To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-24
Ogłoszenie nr 510153122-N-2019 z dnia 24-07-2019 r.
Gmina Stalowa Wola: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "BUDOWA CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA", w systemie "pod klucz" (wraz ze wszystkimi innymi pracami, które umożliwią uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534756-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stalowa Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 83040908600000,
ul. ul. Wolności
7,
37-450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
156 433 456, e-mail
dhofman@stalowawola.pl, rkozlowski@stalowawola.pl, faks
156 433 412.
Adres strony internetowej (url): http://bip.stalowawola.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "BUDOWA CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA", w systemie "pod klucz" (wraz ze wszystkimi innymi pracami, które umożliwią uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-II.271.29.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa Centrum Aktywności Seniora. 2. W ramach zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj należy wykonać: I etap: - Złożenie wniosku o pozwolenie na budowę z wielobranżowym projektem budowlanym (w terminie 150 dni od dnia podpisania umowy) - Etap I Faza 1 - Wykonanie dokumentacji budowlanej wykonawczej (z przedmiarami/ kosztorysami, STWiOR, BiOZ, technologia kawiarni, aranżacja oraz wyposażenie) - (w terminie 150 dni od dnia podpisania umowy) - Etap I Faza 2 - Uzyskanie pozwolenia na budowę - Etap I Faza 3 II etap: - Wykonanie wszystkich robót budowlanych (z urządzeniami technologii) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego - Etap II Faza 1 - Wykonanie dokumentacji powykonawczej (w terminie 30 dni od daty wykonania wszystkich robót, o którym mowa w pkt 4)) - Etap II Faza 2 - Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu - Etap II Faza 3 3. Zasadniczy zakres robót obejmuje wykonanie: I etap: - opracowanie i uzgodnienie z Inwestorem projektu koncepcyjnego obiektu - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); - uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych; zgodnie z § 206 rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie: "rozbudowa, nadbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku powinny być poprzedzone ekspertyzą techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku, z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego" - 5egz. i 1 egz. Elektroniczny (płyta CD); - opracowanie kompleksowego pełno branżowego projektu budowlanego (uwzględniającego warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 5 egz. w wersji papierowej i 1egz. elektroniczny(płyta CD); - opracowanie projektów technologii i kompleksowego wyposażenia dla całego budynku - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - Pełne kompleksowe wyposażenie pomieszczeń (załącznik nr 3a i 3b) musi zostać tak opracowane, aby stanowiły odrębne spójne opracowanie, umożliwiające oprócz dostaw objętych niniejszym postępowaniem i realizacją (zaznaczone kolorem żółtym w niniejszych załącznikach) niezbędnych do dostarczenia na etapie wykonywania robót, także przygotowanie odrębnego przetargu na wymieniony zakres nie objęty niniejszym postępowaniem tj. dostawa oraz montaż wyposażenia: a) Część I - dostawa mebli b) Część II - dostawa sprzętu IT c) Część III - dostawa sprzętu AGD oraz scenicznego. - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 egz. w wersji papierowej i 1egz. elektroniczny(płyta CD); - opracowanie charakterystyki energetycznej adaptowanego lokalu - 5egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Inwestora; - uzyskanie ostatecznego(prawomocnego) pozwolenia na budowę; - opracowanie projektu wykonawczego - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); - opracowanie projektu aranżacji wnętrz - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny (płyta CD); - opracowanie przedmiaru robót - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - opracowanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - 5egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac; - Na etapie tworzenia dokumentacja projektowa (projekt budowlany, wykonawczy, aranżacja wnętrz, specyfikacje techniczne, kosztorysy, przedmiary) winna być uzgadniana z Zamawiającym a przed złożeniem i uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę zaakceptowana przez Zamawiającego. Dokumentację w formie elektronicznej należy przekazać w plikach nieedytowalnych(.pdf) i edytowalnych(.dwg, .doc, .xls, .ath itp.). Dokumentację należy opracować w języku polskim, stosując zasady wymiarowania oraz oznaczenia graficzne i literowe zgodne z Polskimi Normami. Projekt winien być oprawiany w okładkę formatu A4, w sposób uniemożliwiający dekompletację. Projekty powinny zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno - użytkowe, ewentualnie konstrukcyjne, materiałowe oraz wszystkie niezbędne rysunki wraz z dokładnym opisem. Projekt powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach oraz być podpisany przez wszystkich projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia. II etap: 1.) Prace przygotowawcze obejmują: - ocenę techniczną istniejącego dźwigu towarowego 2.) Zakres prac budowlanych zewnętrznych: Zewnętrzne prace budowlane obejmują: - demontaż istniejących schodów stalowych; - wykonanie zewnętrznego panoramicznego dźwigu osobowego z dwoma przeszklonymi przedsionkami(górny i dolny); - wymianę istniejącej posadzki tarasu oraz wykonanie w jego obrębie pochylni prowadzącej na sąsiadujący dach; - wykonanie tarasu kawiarnianego na sąsiadującym dachu; - wykonanie zmian w stolarce okiennej i drzwiowej zgodnie z załączoną koncepcją; - wykonanie świetlika dachowego. 3.) Zakres prac budowlanych wewnętrznych: Wewnętrzne prace budowlane obejmują: - przebudowę istniejącej klatki schodowej we wschodniej części obiektu; - wykonanie dźwigu osobowego przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych w obrębie przebudowywanej klatki schodowej; - remont istniejącej, centralnej klatki schodowej i jej dostosowanie do wymagań obowiązujących przepisów; - konserwację lub demontaż istniejącego dźwigu towarowego(w zależności od opracowanej oceny stanu technicznego); - wyburzenie istniejących ścian działowych niezgodnych z projektowanym układem pomieszczeń; - wykonanie nowych ścian działowych - usunięcie istniejącej posadzki i wykonanie nowych warstw wykończeniowych, w układzie zgodnym z załączoną koncepcją; - demontaż istniejących sufitów podwieszanych i wykonanie nowych w układzie zgodnym z załączoną koncepcją; 4.) Zakres prac sanitarnych: Prace sanitarne obejmują: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej; - wykonanie instalacji wody ciepłej, zimnej i cyrkulacyjnej; - przebudowa lub wykonanie nowego węzła ciepła; - remont przyłącza wody sanitarnej; - rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania; - wykonanie nowej instalacji hydrantowej; - wykonanie instalacji chłodniczej freonowej, - przebudowa i wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej. 5.) Zakres prac elektrycznych Prace elektryczne obejmują: - instalację gniazd wtykowych ogólnych i DATA; - instalację oświetlenia ogólnego i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego - instalację zasilania i sterowania wentylacji i klimatyzacji; - instalacja teleinformatyczna - ochronę przeciwprzepięciową; - montaż tablic rozdzielczych z kompletnym wyposażeniem; - montaż tablicy pomiarowej z kompletnym wyposażeniem; - instalację uziemiającą i połączeń wyrównawczych; 6.) Wyposażenie obiektu: dostawa i montaż wyposażenia budynku - Załącznik 3b - Specyfikacja mebli - Załącznik 3a - zaznaczone kolorem żółtym należy uwzględnić w cenie oferty, a tym samym dostarczyć i zamontować na etapie wykonywania robót budowlanych. Zestawienie wyposażenia, nie jest objęte niniejszym postępowaniem przetargowym, tj. nie zaznaczone kolorem nie należy uwzględniać w cenie oferty (postępowanie przetargowe na dostawę wraz z montażem zostanie objęte oddzielnym zamówieniem publicznym) Wyposażenie obiektu obejmuje: - kompleksowe wyposażenie pomieszczeń na podstawie załączonego zestawienia wyposażenia oraz opracowanego projektu technologicznego; - dostarczenie, montaż i ustawienie we właściwym miejscu wyposażenia lokalu; - wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego 7.) Wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie do Eksploatacji W dokumentacji powykonawczej należy uwzględnić następujące elementy: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia(BIOZ) - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - opracowanie instrukcji rozruchu - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD) - opracowanie instrukcji eksploatacji obiektu wraz z kompleksowym pełnobranżowym projektem powykonawczym obiektu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 5 egz. w - wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD) - opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej lokalu - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego - 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. elektroniczny(płyta CD); - uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów wymaganych do otrzymania pozwolenia na użytkowanie i złożenie kompleksowego - wniosku o pozwolenie na użytkowanie; - uzyskanie ostatecznego(prawomocnego) pozwolenia na użytkowanie. - uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Dla sprawnego i prawidłowego przeprowadzenia rozruchu wykonanych instalacji, Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedłożyć Zamawiającemu Instrukcje rozruchu, obejmujące zakresy i sposób prowadzenia rozruchu wraz ze szczegółowym harmonogramem uruchamiania. Instrukcje rozruchu należy opracować w języku polskim i dostarczyć w terminie 14 dni przed planowanym rozruchem. Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu Instrukcję eksploatacji lokalu, która powinna zawierać: - charakterystykę podstawową; - zabezpieczenie materiałowe, sprzętowe, osobowe i logistyczne na potrzeby eksploatacji; - pełne i wyczerpujące instrukcje obsługi wszystkich wykonanych instalacji wraz z zaleceniami eksploatacyjnymi; 4. Szczegółowy zakres rzeczowy Robot przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU). 5. Warunki dostępności dla osób niepełnosprawnych Teren wraz z budynkiem projektuje się tak aby był dostępny dla osób niepełnosprawnych 6. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 71220000-6, 71221000-3, 71247000-1, 45400000-1, 45600000-0, 45453000-7, 31000000-6, 39150000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "BUDOWA CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA", w systemie "pod klucz" (wraz ze wszystkimi innymi pracami, które umożliwią uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3837583.91
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Józef Bajek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4269401.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: wykonanie dokumentacji projektowej IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa przedpłaconych kart elektronicznych na zakup materiałów budowlanych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola w 2025 r.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie BHP i ochrony ppoż. dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.