eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa AGD wyposażenie kuchni dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia. Zadanie 2 - Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków. Znak postępowaniaZP-11/WZŻ/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-26

Ogłoszenie nr 510155520-N-2019 z dnia 26-07-2019 r.

Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa AGD wyposażenie kuchni dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia. Zadanie 2 - Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków. Znak postępowania: ZP-11/WZŻ/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565913-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 02154505100000, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +4871 365 03 46, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks +48713650358.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa AGD wyposażenie kuchni dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia. Zadanie 2 - Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków. Znak postępowania: ZP-11/WZŻ/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania: ZP-11/WZŻ/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa AGD wyposażenia do kuchni z podziałem na dwa zadania . 2.2. Zadanie 1 Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia odbywać się będzie do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław Żłobek nr 6 ul. Krowia 1, Wrocław Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław Żłobek nr 9 ul. Wrońskiego 13 d, Wrocław Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław Budynek Administracji ul. Fabryczna 15 , Wrocław 2.3. Zadanie 2 - Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków odbywać się będzie do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20, Wrocław Żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław Żłobek nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław Żłobek nr 5 ul. Dokerska 5, Wrocław Żłobek nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław Żłobek nr 10 ul. H. Brodatego 17, Wrocław Żłobek nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław Żłobek nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław 2.4. Znak postępowania: ZP-11/WZŻ/2019. 2.5.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. 2.6.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy - Załącznik nr 6.1 i 6.2 do SIWZ. 2.7. Wykonawca musi dostarczyć przedmiot umowy posiadający certyfikat zgodności CE i oznakowany znakiem CE, zgodnie z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa obowiązującymi w krajach Unii Europejskiej . Deklarację Zgodności Wykonawca będzie musiał dostarczyć w dniu dostawy. 2.8. Asortyment będący przedmiotem umowy musi posiadać dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Na dostarczonym przedmiocie umowy musi być piktogram świadczący o tym ,że zaproponowany sprzęt gospodarstwa domowego jest dopuszczony do kontaktu z żywnością. 2.9 Asortyment musi być przeznaczony do mycia i wyparzania w zmywarkach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39220000-0


Dodatkowe kody CPV: 39221000-7, 30221120-4, 39221210-2, 39223100-2, 39221180-2, 39221130-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa kubków, talerzy, misek, noży, desek, sztućców, chochli, dzbanków oraz innego sprzętu niezbędnego do stosowania w pionie żywienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28507.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JC CAR Jerzy Czubiński
Email wykonawcy: przetargi@jccar.pl
Adres pocztowy: Al. Niepodległości 829
Kod pocztowy: 81-810
Miejscowość: Sopot
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41236.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41236.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43708.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa GN, pokrywek do GN i garnków.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9615.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Swisspol LtD Sp. Z O.O.
Email wykonawcy: swisspolltd@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wilcza 27
Kod pocztowy: 50-429
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10479.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10479.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12412.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.