eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceUtworzenie bazy przygotowania sprzętu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-14

Ogłoszenie nr 510152842-N-2020 z dnia 14-08-2020 r.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach: Utworzenie bazy przygotowania sprzętu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Skuteczna koordynacja działań ratowniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565022-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 71158655000000, ul. ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 442 413, e-mail pt@siedlce-straz.pl, faks 256 445 978.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce-straz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie bazy przygotowania sprzętu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MT.2370.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest wykonanie robót budowlanych w bazie przygotowania sprzętu do akcji ratowniczo- gaśniczych, wraz z utworzeniem warsztatu do obsługi i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych i odzieży specjalnej, zlokalizowanej w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach przy ul. Czerwonego Krzyża 45 - działka nr 31/2, obręb 146401_1.0037, jednostka ewid. Miasto Siedlce. Realizacja inwestycji polega na adaptacji części istniejącego budynku przez przystosowanie pomieszczeń, przebudowę instalacji oraz zapewnienie odpowiednich elementów wyposażenia w bazie przygotowania sprzętu, obejmującej: o pomieszczenie przyjęcia sprzętu w warsztacie konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO); o pomieszczenie administracyjno- biurowe do obsługi warsztatu; o pomieszczenia sprężarkowni i napełniania butli; o pomieszczenie techniczne obsługi i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO); o pomieszczenie punktu czyszczenia, prania oraz suszenia ubrań specjalnych strażaków; o pomieszczenia szatni do przechowywania umundurowania osobistego strażaków; o korytarz i klatka schodowa. Realizacja inwestycji polega na adaptacji części budynku, polegającej na przystosowaniu istniejących pomieszczeń poprzez: 1) pomieszczenie przyjęcia sprzętu w warsztacie konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO), do którego będzie wjeżdżać samochód ze sprzętem (aparatami ochrony dróg oddechowych, ubraniami gazoszczelnymi, ubraniami specjalnymi, maskami itp.), który w pierwszej kolejności zostanie wyładowany i poddany wstępnemu oczyszczeniu, a następnie umieszczony na wózkach lub ułożony regałach. Przystosowanie istniejącego pomieszczenia garażowego obejmuje: o remont posadzki (ok. 200m²): o rozebranie istniejącej posadzki z płytek na zaprawie cementowej; o zerwanie posadzki cementowej; o wykonanie i gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; o adaptacja istniejącego kanału warsztatowego (ok. 60m²): o demontaż okładzin; o uszczelnienie kanału warsztatowego; o montaż kratek ściekowych i instalacji kanalizacyjnej; o wykonanie nowych okładzin; o przykrycie kanału kratą przemysłową o pow. ok. 14 m²; o remont ścian około 430 m²; : o rozebranie okładziny ściennej, skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian; o wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych (ok. 74 m²); o dwukrotne malowanie ścian i sufitu; o przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż kratek ściekowych i separatora; o przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; o wykonanie instalacji sprężonego powietrza; o likwidacja jednego z istniejących kanałów; 2) pomieszczenie administracyjno- biurowe do obsługi warsztatu, służące do gromadzenia dokumentacji technicznej i przeglądowej naprawianego sprzętu oraz jako miejsce pracy, w którym będzie znajdował się komputer do zarządzania systemem informatycznym warsztatu z usługami obejmującymi: zarządzanie usterkami sprzętu i harmonogramem oczyszczania i dezynfekcji warsztatowej, monitorowanie konserwacji i naprawy sprzętu, konserwacje serwisowe i testowe. Przystosowanie istniejącego pomieszczenia obejmuje: o remont posadzki (ok. 15 m²): o rozebranie istniejącej posadzki z płytek na zaprawie cementowej; o zerwanie posadzki cementowej; o wykonanie i gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; o remont ścian (ok. 67 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian; o wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych; o dwukrotne malowanie ścian i sufitu; o wykonanie sufitu podwieszanego (ok. 15 m²); 3) pomieszczenia sprężarkowni oraz magazyn sprężonego powietrza i zapasowych butli, w których zostaną zainstalowane kompresor i bank powietrza do napełniania butli aparatów ochrony dróg oddechowych (ODO). Przystosowanie istniejącego pomieszczenia obejmuje: o remont posadzki (ok. 20 m²): o rozebranie cokołów, zerwanie posadzki cementowej; o wykonanie i gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; o remont ścian i sufitu (ok. 112 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów (ok. 112 m²); o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian (ok. 92 m²); o dwukrotne malowanie ścian (ok. 92 m²); o gipsowanie, dwukrotne malowanie sufitu (ok. 20 m²); o przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; o wykonanie instalacji sprężonego powietrza; 4) pomieszczenie techniczne obsługi i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO), obejmujące stanowiska czyszczenia, dezynfekcji i konserwacji, stanowisko suszenia, badania sprzętu, na którym będzie znajdowało się urządzenie diagnostyczno- pomiarowe do sprawdzania i diagnostyki ubrań gazoszczelnych, aparatów powietrznych oraz masek aparatów powietrznych, a także drobne naprawy, pakowanie i wydawanie sprzętu. Przystosowanie istniejącego pomieszczenia garażowego obejmuje: o remont posadzki (ok. 50 m²): o gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; o wykucie dwóch otworów, ułożenie nadproży prefabrykowanych i montaż drzwi; o remont ścian (ok. 122 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian; o dwukrotne malowanie ścian i sufitu; o wykonanie sufitu podwieszanego (ok. 50 m²); o przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej, zakup i montaż lamp kasetonowych (6szt.); o wykonanie instalacji sprężonego powietrza; 5) pomieszczenie punktu czyszczenia, prania oraz suszenia ubrań specjalnych strażaków. Przystosowanie istniejącego pomieszczenia garażowego obejmuje: o remont posadzki (ok. 50 m²): o skucie istniejącej posadzki cementowej; o usunięcie istniejącego kanału warsztatowego; o wykonanie i gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; o zamurowanie jednego otworu drzwiowego; o remont ścian (ok. 122 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian; o dwukrotne malowanie ścian i sufitu; o przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej, likwidacja starej rozdzielni elektrycznej; o wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej; o wykonanie sufitu podwieszanego (ok. 50 m²); 6) pomieszczenia szatni do przechowywania umundurowania osobistego strażaków, służące do przechowywania umundurowania osobistego strażaków. o remont posadzki (ok. 70 m²): o gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; o wykonanie ściany działowej z płyt kartonowo- gipsowych (ok. 15 m²); o wykonanie wiatrołapu, montaż drzwi; o remont ścian i sufitu (ok. 250 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów ; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian (ok. 180 m²); o dwukrotne malowanie ścian szatni i wiatrołapu (ok. 195 m²); o przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; o wykonanie sufitu podwieszanego (ok. 70 m²); 7) korytarz i klatka schodowa, zapewniające komunikację wewnętrzną. W celu zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy warsztatu obsługi sprzętu konieczny jest remont tych pomieszczeń wraz z wymianą stolarki drzwiowej, obejmujący: o remont posadzki (ok. 35 m²): o rozebranie istniejącej posadzki; o gruntowanie podkładów betonowych pod posadzki; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; o wykonanie posadzki i cokolików z płytek terakotowych; o remont schodów- 26 stopni i dwa spoczniki: o skucie okładzin, usunięcie istniejącej poręczy; o wyrównanie i gruntowanie podkładów betonowych; o wykonanie okładzin i cokolików z płytek terakotowych; o montaż poręczy; o remont ścian (ok. 250 m²): o skucie tynków, wyrównanie ścian i sufitów; o wykonanie tynków wewnętrznych, gipsowanie ścian; o dwukrotne malowanie ścian i sufitu; o wykonanie sufitu podwieszanego (ok. 19 m²) o przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej, dostosowanie instalacji do potrzeb bazy przygotowania sprzętu- rozdzielnia elektryczna; o wykonanie instalacji sprężonego powietrza; o wymiana drzwi- 3szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8


Dodatkowe kody CPV: 45332200-5, 45332300-6, 45431000-7, 45332400-7, 45311100-1, 45450000-6, 45000000-7, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 267260
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Mirosław Dołęgowski
Email wykonawcy: mjd@onet.eu
Adres pocztowy: ul. Traugutta 2/17
Kod pocztowy: 08-200
Miejscowość: Łosice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 328729.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 328729.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 398000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.