eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówBudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Zabieżki, ul. Polna (Etap II)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-02

Ogłoszenie nr 510133788-N-2019 z dnia 02-07-2019 r.

Gospodarka Komunalna w Celestynowie: Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Zabieżki, ul. Polna (Etap II)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548542-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gospodarka Komunalna w Celestynowie, Krajowy numer identyfikacyjny 15610184000000, ul. ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 789 70 52, e-mail gospodarka.kom@celestynow.pl, faks 22 789 70 52.
Adres strony internetowej (url): http://gk.itsmedia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowy zakład budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Zabieżki, ul. Polna (Etap II)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/22/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej w pasie drogowym będącym w zarządzie Gminy Celestynów- dz. nr ew. 705 o łącznej długości 277,00 m. 2. Dane ogólne. Zamierzenie inwestycyjne położone jest w miejscowości Zabieżki na terenie gminy Celestynów. Projektowany wodociąg zapewni dostawę wody do nieruchomości zlokalizowanych w obrębie inwestycji. 3. Włączenie do sieci wodociągowej. a) PE 100 Ø 110x10 mm RC SDR 11 PN 16 zlokalizowanej w dz. nr ew. 705 (droga gminna) 4. Charakterystyka projektowanej sieci. Wodociąg z rur PE 100 RC Ø 110 x 10,0 mm SDR 11 łączony przez zgrzewanie doczołowe oraz elektrooporowe w miejscach połączeń z armaturą lub załamaniach. 5. Zakończenie sieci wodociągowej. Przewiduje się zakończenie sieci wodociągowej na wysokości dz. nr ew. 706 (oznaczenie T4, Hpn4 zg. z Rys. 1 i Rys. 2 dokumentacji projektowej) 6. Uzbrojenie wodociągu. Uzbrojenie wodociągu stanowią: 1) 2 szt.: zasuwa wodociągowa kołnierzowa DN 80 mm z żeliwa sferoidalnego z zamknięciem miękkim umieszczona przez hydrantami p. poż. 2) 2 szt.: hydrant nadziemny p. poż. DN 80 mm (stal nierdzewna). 7. Próba szczelności i odbiór robót. Po zamontowaniu i zasypaniu przewodów z wyłączeniem miejsc połączeń, należy przeprowadzić próbę szczelności na ciśnienie 1.0 MPa przez okres 0,5 godziny zgodnie z normą PN- B- 10725:1997. Wodociąg przed włączeniem do eksploatacji poddać przepłukaniu wodą, a następnie zdezynfekować wodą chlorowaną /podchloryn wapnia lub sodu w ilości 200mg/dm3, następnie wodociąg ponownie przepłukać i dokonać analizy bakteriologicznej wody. Próbę szczelności i odbiór prowadzić pod nadzorem przedstawiciela użytkownika sieci Gospodarki Komunalnej. Podczas realizacji wodociągu, stosować się do normy PN-B-10725:1997 Wodociągi i przewody zewnętrzne, wymagania przy odbiorze. 8. Wytyczne wykonania robót ziemnych i montażowych. Roboty ziemne prowadzone będą metodą przewiertu sterowanego. Przewiduje się montaż szybów startowych w miejscach włączenia oraz instalacji uzbrojenia. 9. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z normą PN- B-10736:1999 Roboty montażowe prowadzić zgodnie z normą PN- 81/B-10725. Włączenie projektowanego wodociągu do sieci istniejącej wykonuje wykonawca pod nadzorem użytkownika sieci. Przed zasypaniem wykopu wykonawca sieci wodociągowej zobowiązany jest do zlecenia jednostce geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wodociągu wraz z uzbrojeniem. Podczas wykonawstwa wodociągu przestrzegać obowiązujących przepisów BHP - stan prawny aktualny na dzień przystąpienia do robót. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania robót budowlanych zawierają: 1) STWiOR- załącznik nr 5 do SIWZ, 2) Rysunki nr 1 - 8 - załącznik nr 6 do SIWZ, 3) przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Projekt budowlany - załącznik nr 8 do SIWZ Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiar robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości i charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. 11. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) uzyskania pozwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym i poniesienie kosztów z tym związanych. Przed rozpoczęciem robót prowadzonych w pasie drogowym należy uzyskać pozwolenie na wejście w teren od zarządcy nieruchomością, 2) opracowania projektu organizacji ruchu zapewniającego należyte wykonywanie robót, uzgodnienie organizacji ruchu z właściwym organem administracyjnym oraz wykonanie wszelkich niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem czasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót (jeżeli istnieje taka konieczność), 3) uzyskania zgody na dojazd ciężkim sprzętem (jeżeli istnieje taka konieczność), 4) uzgodnienia warunków zabezpieczenia znaków geodezyjnych (jeżeli istnieje taka konieczność), 5) uzyskania projektu czasowej organizacji ruchu od zarządcy drogi i wykonanie we własnym zakresie i na własny koszt czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 6) ponoszenia kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, 7) poniesienia kosztów przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego lub innego uzgodnionego z zarządcą drogi. 12. Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. 13. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca systematycznie i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 14. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczyć miejsce awarii oraz udzielić pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunąć awarię. O incydencie należy również powiadomić pracownika Zamawiającego. 15. Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie terenu i zaplecza budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone w sposób zapewniający bezpieczeństwo. 16. Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy. 17. Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do zaplecza placu budowy, dostęp do wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił koszty ich zużycia w okresie realizacji robót. 18. Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 19. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu umowy personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 20. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność, za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy robotach budowlanych oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami, 21. Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 22. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 23. Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami. 24. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.). 25. Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktur Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 26. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy polisa ulegnie przedawnieniu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia terminu obowiązywania polisy do końca wykonywania przedmiotu zamówienia oraz przedstawienia Zamawiającemu dokumentu poświadczającego, że Wykonawca zawarł umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na następny okres. 27. Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1) organizacji i wykonywania prac, 2) zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3) ochrony środowiska, 4) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, 6) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, 7) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 28. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, rzutami i schematami technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa. 29. Przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej z naniesionymi zmianami. 30. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego dokumentowania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia w Dzienniku Budowy (zamawiający posiada już Dziennik Budowy dla inwestycji), w tym wpisywania robót zanikających lub ulegających zakryciu oraz przeprowadzenia odpowiednich prób. 31. Dokumentacja powykonawcza, zgodna z Prawem Budowlanym, którą Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu odbioru końcowego musi zawierać, co najmniej: 1) dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami, 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (2 egzemplarze), 3) wypełniony dziennik budowy przez geodetę oraz kierownika budowy, 4) atesty, certyfikaty, wyniki prób i badań, 5) wypełnione oświadczenie nr 3A przez kierownika budowy, 6) protokoł odbioru robót budowlanych podpisanego przez wykonawcę, kierownika budowy oraz przedstawiciela Zamawiającego, 7) wypełnioną oraz zatwierdzoną kartę przebiegu robót, 8) pozytywne wyniki badań wody w zakresie bakteriologii, 9) protokoł odbioru pasów drogowych wydanych przez odpowiednie organy administracyjne, 10) potwierdzone przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Otwocku zawiadomienie o zakończeniu budowy i przyjęciu do użytkowania wybudowanej sieci wodociągowej. 32. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne, ważne, uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów. 33. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 34. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków finansowych pochodzących z dotacji celowej przyznanej przez Gminę Celestynów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128092.50
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Urządzeń Ochrony Środowiska "BIOTOP" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jasna 4/4
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61217.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61217.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172393.55
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.