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Dostawa przetworów owocowo-warzywnych oraz artykułów spożywczych sypkich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- SUKCESYWNE DOSTAWY DO MAGAZYNU ŻYWNOŚCIOWEGO ZAMAWIAJĄCEGO NABIAŁU I TŁUSZCZÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.