eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzin › Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o. o.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-06-19



Og³oszenie nr 552746-N-2020 z dnia 2020-06-19 r.

Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o.: Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o. o.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spó³ka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 29063000000000, ul. ul. Zamkowa  1 , 66-200  ¦wiebodzin, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 68 4750601, e-mail lco@loro.pl, faks 68 4750602.
Adres strony internetowej (URL): www.loro.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.loro.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.loro.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta tradycyjna, kurier, osobi¶cie w siedzibie zamawiaj±cego-sekretariat
Adres:
ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w ¦wiebodzinie Sp. z o. o.
Numer referencyjny: ZP.PN.11.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest a) ochrona osób i mienia w siedzibie Zamawiaj±cego przy ul. Zamkowej 1 w ¦wiebodzinie w okresie 12 miesiêcy na stanowisku tzw. Portierni. b) ochrona osób i mienia w siedzibie Zamawiaj±cego w ¦wiebodzinie w okresie 12 miesiêcy na stanowisku tzw. brama wjazdowa od ul. Szpitalnej. ZAKRES ZADAÑ I OBOWI¡ZKÓW PRACOWNIKÓW WYKONAWCY 1. Pracownicy ochrony podlegaj± w czasie pe³nienia s³u¿by: - Pracodawcy lub upowa¿nionej przez niego osobie, - Osobie upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego wskazanej w umowie. 2. Do zadañ (obowi±zków) pracowników ochrony w czasie pe³nienia s³u¿by na stanowisku tzw. Portierni nale¿y: 1) ochrona obiektu, pomieszczeñ i urz±dzeñ przed dostêpem do nich osób nieupowa¿nionych; 2) zapewnienie bezpieczeñstwa osób znajduj±cych siê w granicach ochranianego obiektu; 3) ochrona mienia znajduj±cego siê na chronionym obszarze przed kradzie¿±, zniszczeniem lub uszkodzeniem; 4) zapobieganie zak³óceniom porz±dku publicznego na terenie obiektu oraz powiadomienie osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego o zdarzeniach powoduj±cych naruszenie porz±dku; 5) niezw³oczne powiadomienie osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego oraz organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania; 6) reagowanie na wszelkie przypadki zak³ócania porz±dku na terenie ca³ego obiektu. 3. Do obowi±zków pracownika ochrony na stanowisku tzw. Portierni w szczególno¶ci nale¿y: 1) nie opuszczanie wyznaczonego posterunku bez przekazania obowi±zków zmiennikowi lub bez zgody prze³o¿onych, za wyj±tkiem dostarczania materia³ów do laboratorium szpitala "Nowy Szpital " Sp. z o.o. przy ul. M³yñskiej 6 w ¦wiebodzinie oraz odbierania wyników badañ. 2) dostarczanie materia³ów do laboratorium szpitala "Nowy Szpital " Sp. z o.o. przy ul. M³yñskiej 6 w ¦wiebodzinie oraz odbierania wyników badañ na zlecenie pracownika laboratorium lub lekarza dy¿urnego. 3) przestrzeganie ustaleñ zawartych w zarz±dzeniach i innych przepisach dotycz±cych ochranianego obiektu; 4) wykonywanie innych zadañ zwi±zanych z ochron± budynku i osób, dora¼nie zleconych przez prze³o¿onych i osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego, 5) w przypadku zaistnienia sytuacji stanowi±cych zagro¿enie dla mienia Zamawiaj±cego podejmowanie interwencji zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie osób i mienia oraz zasad stanu wy¿szej konieczno¶ci i obrony koniecznej; korzystanie z pomocy za³óg interwencyjnych zgodnie z przyjêtymi u Wykonawcy procedurami; 6) w razie zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 5, niezw³ocznie powiadomiæ wszelkimi dostêpnymi ¶rodkami odpowiednie s³u¿by publiczne, dy¿urnego pracownika Wykonawcy i osobê upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego 7) prowadzenie dokumentacji i odnotowywanie w niej wszelkich zdarzeñ, stwierdzonych nieprawid³owo¶ci, braków, usterek, a w przypadku, gdy godz± one w bezpieczeñstwo ochranianego obiektu, niezw³oczne meldowanie o tym prze³o¿onym i osobie upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego 8) odnotowywanie przebiegu s³u¿by w "Ksi±¿ce pe³nienia s³u¿by"; wpisy powinny zawieraæ opisy zdarzeñ oraz ich uczestników i podjêtych czynno¶ci; notatki w "Ksi±¿ce pe³nienia s³u¿by" maj± byæ czytelne; "Ksi±¿kê pe³nienia s³u¿by" mo¿na udostêpniaæ wy³±cznie osobom upowa¿nionym (przez Zamawiaj±cego lub kierownictwu Pracodawcy); "Ksi±¿ka pe³nienia s³u¿by" powinna byæ przechowywana w miejscu niedostêpnym dla osób postronnych; 9) udzielanie niezbêdnych informacji interesantom, 10) rejestrowanie nazwisk i komórek organizacyjnych osób przebywaj±cych na terenie obiektu po godzinach pracy; 11) wydawanie kluczy do pomieszczeñ zgodnie z "Instrukcj± obiegu kluczy" 12) monitorowanie oraz reagowanie na wskazania systemów wspomagaj±cych ochronê fizyczn±; 13) przeprowadzanie kontroli stanu zabezpieczenia budynku i pomieszczeñ pod wzglêdem przeciwpo¿arowym, dostania siê osób niepowo³anych, skuteczno¶ci zamkniêæ okien i drzwi (obchody co najmniej raz w ci±gu godziny) po zamkniêciu budynków i pomieszczeñ oraz opuszczeniu ich przez pracowników Zamawiaj±cego 14) dzia³ania zapobiegawczo-informacyjne w przypadku powstania innych szkód np.: zalanie pomieszczeñ, itp.; 15) utrzymywanie w czysto¶ci portierni i terenu przy wej¶ciu g³ównym; 16) sumienne i dok³adne wykonywanie zadañ s³u¿bowych w celu zapewnienia bezpieczeñstwa i ochrony mienia ochranianego obiektu; 17) przestrzeganie zasad nale¿ytego zachowania siê na s³u¿bie oraz dbanie o swój wygl±d zewnêtrzny (czyste jednolite umundurowanie, posiadanie w widocznym miejscu identyfikatora itp.); 18) przekazanie s³u¿by nastêpuje z chwil± przyjêcia obowi±zków przez pracownika ochrony z innej zmiany; 19) informowanie osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego i swoich prze³o¿onych o wszystkich nieprawid³owo¶ciach zaobserwowanych w trakcie pe³nienia s³u¿by, maj±cych wp³yw na bezpieczeñstwo pracowników i ochronê obiektu; 20) ¶cis³e przestrzeganie dyscypliny pracy. 21) pomoc pacjentom przy obs³udze windy ( Wykonawca zadba o przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obs³ugi windy). 4. Do zadañ (obowi±zków) pracowników ochrony w czasie pe³nienia s³u¿by na stanowisku - brama wjazdowa od ul. Szpitalnej nale¿y: 1) kontrola osób wje¿d¿aj±cych na teren LCO Sp. z o. o. oraz osób wyje¿d¿aj±cych. 2) pobieranie op³at za wjazd i parkowanie na terenie LCO Sp. z o.o. wg zasad i stawek okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, przy u¿yciu kasy fiskalnej powierzonej przez Zamawiaj±cego. 3) nadzorowanie parkingu, 4) ochrona obiektu, pomieszczeñ i urz±dzeñ przed dostêpem do nich osób nieupowa¿nionych, 5) wykonywanie innych zadañ zwi±zanych z ochron± budynku i osób, dora¼nie zleconych przez prze³o¿onych i osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego, 6) informowanie osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego i swoich prze³o¿onych o wszystkich nieprawid³owo¶ciach zaobserwowanych w trakcie pe³nienia s³u¿by, maj±cych wp³yw na bezpieczeñstwo pracowników i ochronê obiektu; 7) stanowisko - brama wjazdowa od ul. Szpitalnej wymaga obecno¶ci pracownika ochrony w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku tylko w godzinach od 6:00 do 18:00. 5. W czasie pe³nienia s³u¿by pracownicy ochrony dzia³aj± zgodnie z zasadami stanu wy¿szej konieczno¶ci i obrony koniecznej oraz w³a¶ciwymi przepisami reguluj±cymi wykonywanie us³ug ochrony pamiêtaj±c, ¿e dobrem najwy¿szym jest ¿ycie cz³owieka. 6. Ustalenia organizacyjne zwi±zane z wykonaniem zamówienia: 1)ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 2)pracownikiem upowa¿nionym przez Zamawiaj±cego do kontaktów z Wykonawc± podczas wykonywania przedmiotu zamówienia jest Kierownik Dzia³u Technicznego - tel. 68 475 06 80. Zamawiaj±cy stosowanie do art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówieñ publicznych wymaga, by wszystkie osoby wykonuj±ce us³ugi zwi±zane z ochron± osób i mienia zatrudnione by³y przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.

II.5) G³ówny kod CPV: 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 poz. 838 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 2) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1) powy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±c odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono jego upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w punkcie 2) powy¿ej zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument, o którym mowa powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1)aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta powinna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia: 1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ, 2) o¶wiadczenia - za³±cznik nr 2 i 3 3) pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy). Wszelkie pe³nomocnictwa do³±czone do oferty musz± byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie;w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ sporz±dzone w formie pisemnej. Pe³nomocnictwo takie mo¿e równie¿ wynikaæ z umowy konsorcjum, któr± w tym przypadku w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie Wykonawca za³±cza do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:


Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Strony dopuszczaj± zmiany Umowy w przypadku: a)zmiany danych, w tym teleadresowych b±d¼ formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, b)zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. 2. Zmiany wynikaj±ce z ust. 1 pkt. a) i b) nie wymagaj± aneksu do umowy, a jedynie pisemnej informacji i bêd± obowi±zywa³y odpowiednio od daty dorêczenia drugiej Stronie informacji o zmianie o której mowa ust. 1 pkt. a) oraz od daty obowi±zywania zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt b), wynikaj±cej z odpowiednich ustaw.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.