eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie dwóch nowych klatek schodowych (wschodniej i zachodniej) prowadzących z piętra drugiego na poddasze w ramach "przebudowy i zmiany sposobu użytkowania strychu na funkcję użytkową w zakresie usług związanych z oświatą wraz z wydzieleniem przeciwpożarowym klatek schodowych oraz przebudową części instalacji wewnętrznych w budynkuinstalacje wod-kan., instalacji centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-08-24

Ogłoszenie nr 510158872-N-2020 z dnia 24-08-2020 r.

V Liceum Ogólnokształcące im. Augusta Witkowskiego w Krakowie: Wykonanie dwóch nowych klatek schodowych (wschodniej i zachodniej) prowadzących z piętra drugiego na poddasze w ramach "przebudowy i zmiany sposobu użytkowania strychu na funkcję użytkową w zakresie usług związanych z oświatą wraz z wydzieleniem przeciwpożarowym klatek schodowych oraz przebudową części instalacji wewnętrznych w budynku: instalacje wod-kan., instalacji centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566489-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

V Liceum Ogólnokształcące im. Augusta Witkowskiego w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 70034100000000, ul. ul. Studencka 12, 31-116 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 4223172, 4229231, e-mail administracja@v-lo.krakow.pl, faks 124 229 231.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krakow.pl/?bip_id=199
Adres profilu nabywcy: www.bip.krakow.pl/?bip_id=199

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie dwóch nowych klatek schodowych (wschodniej i zachodniej) prowadzących z piętra drugiego na poddasze w ramach "przebudowy i zmiany sposobu użytkowania strychu na funkcję użytkową w zakresie usług związanych z oświatą wraz z wydzieleniem przeciwpożarowym klatek schodowych oraz przebudową części instalacji wewnętrznych w budynku: instalacje wod-kan., instalacji centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DKg.21.03.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch nowych klatek schodowych (wschodniej i zachodniej) prowadzących z piętra drugiego na poddasze. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku A (projekt wykonawczy architektury i konstrukcji, opis przedmiotu zamówienia, przedmiar) oraz STWiORB. Zamawiający zwraca uwagę, że: ? roboty będą wykonywane w obiekcie zabytkowym czynnym. Wykonawca będzie zobo-wiązany do: ? organizacji i właściwego zabezpieczenia terenu budowy jak również miejsca robót ze szczególnym uwzględnieniem oznakowania, prowadzenia robót w sposób nienaraża-jący pracowników i uczniów na niebezpieczeństwo i uciążliwości, ? wykonania robót zgod-nie z sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ? utrzymywania drożności komunikacyjnej szkoły, ? uporządkowania terenu budowy i przy-wrócenie do stanu pierwotnego, ? uzgodnienia godzin pracy z Zamawiającym, ? uwzględ-nienie zaleceń oraz dokonanie uzgodnień z Małopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków objętych pozwoleniem 958/18 z dnia 16 sierpnia 2018 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325341.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Montero Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mrozowa 29/23
Kod pocztowy: 31-752
Miejscowość: Kraków,
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 313527.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 313527.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 349782.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.