To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-24
Ogłoszenie nr 510153150-N-2019 z dnia 24-07-2019 r.
Gmina Miejska Złotoryja: "Wyposażenie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Złotoryi" realizowanego w ramach projektu "Wyrównywanie szans edukacyjnych w Złotoryi poprzez kompleksową poprawę warunków edukacyjnych" nr RPDS.07.01.03.-02- 0015/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na "Wyposażenie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Złotoryi" realizowane jest w ramach projektu "Wyrównywanie szans edukacyjnych w Złotoryi poprzez kompleksową poprawę warunków edukacyjnych" nr RPDS.07.01.03.-02-0015/16 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 7, Działanie nr 7.1., Poddziałanie nr 7.1.3.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545863-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Złotoryja, Krajowy numer identyfikacyjny 39064765300000,
ul. Pl. Orląt Lwowskich
1,
59-500
Złotoryja, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
768 779 138, e-mail
um@zlotoryja.pl, faks
768 783 120.
Adres strony internetowej (url): https://zlotoryja.bip.info.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wyposażenie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Złotoryi" realizowanego w ramach projektu "Wyrównywanie szans edukacyjnych w Złotoryi poprzez kompleksową poprawę warunków edukacyjnych" nr RPDS.07.01.03.-02- 0015/16
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1.1. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodami: ? 30213100-6 - Komputery przenośne; ? 30237270-2 - Torby na komputery przenośne ? 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami ? 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny ? 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów. ? 30237450-8 - Tablety graficzne ? 32322000-6 Urządzenia multimedialne, ? 38652100-1 Projektory, ? 30195200-4 Tablice do elektronicznego powielania i akcesoria. 2.1.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego: a) część I ? 40 szt. komputerów przenośnych (dalej: laptop) wraz z oprogramowaniem i pakietem Office dla uczniów; ? 20 szt. komputerów przenośnych (dalej: laptop) przystosowanych do obsługi dla osób z niepełnosprawnościami /niedosłyszenie, niedowidzenie/ - specjalnie przystosowana klawiatura, program do powiększania tekstu, program do odczytywania tekstu na głos, wraz z oprogramowaniem i pakietem Office dla uczniów;, ? 2 szt. komputerów przenośnych (dalej: laptop) dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem i pakietem Office b) część II ? 2 szt. rzutnik i ekran ? 2 szt. tablica multimedialna ? 60 szt. tabletów /z oprogramowaniem i pakietem Office/, dla uczniów ? 2 x Zestaw interaktywny panorama z tablicą elektromagnetyczną, projektorem szerokokątnym, uchwytem ściennym, kablem HDMI 10m wraz z oprogramowaniem
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30237270-2, 30230000-0, 39162110-9, 30237000-9, 30237450-8, 32322000-6, 38652100-1, 30195200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I_laptopy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39600.98
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU Horyzont Krzysztof Lech
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
145700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II_sprzęt multimedialny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16971.85
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALLTECH Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66849.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stanowisk dydaktycznych, modelu silnika oraz stanowisk demonstracyjnych - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu "Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie"
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.