eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otoryja › Wyposa¿enie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Z³otoryi

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-05-10



Og³oszenie nr 545863-N-2019 z dnia 2019-05-10 r.

Gmina Miejska Z³otoryja: Wyposa¿enie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Z³otoryi
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na "Wyposa¿enie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Z³otoryi" realizowane jest w ramach projektu "Wyrównywanie szans edukacyjnych w Z³otoryi poprzez kompleksow± poprawê warunków edukacyjnych" nr RPDS.07.01.03.-02-0015/16 dofinansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020, O¶ Priorytetowa nr 7, Dzia³anie nr 7.1., Poddzia³anie nr 7.1.3.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Z³otoryja, krajowy numer identyfikacyjny 39064765300000, ul. Pl. Orl±t Lwowskich  1 , 59-500  Z³otoryja, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 768 779 138, e-mail um@zlotoryja.pl, faks 768 783 120.
Adres strony internetowej (URL): www.zlotoryja.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.zlotoryja.bip.info.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zlotoryja.bip.info.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wyposa¿enie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Z³otoryi
Numer referencyjny: WFZ.271.3.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i multimedialnego: a) czê¶æ I o 40 szt. komputerów przeno¶nych (dalej: laptop) wraz z oprogramowaniem i pakietem Office dla uczniów; o 20 szt. komputerów przeno¶nych (dalej: laptop) przystosowanych do obs³ugi dla osób z niepe³nosprawno¶ciami /niedos³yszenie, niedowidzenie/ - specjalnie przystosowana klawiatura, program do powiêkszania tekstu, program do odczytywania tekstu na g³os, wraz z oprogramowaniem i pakietem Office dla uczniów;, o 2 szt. komputerów przeno¶nych (dalej: laptop) dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem i pakietem Office b) czê¶æ II o 2 szt. rzutnik i ekran o 2 szt. tablica multimedialna o 60 szt. tabletów /z oprogramowaniem i pakietem Office/, dla uczniów o 2 x Zestaw interaktywny panorama z tablic± elektromagnetyczn±, projektorem szerokok±tnym, uchwytem ¶ciennym, kablem HDMI 10m wraz z oprogramowaniem

II.5) G³ówny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30230000-0
39162110-9
30237000-9
30237450-8
32322000-6
38652100-1
30195200-4
30237270-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
30

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin zakoñczenia - 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiaj±cy zamierza, zgodnie z zapisem art. 32 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, udzieliæ zamówienia w czê¶ciach. Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie szczegó³owych wymagañ. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia powy¿szych warunków na podstawie o¶wiadczeñ oraz przed³o¿onych dokumentów. Ocena spe³nienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia lub nie spe³nia w zakresie postawionych wymagañ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie szczegó³owych wymagañ. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia powy¿szych warunków na podstawie o¶wiadczeñ oraz przed³o¿onych dokumentów. Ocena spe³nienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia lub nie spe³nia w zakresie postawionych wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±ca nie stawia w tym zakresie szczegó³owych wymagañ. Zamawiaj±ca dokona oceny spe³nienia powy¿szych warunków na podstawie o¶wiadczeñ oraz przed³o¿onych dokumentów. Ocena spe³nienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia lub nie spe³nia w zakresie postawionych wymagañ
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

(Zgodnie z pkt w SIWZ) 4.4.3.2. o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia: 4.4.3.2.1. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4.4.3.2.2. za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4.4.3.2.3. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba ¿e Zamawiaj±cy bêdzie móg³ uzyskaæ dokumenty za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, pod warunkiem, i¿ dokumenty s± dostêpne w jêzyku polskim; 4.4.3.2.4. o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SIWZ); 4.4.3.2.5. o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445, ze zm. ) (wzór stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ); 4.4.3.2.6. o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne (wzór stanowi Za³±cznik nr 9 do SIWZ). 4.4.3.2.7 o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia powinny byæ wystawion±/y nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4.4.4. W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby, maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 4.4.3.2.1. SIWZ Wykonawca sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy pzp. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.4.5. Wykonawca zagraniczny 4.4.5.1.Wykonawca zagraniczny (maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 4.4.3.2.1.-4.4.3.2.4. SIWZ, sk³ada: 4.4.5.1.1. informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 - wystawion±/y nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4.4.5.1.2. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4.4.5.1.3. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.4.5.2. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów wskazanych w pkt. 4.4.5.1. SIWZ zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione odpowiednio w terminach okre¶lonych w pkt. 4.4.5.1. SIWZ. 4.4.6. Zasady udzia³u Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia: 4.4.6.1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4.4.6.2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 4.4.6.1. SIWZ, sk³adaj± jedn± ofertê, z uwzglêdnieniem pkt. 4.4.1.2. SIWZ. 4.4.7. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie szczegó³owych wymagañ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Specyfikacja techniczna zaoferowanego sprzêtu powinna byæ zgodna ze wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 2A do SIWZ

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: na czê¶æ I - 3 000,00 z³. (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych, 00/100 groszy). na cze¶æ II - 2 000,00 z³. (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100 groszy). FORMA WADIUM Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku z poni¿szych form: pieni±dzu; porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w pkt. 6.1.1. SIWZ. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu kwotê okre¶lon± w pkt 3.1. SIWZ nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku: Powiatowy Bank Spó³dzielczy w Z³otoryi nr 83 8658 0009 0000 3506 2000 0050 3. Zaleca siê, aby na przelewie umie¶ciæ informacjê: wadium w postêpowaniu na: "Wyposa¿enie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Z³otoryi"- znak postêpowania WFZ.271.3.2019 - czê¶æ I lub/i cze¶æ II 4. Wadium winno znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin sk³adania ofert). 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach okre¶lonych w pkt. 3.2. SIWZ kserokopiê dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium zaleca siê do³±czyæ do oferty, a orygina³ w osobnej kopercie nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego w Urzêdzie Miejskim w Z³otoryi. 6. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieni±dza, dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium lub jego kopia, zosta³ za³±czony do oferty. 7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub porêczenia powinno wynikaæ jednoznacznie gwarantowanie wyp³at nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy pzp stanowi±ce podstawê do ¿±dania wyp³aty nale¿no¶ci. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od dnia sk³adania ofert. 8. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawid³owy (tak¿e na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. ZWROT WADIUM 1. Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt. 3.5. SIWZ. 2. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. 3. Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1. odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 2. nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z Za³±cznikiem 3 do SIWZ (Wzór umowy) § 9 Zmiany umowy 1. Zakazuje siê zmian istotnych postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, chyba, ¿e zachodzi, co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a. zmiany harmonogramu realizacji, terminów p³atno¶ci lub sposobu realizacji Umowy w sytuacji obiektywnych trudno¶ci dotycz±cych realizacji zamówienia (np.: dzia³ania si³y wy¿szej, niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w dostawie urz±dzeñ, realizacji w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z przedmiotem Umowy, powoduj±cych konieczno¶æ ich skoordynowania), b. zmiana sposobu realizacji wymagañ Zamawiaj±cego w przypadku, gdy proponowane rozwi±zania s± lepsze pod wzglêdem technologicznym lub gwarantuj± lepsz± funkcjonalno¶æ, c. powsta³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych lub technicznych, ni¿ te istniej±ce w chwili zawarcia Umowy, niepowoduj±cych zmiany Przedmiotu umowy, d. powsta³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ w zakresie modelu/typu asortymentu w przypadku zakoñczenia produkcji i braku dostêpno¶ci na rynku pod warunkiem ¿e sprzêt/program bêdzie posiada³ parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu asortymentu i nie spowoduje podwy¿szenia ceny, e. niezbêdna jest zmiana sposobu wykonania zobowi±zania, w tym terminu realizacji Umowy ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy, f. zmiana podwykonawcy za zgod± Zamawiaj±cego (nowy podwykonawca musi spe³niaæ takie same warunki jak podwykonawca pierwotny), g. zmiany osób odpowiedzialnych za realizacjê Umowy w przypadkach uniemo¿liwiaj±cych im pe³nienie wyznaczonych funkcji (np. przypadki losowe, rozwi±zanie stosunku pracy z pracodawc±). h. w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, która zasadniczo i istotnie utrudnia wykonywanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy - w zakresie niezbêdnym dla przeciwdzia³ania lub usuniêcia skutków dzia³ania si³y wy¿szej, w szczególno¶ci w zakresie zmiany terminów okre¶lonych w Umowie. 2. Zmiana ustaleñ zawartej Umowy, w przypadkach okre¶lonych w ust. 1 jest dopuszczalna na podstawie uzasadnionego wniosku Wykonawcy b±d¼ Zamawiaj±cego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-05-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Czê¶æ I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:czê¶æ I o 40 szt. komputerów przeno¶nych (dalej: laptop) wraz z oprogramowaniem i pakietem Office dla uczniów; o 20 szt. komputerów przeno¶nych (dalej: laptop) przystosowanych do obs³ugi dla osób z niepe³nosprawno¶ciami /niedos³yszenie, niedowidzenie/ - specjalnie przystosowana klawiatura, program do powiêkszania tekstu, program do odczytywania tekstu na g³os, wraz z oprogramowaniem i pakietem Office dla uczniów;, o 2 szt. komputerów przeno¶nych (dalej: laptop) dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem i pakietem Office
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213100-6, 30213100-6, 30237270-2, 30230000-0, 30237000-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Ca³kowita cena oferty brutto (C) 60,00
Pojemno¶æ dysku SSD laptopa (D) 5,00
Czas pracy laptopa na baterii wg dokumentacji producenta (B) 5,00
Waga laptopa (bez zasilacza) (W) 5,00
Okres gwarancji na laptopa (G) 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Czê¶æ II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:czê¶æ II o 2 szt. rzutnik i ekran o 2 szt. tablica multimedialna o 60 szt. tabletów /z oprogramowaniem i pakietem Office/, dla uczniów o 2 x Zestaw interaktywny panorama z tablic± elektromagnetyczn±, projektorem szerokok±tnym, uchwytem ¶ciennym, kablem HDMI 10m wraz z oprogramowaniem
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162110-9, 30237450-8, 32322000-6, 38652100-1, 30195200-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Ca³kowita cena oferty brutto (C) 60,00
D³ugo¶æ gwarancji (G) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.