To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-19
Ogłoszenie nr 510150098-N-2019 z dnia 19-07-2019 r.
Gmina Kijewo Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie: Rozbudowa - przebudowa dróg gminnych nr 060539C Trzebcz Szlachecki - Stablewice, nr 060540C Trzebcz Szlachecki - Wieś
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560178-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kijewo Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie, Krajowy numer identyfikacyjny 53700700000000,
ul. ul. Toruńska
2,
86-253
Kijewo Królewskie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
566 867 056, e-mail
urzadgminy@kijewo.pl, faks
566 867 056.
Adres strony internetowej (url): bip.kijewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa - przebudowa dróg gminnych nr 060539C Trzebcz Szlachecki - Stablewice, nr 060540C Trzebcz Szlachecki - Wieś
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RGK.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na przedmiot zamówienia składa się: rozbudowa - przebudowa dróg gminnych nr 060539C Trzebcz Szlachecki - Stablewice i nr 060540C Trzebcz Szlachecki - Wieś o długości 655,00 m. Dla przebudowywanej drogi przyjęto następujące założenia techniczne: - KR-1 - Droga VII klasy technicznej; - Szerokość jezdni 4,00 - 5,00 m - Szerokość korony 8,00 m - Prędkość projektowa 30 km / h - Szerokość chodnika 2,00 m Projektuje się szerokość jezdni 5,00 m o przekroju jednostronnym oraz projektuje się szerokość jezdni 4,00 m o przekroju daszkowym i spadku poprzecznym i = 2,0 %. Obustronne pobocze o szerokości 1,00 m i spadku poprzecznym i = 3 %. Spadki podłużne niwelety mieszczą się w granicach normatywu. Na planie sytuacyjno - wysokościowym pokazano geometrię drogi w planie, szerokość jezdni wraz z poboczami, usytuowanie zjazdów na posesję, spadki poprzeczne jezdni oraz projektowany chodnik. Chodnik o szerokości 2,00 m, zaprojektowano o jednostronnym spadku poprzecznym i = 2 % w stronę jezdni. Od strony jezdni, chodnik ująć w krawężnik betonowy o wymiarach 12/15 x 30 x 100 cm, ustawiony na podsypce cementowo -piaskowej grub. 5 cm oraz ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15, natomiast od strony posesji, ująć w obrzeże betonowe o wymiarach 8 x 30 cm i ustawić na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5 cm oraz ławie betonowej z oporem z betonu C 12/15. Jezdnię od km 0+00,00 do 0+450,00 zaprojektowano o następującej konstrukcji: ·Oczyszczenie nawierzchni · Skropienie · Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z masy bitumicznej AC 11S grub. 4 cm Uwaga! Na odcinku od km 0+000 ,00 do km 0+100,00 należy sfrezować istniejąca nawierzchnię bitumiczną. Nawierzchnię poszerzenia jezdni zaprojektowano o następującej konstrukcji: · Warstwa ścieralna mineralnobitumiczna grub. 4 cm AC 11S · Warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna grub. 4 cm AC 16W · Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0-31,5 mm, grub. 5 cm · Dolna warstwa podbudowy z gruzu betonowego 0-63 mm grub. 25 cm · warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm Jezdnię od km 0+450,00 do 0+655,00 zaprojektowano o następującej konstrukcji: · Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0-31,5mm grub. 15 cm · Oczyszczenie nawierzchni ·Skropienie · Warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna grub. 4 cm AC 16W · Warstwa ścieralna nawierzchni z masy bitumicznej AC 11S grub. 4 cm Nawierzchnię poszerzenia jezdni zaprojektowano o następującej konstrukcji: · Warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna grub. 4 cm AC 11S · Warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna grub. 4 cm AC 16W · Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0-31,5 mm, grub. 5 cm · Dolna warstwa podbudowy z gruzu betonowego 0-63 mm grub. 25 cm · warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm Utwardzenie pobocza wykonać z ·tłucznia kamiennego 0-31,5 mm o średniej grubości warstwy kamienia po zagęszczeniu 10 cm, ·Dolna warstwa podbudowy z gruzu betonowego 0-31,5 mm grub. 10 cm Nawierzchnię chodnika z kostki betonowej zaprojektowano o następującej konstrukcji: · warstwa odcinająca z piasku grubości 10 cm · warstwa podbudowy z gruzu betonowego 0 / 31,5 mm grub. 10 cm · podsypka cementowopiaskowa grub. 3 cm · kostka betonowa typu POLBRUK grub. 6 cm, koloru szarego. Nawierzchnię zjazdu bitumicznego zaprojektowano o następującej konstrukcji: o warstwa ścieralna, z betonu asfaltowego, grub. 4 cm o warstwa wiążąca, z betonu asfaltowego, grub. 4 cm o istniejąca podbudowa z brukowca Nawierzchnię zjazdów oraz miejsc parkingowych z kostki betonowej zaprojektowano o następującej konstrukcji: · kostka betonowa czerwona grubości 8 cm, · podsypka cementowopiaskowa grubości 5 cm, · podbudowa z kruszywa łamanego twardego 2-31,5 mm, grub. 20 cm, ·warstwa odsączającej z piasku grubości 10 cm Krawężniki, opornik i obrzeże · krawężniki zaprojektowano betonowe typu ulicznego o wymiarach 12/15 x 30 x 100 cm ustawionej na ławie betonowej z oporem z betonu B15. · krawężniki wjazdowe zaprojektowano betonowe o wymiarach 15x 22 x 100 cm ustawionej na ławie betonowej z oporem z betonu B15. · oporniki zaprojektowano betonowe o wymiarach 12 x 25 x 100 cm ustawionej na ławie betonowej z oporem z betonu B15. ·obrzeże betonowe o wym. 8 x 30 cm, ustawione na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm iławie betonowej z oporem z betonu C 12/15. Odwodnienie dróg zaprojektowano poprzez spadki poprzeczne i podłużne przebudowywanej jezdni i poboczy na przylegające tereny zielone i do istniejących rowów drogowych o przekroju trapezowym. W celu bezproblemowego spływu wód z powierzchni jezdni, projektuje się ścinanie i plantowanie mechaniczne poboczy gruntowych na szerokości 0,50 m. Odwodnienie chodnika zaprojektowano poprzez spadki poprzeczne i podłużne w kierunku jezdni a następnie ściekiem pochodnikowym na tereny zielone. Zgodnie z wytycznymi Inwestora, zaprojektowano pod zjazdem przepust drogowy z rury POLIETYLENU PEHD o średnicy 40 cm i długości 10,00 m. Przepust posadowiono na ławie z pospółki grub. 20 cm. Ścianki czołowe przepustu umocnić kamieniem naturalnym. Przepust usytuowany jest w osi rowu ze spadkiem 0,5% w kierunku zachodnim. Oznakowanie wykonać wg stałej organizacji ruchu. Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. Oznakować i utrzymać oznakowanie wg projektu na czas prowadzenia robót. Szczegółowy zakres całego przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawarte są w dokumentacji projektowej, SSTWiOR i przedmiarach robót. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane zadanie co najmniej 36 m-cy, maksimum 60 m-cy. Podane w niniejszej SIWZ oraz załącznikach nazwy własne (marka, znak towarowy, pochodzenie, producent, dostawca, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zastosowania przez oferenta urządzeń równoważnych, listę tych urządzeń wraz z parametrami należy załączyć do oferty celem porównania z urządzeniami zaprojektowanymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
632132.71
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
571841.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KIJEWO KRÓLEWSKIE
więcej: przetargi KIJEWO KRÓLEWSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.