eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadłówTermomodernizacja budynku wielofunkcyjnego z siedzibą GOPS i GOK w Radłowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-30

Ogłoszenie nr 510140104-N-2020 z dnia 30-07-2020 r.

Gmina Radłów: Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego z siedzibą GOPS i GOK w Radłowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III, Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.2 Efektywnmość Energetyczna, Poddziałanie 3.2.1 efektywność energetyczna w budynkach publicznych dla Subregionu Pólnocnego. Projekt pn. "Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego z siedzibą GOPS i GOK w Radłowie. Podstawowej w Radłowie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539781-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540082919-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Radłów, Krajowy numer identyfikacyjny 15139857000000, ul. ul. Oleska 3, 46-331 Radłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 034 3599004 - 5, e-mail ug@radlow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.radlow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego z siedzibą GOPS i GOK w Radłowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZPŚ.2741.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku wielofunkcyjnego z siedzibą GOPS i GOK w Radłowie. W skład prac budowlanych wchodzą: 1) remont dachu wraz z wymianą pokrycia na blachę z paneli układanych na rąbek stojący; 2) docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją z wełny mineralnej; 3) wykonanie nowych obróbek blacharskich oraz nowego orynnowania; 4) częściowa wymiana stolarki okiennej; 5) wymiana stolarki drzwiowej - zewnętrznej; 6) rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych i wykonanie nowych z kostki betonowej; 7) wycinka masy asfaltowej przy budynku (po stronie północnej i wschodniej) oraz rozbiórka istniejącego chodnika po stronie południowej; 8) rozbiórka istniejącego zadaszenia przy wejściu do części użytkowanej przez GOK; 9) demontaż istniejących szyldów oraz kabli teleinformatycznych niebędących w użytkowaniu; 10) wymiana parapetów zewnętrznych przy oknach niepodlegających wymianie; 11) docieplenie ścian fundamentowych i cokołu do poziomu - 1.0 m (od poziomu cokołu, listwy startowej); 12) docieplenie ścian zewnętrznych parteru i piętra; 13) wykonanie tynku mozaikowego w strefie cokołu; 14) wykonanie tynku silikatowego w części parteru i piętra a częściowo - w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - wykonanie okładziny z płytek klinkierowych; 15) montaż daszków w konstrukcji aluminiowo-szklanej nad głównymi wejściami; 16) montaż balustrad ze stali nierdzewnej przy schodach zewnętrznych; 17) wykonanie nowego utwardzenia wokół budynku z kostki betonowej; 18) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej ( instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych 230 V, tablice rozdzielcze, instalacja ppoż., instalacja 400 V ); 19) wykonanie instalacji fotowoltaicznej; 20) wykonanie instalacji odgromowej; 21) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłem węglowym. 22) wykonanie "zielonej ściany". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45324000-4, 45421000-4, 45112710-4, 45311000-0, 45331000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 433768.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CRK-MANAGMENT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią sp.k
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Dworcowa 17
Kod pocztowy: 46-300
Miejscowość: Olesno
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 433768.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4333768.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 636819.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.