To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-27
Ogłoszenie nr 510136474-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego: Opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej (zadanie nr 1) i Organizacja dwóch konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz dwóch spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski (zadanie nr 2)
- w ramach projektu Gospodarna 2050-H2 Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska - kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej poprzez stworzenie systemu promocji
i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
WRPO na lata 2014-2020, Działanie 1.4 Internacjonalizacja gospodarki regionalnej, Poddziałanie 1.4.2 Promocja gospodarcza regionu.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551382-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540110539-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63125781600000,
ul. al. Niepodległości
34,
61-714
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 626 70 80, e-mail
kancelaria@umww.pl, marcin.kozubowicz@umww.pl, faks
61 626 70 81.
Adres strony internetowej (url): www.umww.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej (zadanie nr 1) i Organizacja dwóch konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz dwóch spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski (zadanie nr 2) - w ramach projektu Gospodarna 2050-H2 Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska - kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DRG-IV-W.433.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi z podziałem na zadania częściowe: Zadanie nr 1 - opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej projektu Gospodarna 2050 - H2Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska - kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej, poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej: 1) Wykonawca ma realizować usługę polegającą na: opracowaniu koncepcji Kampanii, będącej uszczegółowieniem wstępnej koncepcji przedkładanej przez Wykonawcę na etapie składania ofert, która obejmować będzie m.in. stworzenie media planu, szczegółowego kalendarza (aktualizowanego, w razie uzasadnionej potrzeby, na bieżąco), opracowanie idei przewodniej Kampanii, key-visual, grafik dla poszczególnych działań kampanii, jak również przygotowanie ogólnej koncepcji planowanych mediów i narzędzi komunikacji z uzasadnieniem - uwzględniającej cele projektu, grupy docelowe; 2) przeprowadzeniu i obsłudze Kampanii, tzn. przygotowaniu następujących elementów Kampanii, w tym minimum: a) spot promocyjny b) kampania w mediach społecznościowych c) stworzenie i prowadzenie platformy internetowej d) wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych. Zadanie nr 2 - organizacja 2 konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz 2 spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski w ramach projektu Gospodarna 2050 - H2Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska - kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej, poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej: Wykonawca ma realizować usługę polegającą na: a) organizacji 2 konferencji w siedzibie Zamawiającego; b) organizacji 2 subregionalnych spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący kompleksową usługę zawierają Załączniki Nr 4A i 4B do SIWZ (SOPZ). 3. Zamawiający nie przewiduje zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79341400-0
Dodatkowe kody CPV: 79342200-5, 79340000-9, 39294100-0, 79822500-7, 79823000-9, 55320000-9, 72000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Opracowanie koncepcji oraz przeprowadzenie i obsługa kampanii informacyjno-promocyjnej projektu Gospodarna 2050 - H2Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska - kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej, poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130000.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARAMAZ Agencja BTL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158977.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 23% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Organizacja 2 konferencji w siedzibie Zamawiającego oraz 2 spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Wielkopolski w ramach projektu Gospodarna 2050 - H2Wielkopolska, którego celem jest budowa Marki H2Wielkopolska - kierunek wodór wraz ze wzmocnieniem konkurencyjności wielkopolskich MŚP na arenie międzynarodowej, poprzez stworzenie systemu promocji i rozwój regionalnego ekosystemu gospodarki niskoemisyjnej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
154550.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARAMAZ Agencja BTL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188128.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roboty budowlane w zakresie wykonania izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
- roboty budowlane w obiektach UAM, 2 części
- roboty remontowe w obiektach UAM, 2 części
- "Przedłużenie licencji oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection lub dostawa innego równoważnego systemu antywirusowego wraz ze wsparciem technicznym dla UAP"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dostawa chromatografu cieczowego HPLC
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu rezerwacji usług cateringowych i restauracyjnych w kraju i za granicą dla Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- "Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na zorganizowanie Warsztatów wyjazdowych w latach 2024 i 2025 r."
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowej .
- U/16/2024 Druk i sukcesywna dostawa dzienników laboratoryjnych i kart pracy dla Wydziału Lekarskiego
- SZP/242-116/2024 Dostawa materiałów promocyjnych - Notesów Akademickich dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa materiałów promocyjnych II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.