To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 510133282-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie: "Dostawy artykułów żywnościowych do stołówek w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2020/2021"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549621-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Obsługi Szkół w Kalinowie, Krajowy numer identyfikacyjny 79021533200000,
ul. ul. Kajki
1,
19-314
Kalinowo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 629-84-21, e-mail
zoskalinowo@poczta.onet.pl, faks
87 621-87-77.
Adres strony internetowej (url): bip.kalinowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawy artykułów żywnościowych do stołówek w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2020/2021"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOS.2610.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej (za wyjątkiem dni w których, z powodu pandemii koronawirusa nauka może odbywać się zdalnie) zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ . 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na sześć zadań (części): Zadanie nr 1 obejmuje dostawy mięsa, przetworów mięsnych, wędlin i drobiu. Zadanie nr 2 obejmuje dostawy pieczywa. Zadanie nr 3 obejmuje dostawy artykułów mleczarskich (nabiału). Zadanie nr 4 obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów cukierniczych i napojów. Zadanie nr 5 obejmuje dostawy mrożonek i ryb. Zadanie nr 6 obejmuje dostawy owoców, warzyw i jaj. Nazwy towarowe użyte w załączniku nr 2 formularz cenowy są przykładowe. Dostawca może dostarczyć produkt zamienny (równoważny) tj. posiadający równoważne cechy jakościowe (te same walory smakowe i właściwości co podany w załączniku nr 2 produkt), przy czym podając cenę równoważnika należy podać w ofercie jego nazwę lub znak firmowy oraz zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w produkty żywnościowe w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na własny koszt. Wykonawca do transportu artykułów żywnościowych zobowiązany jest zapewnić środek transportu zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. Nr 1252 z późń. zm.). 5. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 6. Zamówienie uznaje się za należycie wykonane, gdy nastąpi realizacja dostawy zgodnie z terminem określonym w zgłoszeniu (zgłoszenie min. 24 godz. przed realizacją danej dostawy). 7. Osobami odpowiedzialnymi za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego są pracownicy stołówek Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kalinowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pisanicy ( intendenci ). 8. Wielkości zamówienia wykazane w załączniku nr 2 do SIWZ mogą ulec zmianie, w wysokości do 10% w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9. Z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilno- prawne, a w przypadku zwiększenia zamówienia obowiązywać będą ceny zawarte w ofercie. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania, liczba części - 6 (Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 03110000-5, 03142500-3, 15100000-9, 15112000-6, 15200000-0, 15500000-3, 15810000-9, 15331170-9, 15332100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 obejmuje dostawy mięsa, przetworów mięsnych, wędlin i drobiu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85706.58
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Dantex" sp. z o.o. sp. k. 18-400 Łomża, ul. Browarna 2a oddz.: 19-300 Ełk, ul. Bora Komorowskiego 2i
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89992.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 obejmuje dostawy pieczywa. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10953.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Piekarniczy Marek Kamiński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11575.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 obejmuje dostawy artykułów mleczarskich (nabiału). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28454.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" w Grajewie, 19-203 Grajewo, ul. Elewatorska 13.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29876.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 obejmuje dostawy artykułów spożywczych, wyrobów cukierniczych i napojów. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38822.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurt-Detal Art. Spoż-Rolne Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
41763.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 obejmuje dostawy mrożonek i ryb. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51105.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurt-Detal Art. Spoż-Rolne Anna Siekierko, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 24
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53668.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 obejmuje dostawy owoców, warzyw i jaj. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74609.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Owoców i Warzyw "FRUGO" Grzegorz Hryniewicki, 19-300 Ełk, ul. Gdańska 40
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79109.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KALINOWO
- Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Kalinowo
- Przebudowa terenu przy Gminnym Ośrodku Kultury w Pisanicy
więcej: przetargi KALINOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.