eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Międzylesiu wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi na dz. ewid. nr 137/2- etap II" w ramach przedsięwzięcia pn."Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Międzylesiu i rozbiórka budynku gospodarczego na dz. ewid. nr 137/2"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-24

Ogłoszenie nr 510135952-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.

Gmina Skąpe: "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Międzylesiu wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi na dz. ewid. nr 137/2- etap II" w ramach przedsięwzięcia pn.: "Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Międzylesiu i rozbiórka budynku gospodarczego na dz. ewid. nr 137/2"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533332-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Skąpe, Krajowy numer identyfikacyjny 97077050500000, ul. Skąpe 65, 66-213 Skąpe, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 068 3419213 w. 22, e-mail przetargi@skape.pl, faks 683 419 180.
Adres strony internetowej (url): www.bip.skape.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Międzylesiu wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi na dz. ewid. nr 137/2- etap II" w ramach przedsięwzięcia pn.: "Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Międzylesiu i rozbiórka budynku gospodarczego na dz. ewid. nr 137/2"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Międzylesiu wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi na dz. ewid. nr 137/2- etap II" w ramach przedsięwzięcia pn.: "Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Międzylesiu i rozbiórka budynku gospodarczego na dz. ewid. nr 137/2", zgodnie z SIWZ oraz dokumentacją projektową załączoną na stronie www.bip.skape.pl 1. Prace będą dotyczyły terenu na dz. ewid. 137/2 w Międzylesiu, obręb 0004 Międzylesie, stanowiącą własność Gmina Skąpe. 2. Dokumentacja projektowa obejmuje I oraz II etap ww. zadania przy czym do realizacji w oparciu o niniejszą umowę - II etap. 3. W ramach przedmiotu umowy jw. w zakresie II etapu przewiduje się roboty budowlane, które zostały wyszczególnione w przedmiarze robót. 4. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową. 5. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową, jak również umową z Wykonawcą. 6. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w dokumentacji projektowej, w tym w dokumentacji technicznej, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz przedmiarze robót(załączniki na stronie internetowej www.bip.skape.pl) 7. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez Biuro Projektów Budowlanych Aneta Wojewódka, Os. Kopernika 128, 66-200 Świebodzin na podstawie której Gmina Skąpe uzyskała w dniu 11.09.2019 r. decyzję o pozwoleniu na budowę nr 349/2019 Starosty Świebodzińskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262000-1, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219234.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RENAGO Grzegorz Szkubiel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Os. Łużyckie 44F/1 66-200 Świebodzin
Kod pocztowy: 66-200
Miejscowość: Świebodzin
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 269658.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 269658.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 438572.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.