To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-18
Ogłoszenie nr 510148198-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.
Zakład Poprawczy w Studzieńcu: Prace remontowe w obiektach Zakładu Poprawczego w Studzieńcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551691-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Poprawczy w Studzieńcu, Krajowy numer identyfikacyjny 32339300000000,
ul. Studzieniec
20 A,
96-330
Puszcza Mariańska, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
468 318 170, e-mail
r.szulc@studzieniec.zp.gov.pl, faks
046 8318191 w. 210.
Adres strony internetowej (url): www.studzieniec.zp.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakłady Poprawcze
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace remontowe w obiektach Zakładu Poprawczego w Studzieńcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):03/ZP/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: 1. Remont dachu na budynku stolarni w tym: rozbiórka pasa pokrycia dachowego z papy, obróbek blacharskich i orynnowania, wykonanie obróbek blacharskich murów ogniowych i pasa nadrynnowego, pokrycie dachu - uzupełnienie ubytków po wymianie pasa nadrynnowego, montaż orynnowania, remont wentylatorów dachowych, remont instalacji odgromowej. Część II: 1. Remont dachu na budynku spichrza w tym: rozbiórka pokrycia dachowego z eternitu, obróbek murów ogniowych, pasów podrynnowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. orynnowania. Wymiana deskowania dachu i elementów więźby dachowej. Montaż folii paroprzepuszczalnej. Pokrycie dachu blachodachówką. Wykonanie obróbek blacharskich i montaż orynnowania. Remont instalacji odgromowej. Uzupełnienie murów ogniowych dachówką ceramiczną. Część III: 1. Remont dachu na budynku montowni w tym: rozbiórka pokrycia dachowego z eternitu, obróbek murów ogniowych, pasów podrynnowych, okapów kołnierzy, gzymsów, orynnowania itp. Wymiana deskowania dachu i elementów więźby dachowej. Montaż folii paroprzepuszczalnej. Pokrycie dachu blachodachówką. Wykonanie obróbek blacharskich i montaż orynnowania. Przemurowanie kominów. Remont instalacji odgromowej. Część IV: 1. Remont łazienki w budynku administracyjnym w tym: demontaż płytek ze ścian i posadzki, ościeżnic, armatury, elementów kanalizacji i grzejników. Ułożenie płytek na ścianach i posadzce. Montaż drzwi wraz z ościeżnicami, armatury, elementów kanalizacji i grzejników. Malowanie emulsyjne ścian i sufitów. Część V: 1. Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym - kuchnia i pomieszczenia dolne budynku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 54262690-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont dachu budynku stolarni |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont dachu budynku spichrza |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont dachu budynku montowni |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Remont łazienki w budynku administracyjnym |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20894.31
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHUP Kontakt
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20894.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19349.59
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19349.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.