To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-20
Ogłoszenie nr 510156161-N-2020 z dnia 20-08-2020 r.
Gmina Węgliniec: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Zgorzelcu w roku szkolnym 2020/2021.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560391-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Węgliniec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082141100000,
ul. ul. Sikorskiego
3,
59-940
Węgliniec, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
075 77 11 435, e-mail
wegliniec@wegliniec.pl, faks
075 77 12 551.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Zgorzelcu w roku szkolnym 2020/2021.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZI.271.17.2020.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz trzech uczniów niepełnosprawnych w tym jednego ucznia na wózku inwalidzkim do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Zgorzelcu na trasie: Ruszów (ul. Łużycka) - Stary Węgliniec (przystanek PKS "na żądanie") - Węgliniec ( ul. Kochanowskiego) - Zgorzelec (ul. Armii Krajowej 10-10a). Kurs poranny - godz. 7.00 wyjazd Ruszów. Kurs popołudniowy: godz. 15.00 Zgorzelec. 2. Dowóz uczniów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej, w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017r. poz. 1603 z późn. zm.), w okresie od 1 września 2020r. do 25 czerwca 2021r. z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich oraz innych dni wolnych od zajęć. 3. Przewidywana liczba kilometrów dziennie wynosi 94 km. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów na zajęcia szkolne, bez względu na czynniki niezależne (awarie, warunki atmosferyczne, itp.) pojazdem w stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4. Pojazd, który będzie używany do realizacji usługi musi być przystosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim, musi być oznakowany, zgodnie z odrębnymi przepisami, tablicą informującą, iż przewożone są dzieci oraz musi posiadać ubezpieczenie OC i NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. 5. Niedopuszczalne jest aby w trakcie dowozu i odwozu uczniów jechała większa liczba dzieci niż liczba miejsc przeznaczonych dla pasażerów (według dowodu rejestracyjnego pojazdu). 6. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo uczniów w czasie wsiadania i wysiadania oraz podczas jazdy. 7. Wykonawca zapewnia opiekuna w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania, wysiadania i przewozu oraz doprowadzenia uczniów z pojazdu do szkoły i ze szkoły do pojazdu. 8. Ilość kilometrów jak również rozkład jazdy może ulec korekcie po zmianie planu lekcji w placówce oświatowej lub w przypadku zmiany ilości dzieci dowożonych. 9. Kierowca rozpoczyna jazdę po uzyskaniu zgody opiekuna uczniów. 10. Kierowca prowadzący pojazd musi wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowania dzieci oraz prowadzić pojazd w sposób łagodny. 11. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 12. Wykonawca gwarantuje, iż w sytuacjach awaryjnych na własny koszt zabezpieczy zastępczy środek transportu, w sposób zapewniający dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz opiekę nad tymi uczniami. 13. W przypadku nie wywiązania się przez Wykonawcę z sytuacji awaryjnej Zamawiający zapewni środki transportu na koszt Wykonawcy. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Ustala się następujące warunki płatności. 1) Wartość umowy nie może zostać podwyższona w drodze aneksu do niniejszej Umowy; 2) Wartość całkowita przedmiotu umowy nie będzie waloryzowana w okresie realizacji umowy; 3) Faktura powinna być adresowana do: Gmina Węgliniec, ul. Sikorskiego 3, 59-940 Węgliniec. NIP - 615-18-08-660; 4) Rozliczenie usług następować będzie miesięcznymi fakturami VAT na podstawie miesięcznego zestawienia do faktury; 5) Podstawą do wystawienia faktury VAT jest zestawienie obecności uczniów w placówce oświatowej zatwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. 6) Płatność za fakturę VAT będzie dokonywana miesięcznie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 16. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz trzech uczniów niepełnosprawnych w tym 16. KOD CPV: 60130000 - 8 usługi w zakresie specjalistycznego transportu; 60100000 - 9 usługi w zakresie transportu drogowego. 17. Podwykonawstwo: 1) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców, zgodnie z treścią formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 2) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 18. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), co najmniej jednej osoby związanej z wykonywaniem transportu osób (kierowcy); 2) Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności; 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi formularz nr 8 do SIWZ; 4) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy - formularz nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
174890.70
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EXPRESBUSS BUS Przewozy osobowe - towarowe Wacław Stasiulewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109416.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- "Usługa przewozowa- dowóz i odwóz uczniów: szkół podstawowych i przedszkoli w Gminie Poniec w roku szkolnym 2025/2026"
- "Usługa przewozowa dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z gminy Poniec do szkół specjalnych wraz z opieką podczas dowozu i odwozu" w roku szkolnym 2025/2026"
- Dostawa kruszywa do bieżącej konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Ełk w 2025 roku
- Transport sanitarny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.