eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzin › Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o. o.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-07-24

Og³oszenie nr 510135905-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.

Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o.: Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o. o.

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 552746-N-2020

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29063000000000, ul. ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 68 4750601, e-mail lco@loro.pl, faks 68 4750602.
Adres strony internetowej (url): www.loro.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o. o.

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP.PN.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest a) ochrona osób i mienia w siedzibie Zamawiaj±cego przy ul. Zamkowej 1 w ¦wiebodzinie w okresie 12 miesiêcy na stanowisku tzw. Portierni. b) ochrona osób i mienia w siedzibie Zamawiaj±cego w ¦wiebodzinie w okresie 12 miesiêcy na stanowisku tzw. brama wjazdowa od ul. Szpitalnej. ZAKRES ZADAÑ I OBOWI¡ZKÓW PRACOWNIKÓW WYKONAWCY 1. Pracownicy ochrony podlegaj± w czasie pe³nienia s³u¿by: - Pracodawcy lub upowa¿nionej przez niego osobie, - Osobie upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego wskazanej w umowie. 2. Do zadañ (obowi±zków) pracowników ochrony w czasie pe³nienia s³u¿by na stanowisku tzw. Portierni nale¿y: 1) ochrona obiektu, pomieszczeñ i urz±dzeñ przed dostêpem do nich osób nieupowa¿nionych; 2) zapewnienie bezpieczeñstwa osób znajduj±cych siê w granicach ochranianego obiektu; 3) ochrona mienia znajduj±cego siê na chronionym obszarze przed kradzie¿±, zniszczeniem lub uszkodzeniem; 4) zapobieganie zak³óceniom porz±dku publicznego na terenie obiektu oraz powiadomienie osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego o zdarzeniach powoduj±cych naruszenie porz±dku; 5) niezw³oczne powiadomienie osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego oraz organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania; 6) reagowanie na wszelkie przypadki zak³ócania porz±dku na terenie ca³ego obiektu. 3. Do obowi±zków pracownika ochrony na stanowisku tzw. Portierni w szczególno¶ci nale¿y: 1) nie opuszczanie wyznaczonego posterunku bez przekazania obowi±zków zmiennikowi lub bez zgody prze³o¿onych, za wyj±tkiem dostarczania materia³ów do laboratorium szpitala "Nowy Szpital " Sp. z o.o. przy ul. M³yñskiej 6 w ¦wiebodzinie oraz odbierania wyników badañ. 2) dostarczanie materia³ów do laboratorium szpitala "Nowy Szpital " Sp. z o.o. przy ul. M³yñskiej 6 w ¦wiebodzinie oraz odbierania wyników badañ na zlecenie pracownika laboratorium lub lekarza dy¿urnego. 3) przestrzeganie ustaleñ zawartych w zarz±dzeniach i innych przepisach dotycz±cych ochranianego obiektu; 4) wykonywanie innych zadañ zwi±zanych z ochron± budynku i osób, dora¼nie zleconych przez prze³o¿onych i osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego, 5) w przypadku zaistnienia sytuacji stanowi±cych zagro¿enie dla mienia Zamawiaj±cego podejmowanie interwencji zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie osób i mienia oraz zasad stanu wy¿szej konieczno¶ci i obrony koniecznej; korzystanie z pomocy za³óg interwencyjnych zgodnie z przyjêtymi u Wykonawcy procedurami; 6) w razie zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 5, niezw³ocznie powiadomiæ wszelkimi dostêpnymi ¶rodkami odpowiednie s³u¿by publiczne, dy¿urnego pracownika Wykonawcy i osobê upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego 7) prowadzenie dokumentacji i odnotowywanie w niej wszelkich zdarzeñ, stwierdzonych nieprawid³owo¶ci, braków, usterek, a w przypadku, gdy godz± one w bezpieczeñstwo ochranianego obiektu, niezw³oczne meldowanie o tym prze³o¿onym i osobie upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego 8) odnotowywanie przebiegu s³u¿by w "Ksi±¿ce pe³nienia s³u¿by"; wpisy powinny zawieraæ opisy zdarzeñ oraz ich uczestników i podjêtych czynno¶ci; notatki w "Ksi±¿ce pe³nienia s³u¿by" maj± byæ czytelne; "Ksi±¿kê pe³nienia s³u¿by" mo¿na udostêpniaæ wy³±cznie osobom upowa¿nionym (przez Zamawiaj±cego lub kierownictwu Pracodawcy); "Ksi±¿ka pe³nienia s³u¿by" powinna byæ przechowywana w miejscu niedostêpnym dla osób postronnych; 9) udzielanie niezbêdnych informacji interesantom, 10) rejestrowanie nazwisk i komórek organizacyjnych osób przebywaj±cych na terenie obiektu po godzinach pracy; 11) wydawanie kluczy do pomieszczeñ zgodnie z "Instrukcj± obiegu kluczy" 12) monitorowanie oraz reagowanie na wskazania systemów wspomagaj±cych ochronê fizyczn±; 13) przeprowadzanie kontroli stanu zabezpieczenia budynku i pomieszczeñ pod wzglêdem przeciwpo¿arowym, dostania siê osób niepowo³anych, skuteczno¶ci zamkniêæ okien i drzwi (obchody co najmniej raz w ci±gu godziny) po zamkniêciu budynków i pomieszczeñ oraz opuszczeniu ich przez pracowników Zamawiaj±cego 14) dzia³ania zapobiegawczo-informacyjne w przypadku powstania innych szkód np.: zalanie pomieszczeñ, itp.; 15) utrzymywanie w czysto¶ci portierni i terenu przy wej¶ciu g³ównym; 16) sumienne i dok³adne wykonywanie zadañ s³u¿bowych w celu zapewnienia bezpieczeñstwa i ochrony mienia ochranianego obiektu; 17) przestrzeganie zasad nale¿ytego zachowania siê na s³u¿bie oraz dbanie o swój wygl±d zewnêtrzny (czyste jednolite umundurowanie, posiadanie w widocznym miejscu identyfikatora itp.); 18) przekazanie s³u¿by nastêpuje z chwil± przyjêcia obowi±zków przez pracownika ochrony z innej zmiany; 19) informowanie osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego i swoich prze³o¿onych o wszystkich nieprawid³owo¶ciach zaobserwowanych w trakcie pe³nienia s³u¿by, maj±cych wp³yw na bezpieczeñstwo pracowników i ochronê obiektu; 20) ¶cis³e przestrzeganie dyscypliny pracy. 21) pomoc pacjentom przy obs³udze windy ( Wykonawca zadba o przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obs³ugi windy). 4. Do zadañ (obowi±zków) pracowników ochrony w czasie pe³nienia s³u¿by na stanowisku - brama wjazdowa od ul. Szpitalnej nale¿y: 1) kontrola osób wje¿d¿aj±cych na teren LCO Sp. z o. o. oraz osób wyje¿d¿aj±cych. 2) pobieranie op³at za wjazd i parkowanie na terenie LCO Sp. z o.o. wg zasad i stawek okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, przy u¿yciu kasy fiskalnej powierzonej przez Zamawiaj±cego. 3) nadzorowanie parkingu, 4) ochrona obiektu, pomieszczeñ i urz±dzeñ przed dostêpem do nich osób nieupowa¿nionych, 5) wykonywanie innych zadañ zwi±zanych z ochron± budynku i osób, dora¼nie zleconych przez prze³o¿onych i osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego, 6) informowanie osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego i swoich prze³o¿onych o wszystkich nieprawid³owo¶ciach zaobserwowanych w trakcie pe³nienia s³u¿by, maj±cych wp³yw na bezpieczeñstwo pracowników i ochronê obiektu; 7) stanowisko - brama wjazdowa od ul. Szpitalnej wymaga obecno¶ci pracownika ochrony w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku tylko w godzinach od 6:00 do 18:00. 5. W czasie pe³nienia s³u¿by pracownicy ochrony dzia³aj± zgodnie z zasadami stanu wy¿szej konieczno¶ci i obrony koniecznej oraz w³a¶ciwymi przepisami reguluj±cymi wykonywanie us³ug ochrony pamiêtaj±c, ¿e dobrem najwy¿szym jest ¿ycie cz³owieka. 6. Ustalenia organizacyjne zwi±zane z wykonaniem zamówienia: 1)ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 2)pracownikiem upowa¿nionym przez Zamawiaj±cego do kontaktów z Wykonawc± podczas wykonywania przedmiotu zamówienia jest Kierownik Dzia³u Technicznego - tel. 68 475 06 80. Zamawiaj±cy stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówieñ publicznych wymaga, by wszystkie osoby wykonuj±ce us³ugi zwi±zane z ochron± osób i mienia zatrudnione by³y przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 160262.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Orion Next Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Jerzego Kowalskiego 7-9
Kod pocztowy: 52-428
Miejscowo¶æ: Wroc³aw
Kraj/woj.: dolno¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 197122.75
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 197122.75
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 309523.10
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.