To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-28
Ogłoszenie nr 510138153-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie: Przebudowa drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo oraz Remont drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538381-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, Krajowy numer identyfikacyjny 51085456900000,
ul. ul. Tadeusza Kościuszki
,
14-200
Iława, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
896 485 468, e-mail
pzd@powiat-ilawski.pl, faks
89 644 80 66.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-ilawski.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo oraz Remont drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT4A.260.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Przebudowa drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo": Długość przebudowywanej drogi wraz ze skrzyżowaniami wynosi łącznie 495,00 m. Początek opracowania znajduje się na skrzyżowaniu w msc. Gałdowo, a koniec opracowania znajduje się za ciekiem wodnym w ciągu w/w drogi. Obecnie droga posiada nawierzchnię asfaltową. Szerokość istniejącej drogi wynosi 4,00 m. Droga posiada odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne, oraz rowy drogowe. Trasa drogi w planie jak i w przekroju podłużnym została dostosowana do istniejącego odcinka drogi, nawierzchni jezdni. Oś drogi projektowanej dopasowano do istniejącego stanu jezdni. Cały odcinek przebudowy drogi zakłada nawiązanie niwelety względem istniejącej nawierzchni jezdni. Na całym odcinku drogi zachowano stały układ szerokości jezdni t.j. 5,00 m. Nawierzchnię drogi zaprojektowano jako nawierzchnię z betonu asfaltowego gr. 4 cm (w-wa ścieralna) plus gr. 4 cm (w-wa wiążąca/profilująca) na istniejącej nawierzchni asfaltowej. Natomiast na poszerzeniach przyjęto dodatkowo pod w/w warstwami podbudowę z betonu asfaltowego gr 3 cm na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr 24 cm i warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm. Przekrój poprzeczny zgodny ze spadkami istniejącej drogi. Na odcinku drogi zaprojektowano pobocza gruntowe umocnione szerokości 1,00 m. Pobocza należy wykonać z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubości 15 cm. Zjazdy przewidziane do przebudowy znajdują się w miejscach istniejących. Na całym odcinku drogi należy wykonać zjazdy na działki przylegle do pasa drogi. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z betonu asfaltowego, kostki betonowej 100% kolor. Wszystkie zjazdy należy wykonać w granicach pasa drogowego. Na odcinku projektowanej drogi zaprojektowano chodniki - perony o szer. 2,00 m. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym (80%) i kolorze czerwonym (20%). Wykonawca wliczy do wyceny wykonanie zjazdów gruntowych na pola i drogi, utwardzonych na posesje nienaniesionych w dokumentacji a przynależnych i niezbędnych do obsługi działki/posesji w miejscach widocznych w terenie. Wykonawca wliczy do wyceny usuniecie 2 szt. karp. Spadki podłużne chodnika należy dostosować do projektowanej niwelety jezdni, a spadki poprzeczne wynoszą 2% z pochyleniem w kierunku jezdni. Zaprojektowano wymianę znaków pionowych na projektowanym odcinku drogi powiatowej. W PSOR uwzględniono urządzenia bezpieczeństwa ruchu (bariery energochłonne, punkty odblaskowe, oświetlenie solarne przejść dla pieszych). Należy wykonać malowanie znaków poziomych przejść dla pieszych. Szczegóły w projekcie stałej organizacji ruchu. Przebudowa drogi nie zmienia układu spływu wód deszczowych. Wielkość zlewni wody pozostaje bez zmian, wszystkie wody zostają odprowadzone powierzchniowo do rowów drogowych. Rowy odbudować poprzez odmulenie, oczyszczenie i odtworzenie ich biegu co zapewni prawidłowe odwodnienie jezdni Pod drogą występują przepusty drogowe , które nie wymagają remontu. Remontowi będzie podlegał przepust pod zjazdem. Nowe ścianki czołowe dla przepustu usytuowanych pod zjazdem zaprojektowano z prefabrykowanych elementów żelbetowych oraz umocnienie skarp i dna rowu z bruku. Na odcinku przebudowy istnieją sieci podziemne teletechniczne i wodociągowe, elektroenergetyczne nie kolidują z projektowanym układem drogowym. W miejscach skrzyżowań z inwestycją zastosowano dwudzielne rury osłonowe. "Remont drogi powiatowej nr 1206N Gałdowo-Ząbrowo": Długość remontowanej drogi wraz ze skrzyżowaniami wynosi łącznie 2993,00 m. Początek opracowania znajduje się za msc. Gałdowo, a koniec przed msc. Ząbrowo. Obecnie droga posiada nawierzchnię asfaltową. Szerokość istniejącej drogi wynosi 4,20 m. Droga posiada odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne, oraz rowy drogowe. Trasa drogi w planie jak i w przekroju podłużnym została dostosowana do istniejącego odcinka drogi, nawierzchni jezdni. Oś drogi projektowanej dopasowano do istniejącego stanu jezdni. Cały odcinek przebudowy drogi zakłada nawiązanie niwelety względem istniejącej nawierzchni jezdni. Na całym odcinku drogi zachowano stały układ szerokości jezdni t.j. 4,20 m. Nawierzchnię drogi zaprojektowano jako nawierzchnię z betonu asfaltowego gr. 4 cm (w-wa ścieralna) plus gr. 5 cm (w-wa wiążąca/profilująca) na istniejącej nawierzchni asfaltowej. Przekrój poprzeczny zgodny z spadkami istniejącej drogi. Na odcinku drogi zaprojektowano pobocza gruntowe umocnione szerokości 1,00 m. Pobocza należy wykonać z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubości 15 cm. Zjazdy przewidziane do remontu znajdują się w miejscach istniejących. Na całym odcinku drogi należy wykonać zjazdy na działki przylegle do pasa drogi. Nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z betonu asfaltowego. Wszystkie zjazdy należy wykonać w granicach pasa drogowego. Na odcinku projektowanej drogi zaprojektowano chodniki - perony o szer. 2,00 m. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm w kolorze szarym (80%) i kolorze czerwonym (20%). Wykonawca wliczy do wyceny wykonanie zjazdów gruntowych na pola i drogi, utwardzonych na posesje nienaniesionych w dokumentacji a przynależnych i niezbędnych do obsługi działki/posesji w miejscach widocznych w terenie. Wykonawca wliczy do wyceny usuniecie 1 szt. drzewa (obwód 210 cm na wys. 1,3 m) wraz w wykupem od PZD pozyskanego drewna oraz wliczy do wyceny usunięcie 4 szt. karp. Zamawiający posiada decyzje na wycinkę drzewa. Spadki podłużne chodnika należy dostosować do projektowanej niwelety jezdni, a spadki poprzeczne wynoszą 2% z pochyleniem w kierunku jezdni. Zaprojektowano wymianę znaków pionowych na projektowanym odcinku drogi powiatowej. W projekcie PSOR uwzględniono urządzenia bezpieczeństwa ruchu (bariery energochłonne, punkty odblaskowe, oświetlenie solarne przejść dla pieszych). Należy wykonać malowanie znaków poziomych przejść dla pieszych. Szczegóły w projekcie stałej organizacji ruchu. Remont drogi nie zmienia układu spływu wód deszczowych. Wielkość zlewni wody pozostaje bez zmian, wszystkie wody zostają odprowadzone powierzchniowo do rowów drogowych. Pod drogą występują przepusty drogowe , które nie wymagają remontu. Remontowi będą podlegały przepusty pod zjazdami. Wymiana na rury Ø400mm min. SN8. Nowe ścianki czołowe dla przepustów usytuowanych pod zjazdami zaprojektowano z prefabrykowanych elementów żelbetowych oraz umocnienie skarp i dna rowu z bruku. Na odcinku remontu istnieją sieci podziemne teletechniczne i wodociągowe, elektroenergetyczne nie kolidują z projektowanym układem drogowym. W miejscach skrzyżowań z inwestycją zastosowano dwudzielne rury osłonowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1827195.75
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROGOMEX SP Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2247450.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa preparatów do dezynfekcji z podziałem na 13 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Remont dróg REMONTEREM na terenie gminy Iława
- Dostawa produktów farmaceutycznych - awalglukozydazya alfa dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Iława
- Przebudowa dróg gminnych w Gulbiu i Lowizowie
- Profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca stalowego na terenie Powiatu Iławskiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa skrzyżowania ulicy Ostrowskiej z ul. Polową i ul. Obrońców Zambrowa w Zambrowie, na skrzyżowanie typu "rondo", wraz z rozbiórką i budową infrastruktury towarzyszącej.
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych i placu na terenie Gminy Gołcza w roku 2025
- Odnowa nawierzchni DW Nr 560 na odc. Dylewo - Zakrocz od km 27+800 do km 28+312, dł. 0,512 km
- Wykonanie robót budowlano - montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Gibaszew"
- "Remont drogi gminnej 203339K na odcinku w km od 0+ 000 do km 0 + 307.22 w miejscowości Melsztyn, Gmina Zakliczyn".
- Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid.:248/2 i szlaku pieszo-jezdnego na działce nr ewid.:240 w m. Mirocin wraz z przebudowa sieci gazowej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.