Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-05-10
Og³oszenie nr 545863-N-2019 z dnia 2019-05-10 r.
Gmina Miejska Z³otoryja: Wyposa¿enie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Z³otoryi
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na "Wyposa¿enie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Z³otoryi" realizowane jest w ramach projektu "Wyrównywanie szans edukacyjnych w Z³otoryi poprzez kompleksow± poprawê warunków edukacyjnych" nr RPDS.07.01.03.-02-0015/16 dofinansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020, O¶ Priorytetowa nr 7, Dzia³anie nr 7.1., Poddzia³anie nr 7.1.3.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Z³otoryja, krajowy numer identyfikacyjny
39064765300000, ul.
Pl. Orl±t Lwowskich
1
,
59-500
Z³otoryja, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
768 779 138, e-mail
um@zlotoryja.pl, faks
768 783 120.
Adres strony internetowej (URL): www.zlotoryja.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.zlotoryja.bip.info.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zlotoryja.bip.info.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wyposa¿enie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Z³otoryi
Numer referencyjny:
WFZ.271.3.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i multimedialnego: a) czê¶æ I o 40 szt. komputerów przeno¶nych (dalej: laptop) wraz z oprogramowaniem i pakietem Office dla uczniów; o 20 szt. komputerów przeno¶nych (dalej: laptop) przystosowanych do obs³ugi dla osób z niepe³nosprawno¶ciami /niedos³yszenie, niedowidzenie/ - specjalnie przystosowana klawiatura, program do powiêkszania tekstu, program do odczytywania tekstu na g³os, wraz z oprogramowaniem i pakietem Office dla uczniów;, o 2 szt. komputerów przeno¶nych (dalej: laptop) dla nauczycieli wraz z oprogramowaniem i pakietem Office b) czê¶æ II o 2 szt. rzutnik i ekran o 2 szt. tablica multimedialna o 60 szt. tabletów /z oprogramowaniem i pakietem Office/, dla uczniów o 2 x Zestaw interaktywny panorama z tablic± elektromagnetyczn±, projektorem szerokok±tnym, uchwytem ¶ciennym, kablem HDMI 10m wraz z oprogramowaniem
II.5) G³ówny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30230000-0 |
39162110-9 |
30237000-9 |
30237450-8 |
32322000-6 |
38652100-1 |
30195200-4 |
30237270-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin zakoñczenia - 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiaj±cy zamierza, zgodnie z zapisem art. 32 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, udzieliæ zamówienia w czê¶ciach. Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie szczegó³owych wymagañ. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia powy¿szych warunków na podstawie o¶wiadczeñ oraz przed³o¿onych dokumentów. Ocena spe³nienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia lub nie spe³nia w zakresie postawionych wymagañ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie szczegó³owych wymagañ. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia powy¿szych warunków na podstawie o¶wiadczeñ oraz przed³o¿onych dokumentów. Ocena spe³nienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia lub nie spe³nia w zakresie postawionych wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±ca nie stawia w tym zakresie szczegó³owych wymagañ. Zamawiaj±ca dokona oceny spe³nienia powy¿szych warunków na podstawie o¶wiadczeñ oraz przed³o¿onych dokumentów. Ocena spe³nienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia lub nie spe³nia w zakresie postawionych wymagañ
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
(Zgodnie z pkt w SIWZ) 4.4.3.2. o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia: 4.4.3.2.1. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4.4.3.2.2. za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4.4.3.2.3. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba ¿e Zamawiaj±cy bêdzie móg³ uzyskaæ dokumenty za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, pod warunkiem, i¿ dokumenty s± dostêpne w jêzyku polskim; 4.4.3.2.4. o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SIWZ); 4.4.3.2.5. o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445, ze zm. ) (wzór stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ); 4.4.3.2.6. o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne (wzór stanowi Za³±cznik nr 9 do SIWZ). 4.4.3.2.7 o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia powinny byæ wystawion±/y nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4.4.4. W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby, maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 4.4.3.2.1. SIWZ Wykonawca sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy pzp. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.4.5. Wykonawca zagraniczny 4.4.5.1.Wykonawca zagraniczny (maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 4.4.3.2.1.-4.4.3.2.4. SIWZ, sk³ada: 4.4.5.1.1. informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 - wystawion±/y nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4.4.5.1.2. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4.4.5.1.3. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.4.5.2. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów wskazanych w pkt. 4.4.5.1. SIWZ zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione odpowiednio w terminach okre¶lonych w pkt. 4.4.5.1. SIWZ. 4.4.6. Zasady udzia³u Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia: 4.4.6.1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4.4.6.2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 4.4.6.1. SIWZ, sk³adaj± jedn± ofertê, z uwzglêdnieniem pkt. 4.4.1.2. SIWZ. 4.4.7. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie szczegó³owych wymagañ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
Specyfikacja techniczna zaoferowanego sprzêtu powinna byæ zgodna ze wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 2A do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
na czê¶æ I - 3 000,00 z³. (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych, 00/100 groszy).
na cze¶æ II - 2 000,00 z³. (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100 groszy).
FORMA WADIUM
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku z poni¿szych form:
pieni±dzu;
porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
1. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w pkt. 6.1.1. SIWZ.
2. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu kwotê okre¶lon± w pkt 3.1. SIWZ nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku:
Powiatowy Bank Spó³dzielczy w Z³otoryi nr 83 8658 0009 0000 3506 2000 0050
3. Zaleca siê, aby na przelewie umie¶ciæ informacjê: wadium w postêpowaniu na: "Wyposa¿enie pracowni komputerowej i pracowni cyfrowej w SP 3 w Z³otoryi"- znak postêpowania WFZ.271.3.2019 - czê¶æ I lub/i cze¶æ II
4. Wadium winno znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin sk³adania ofert).
5. W przypadku wnoszenia wadium w pozosta³ych dopuszczalnych formach okre¶lonych w pkt. 3.2. SIWZ kserokopiê dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium zaleca siê do³±czyæ do oferty, a orygina³ w osobnej kopercie nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego w Urzêdzie Miejskim w Z³otoryi.
6. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieni±dza, dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium lub jego kopia, zosta³ za³±czony do oferty.
7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub porêczenia powinno wynikaæ jednoznacznie gwarantowanie wyp³at nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy pzp stanowi±ce podstawê do ¿±dania wyp³aty nale¿no¶ci. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od dnia sk³adania ofert.
8. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawid³owy (tak¿e na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±) skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
ZWROT WADIUM
1. Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt. 3.5. SIWZ.
2. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
3. Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1. odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
2. nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z Za³±cznikiem 3 do SIWZ (Wzór umowy) § 9 Zmiany umowy 1. Zakazuje siê zmian istotnych postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, chyba, ¿e zachodzi, co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a. zmiany harmonogramu realizacji, terminów p³atno¶ci lub sposobu realizacji Umowy w sytuacji obiektywnych trudno¶ci dotycz±cych realizacji zamówienia (np.: dzia³ania si³y wy¿szej, niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w dostawie urz±dzeñ, realizacji w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z przedmiotem Umowy, powoduj±cych konieczno¶æ ich skoordynowania), b. zmiana sposobu realizacji wymagañ Zamawiaj±cego w przypadku, gdy proponowane rozwi±zania s± lepsze pod wzglêdem technologicznym lub gwarantuj± lepsz± funkcjonalno¶æ, c. powsta³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych lub technicznych, ni¿ te istniej±ce w chwili zawarcia Umowy, niepowoduj±cych zmiany Przedmiotu umowy, d. powsta³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ w zakresie modelu/typu asortymentu w przypadku zakoñczenia produkcji i braku dostêpno¶ci na rynku pod warunkiem ¿e sprzêt/program bêdzie posiada³ parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu asortymentu i nie spowoduje podwy¿szenia ceny, e. niezbêdna jest zmiana sposobu wykonania zobowi±zania, w tym terminu realizacji Umowy ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy, f. zmiana podwykonawcy za zgod± Zamawiaj±cego (nowy podwykonawca musi spe³niaæ takie same warunki jak podwykonawca pierwotny), g. zmiany osób odpowiedzialnych za realizacjê Umowy w przypadkach uniemo¿liwiaj±cych im pe³nienie wyznaczonych funkcji (np. przypadki losowe, rozwi±zanie stosunku pracy z pracodawc±). h. w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, która zasadniczo i istotnie utrudnia wykonywanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z Umowy - w zakresie niezbêdnym dla przeciwdzia³ania lub usuniêcia skutków dzia³ania si³y wy¿szej, w szczególno¶ci w zakresie zmiany terminów okre¶lonych w Umowie. 2. Zmiana ustaleñ zawartej Umowy, w przypadkach okre¶lonych w ust. 1 jest dopuszczalna na podstawie uzasadnionego wniosku Wykonawcy b±d¼ Zamawiaj±cego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-05-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Czê¶æ I |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213100-6, 30213100-6, 30237270-2, 30230000-0, 30237000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Ca³kowita cena oferty brutto (C) | 60,00 |
Pojemno¶æ dysku SSD laptopa (D) | 5,00 |
Czas pracy laptopa na baterii wg dokumentacji producenta (B) | 5,00 |
Waga laptopa (bez zasilacza) (W) | 5,00 |
Okres gwarancji na laptopa (G) | 25,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Czê¶æ II |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162110-9, 30237450-8, 32322000-6, 38652100-1, 30195200-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Ca³kowita cena oferty brutto (C) | 60,00 |
D³ugo¶æ gwarancji (G) | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z Z£OTORYI
wiêcej: przetargi w Z³otoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzêt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urz±dzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzêt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Doposa¿enie szko³y w pomoce dydaktyczne i sprzêty w ramach projektu "Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie"
- Dostawa wyposa¿enia do ¿³obka samorz±dowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- "Dostawa wyposa¿enia do Gminnego Klubu Dzieciêcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Dostawa sprzêtu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzêtu multimedialnego, informatycznego i biurowego dla SP Banino
wiêcej: Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.