eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza MariańskaPrace remontowe w obiektach Zakładu Poprawczego w Studzieńcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-18

Ogłoszenie nr 510148198-N-2019 z dnia 18-07-2019 r.

Zakład Poprawczy w Studzieńcu: Prace remontowe w obiektach Zakładu Poprawczego w Studzieńcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551691-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Poprawczy w Studzieńcu, Krajowy numer identyfikacyjny 32339300000000, ul. Studzieniec 20 A, 96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 468 318 170, e-mail r.szulc@studzieniec.zp.gov.pl, faks 046 8318191 w. 210.
Adres strony internetowej (url): www.studzieniec.zp.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakłady Poprawcze

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace remontowe w obiektach Zakładu Poprawczego w Studzieńcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

03/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I: 1. Remont dachu na budynku stolarni w tym: rozbiórka pasa pokrycia dachowego z papy, obróbek blacharskich i orynnowania, wykonanie obróbek blacharskich murów ogniowych i pasa nadrynnowego, pokrycie dachu - uzupełnienie ubytków po wymianie pasa nadrynnowego, montaż orynnowania, remont wentylatorów dachowych, remont instalacji odgromowej. Część II: 1. Remont dachu na budynku spichrza w tym: rozbiórka pokrycia dachowego z eternitu, obróbek murów ogniowych, pasów podrynnowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. orynnowania. Wymiana deskowania dachu i elementów więźby dachowej. Montaż folii paroprzepuszczalnej. Pokrycie dachu blachodachówką. Wykonanie obróbek blacharskich i montaż orynnowania. Remont instalacji odgromowej. Uzupełnienie murów ogniowych dachówką ceramiczną. Część III: 1. Remont dachu na budynku montowni w tym: rozbiórka pokrycia dachowego z eternitu, obróbek murów ogniowych, pasów podrynnowych, okapów kołnierzy, gzymsów, orynnowania itp. Wymiana deskowania dachu i elementów więźby dachowej. Montaż folii paroprzepuszczalnej. Pokrycie dachu blachodachówką. Wykonanie obróbek blacharskich i montaż orynnowania. Przemurowanie kominów. Remont instalacji odgromowej. Część IV: 1. Remont łazienki w budynku administracyjnym w tym: demontaż płytek ze ścian i posadzki, ościeżnic, armatury, elementów kanalizacji i grzejników. Ułożenie płytek na ścianach i posadzce. Montaż drzwi wraz z ościeżnicami, armatury, elementów kanalizacji i grzejników. Malowanie emulsyjne ścian i sufitów. Część V: 1. Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym - kuchnia i pomieszczenia dolne budynku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 54262690-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont dachu budynku stolarni

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont dachu budynku spichrza

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont dachu budynku montowni

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont łazienki w budynku administracyjnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20894.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHUP Kontakt
Email wykonawcy: kontakt@kontakt-rolety.pl
Adres pocztowy: ul. Św. Stanisława 12
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20894.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20894.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20894.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19349.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19349.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19349.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19349.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.