eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piwniczna-ZdrójUdzielenie kredytu na pokrycie deficytu budżetu gminy i spłaty kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.



Ogłoszenie z dnia 2020-08-05

Ogłoszenie nr 510144763-N-2020 z dnia 05-08-2020 r.

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój: Udzielenie kredytu na pokrycie deficytu budżetu gminy i spłaty kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 49189308400000, ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 4464043, e-mail gmina@piwniczna.pl, epolakiewicz@piwniczna.pl, faks 184464186.
Adres strony internetowej (url): www.piwniczna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu na pokrycie deficytu budżetu gminy i spłaty kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP. 271.42.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Udzielenie kredytu na pokrycie deficytu budżetu gminy i spłaty kredytów zaciągniętych w latach poprzednich. 2.1. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest 2.1.1. Udzielenie kredytu na pokrycie deficytu budżetu gminy i spłaty kredytów zaciągniętych w latach poprzednich. 2.1.2. Udzielenie Miastu i Gminie Piwniczna-Zdrój w roku 2020 długoterminowego kredytu do kwoty 4.170.400,00 zł (słownie: cztery miliony sto siedemdziesiąt tysięcy czterysta złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłaty kredytów zaciągniętych w latach poprzednich. 2.1.3. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w zależności od potrzeb płatniczych związanych z finansowaniem planowanego deficytu. 2.1.4. Dostępność kredytu - przelew kwoty kredytu: - przelew środków nastąpi na rachunek budżetu Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. - prowizja płatna w momencie uruchomienia transzy. - karencja w spłacie kapitału wraz z odsetkami (odsetki płatne na koniec każdego miesiąca) - prawo dokonania zmiany w harmonogramie spłaty kredytu (wydłużenie lub skrócenie okresu spłaty kredytu) bez dodatkowych kosztów związanych z wydłużeniem lub skrócenie okresu spłaty --prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez naliczenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 2.1.5 Spłata kredytu nastąpi: lata ogółem w danym roku I kwartał II kwartał III kwartał IV kwartał 2026 800.000 150.000 220.000 220.000 210.000 2027 800.000 150.000 220.000 220.000 210.000 2028 800.000 150.000 220.000 220.000 210.000 2029 1.770.400 350.000 480.000 480.000 460.400 2.1.6. Oprocentowanie kredytu będzie naliczane wg zmiennej stopy procentowej redyskonta weksli + stała marża banku (marża banku może być również ujemna). 2.1.7. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 2.1.8. Zamawiający zastrzega sobie: - wybrany wykonawca (bank) nie będzie rozliczał zamawiającego z wykorzystania kredytu, - prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, - odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego. - bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu zamawiającego 3.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówień - wszystkie czynności związane z obsługą kredytu - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.) 3.1. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 1, udokumentowane zostanie umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. 3.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym we-zwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwier-dzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z postanowieniami ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 679/2016 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2116/119/1) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3.3. Za każde naruszenie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań zamawiającego określonych w niniejszym paragrafie, wykonawca lub podwykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 1,0% wynagrodzenia brutto za przedmiot umowy określony w niniejszej umowie. 3.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. kod CPV - 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu Usługi udzielania kredytu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Udzielenie kredytu na pokrycie deficytu budżetu gminy i spłaty kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 871482.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Regionalne Centrum Korporacyjne w Krakowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Wolności 16
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 910368.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 910368.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 910368.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 66 ust.1 i art.67 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne; I. Zamawiający w dniu 08.06.2020r Ogłoszeniem nr 548758-N-2020 rozpoczął procedurę przetargową w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 i 40 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U z 2019r poz.1843 z poź.zm.) na zadanie : Udzielenie kredytu na pokrycie deficytu budżetu gminy i spłaty kredytów zaciągniętych w latach poprzednich W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 18.06.2020r godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne: art. 66 ust.1 i art. 67 ust.1 pkt. 4 Prawo zamówień publicznych cyt. "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności (...) 4) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.