To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-31
Ogłoszenie nr 510159210-N-2019 z dnia 31-07-2019 r.
Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5: PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ ZAWODOWYCH dla uczestników projektu pn.: "Kształcimy umiejętności praktyczne"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Kształcimy umiejętności praktyczne" współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559067-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, Krajowy numer identyfikacyjny 18273900000000,
ul. ul. Przykoszarowa
22,
18-400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-86 2186239, e-mail
jkocon@poczta.onet.pl, faks
0-86 2186239.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zsmio.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ ZAWODOWYCH dla uczestników projektu pn.: "Kształcimy umiejętności praktyczne"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSMIO.26.1.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 (słownie: dziewięć) części. Część nr 1 - Nowoczesne metody montażu i napraw elektronicznych układów drukowanych (elementy PTH i SMD). W szkoleniu uczestniczyć będzie 14 uczniów i 7 nauczycieli. Minimalna liczba godzin szkolenia dla uczniów to 32 godziny. Minimalna liczba godzin szkolenia dla nauczycieli to 48 godzin. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Zamawiającego. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 2 - SolidWorks podstawy projektowania i modelowania przestrzennego. W szkoleniu uczestniczyć będzie 14 nauczycieli. Cała grupa 14 osobowa odbędzie minimalnie szkolenie 6 dniowe (48 godzin zajęć dydaktycznych) z podstaw SolidWorks. Następnie pierwsza grupa 7 osobowa minimalnie przez 5 dni (40 godzin) zwiększy swoje umiejętności z zakresu wspomagania komputerowego projektowania w elektryczności i elektronice. Druga grupa 7 osobowa minimalnie przez 5 dni (40 godzin) rozszerzy swoje umiejętności z zakresu projektowania konstrukcji. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Zamawiającego na oprogramowaniu i wyposażeniu posiadanym przez szkołę w pracowni komputerowej. Część nr 3 - Autoryzowane szkolenia z systemu operacyjnego Windows Serwer 2016. W szkoleniu uczestniczyć będzie 5 nauczycieli. Osoby te zdobędą umiejętności z zakresu certyfikowanych szkoleń z systemu Windows Serwer 2016 o symbolach: MS-20742; MS-20741; MS-20744. Minimalna liczba dni szkoleniowych na jednego uczestnika szkolenia to 15 dni (120 godzin dydaktycznych). Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy w odległości do 350 km od Łomży. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 4 - Dobór i badanie oświetlenia. W szkoleniu uczestniczyć będzie 2 nauczycieli. Osoby te zdobędą umiejętności teoretyczno-praktyczne z zakresu pomiarów parametrów oświetlenia elektrycznego w pomieszczeniu i na stanowiskach pracy. Minimalna liczba godzin szkoleniowych na jednego uczestnika szkolenia to 12 godzin dydaktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy w odległości do 350 km od Łomży. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 5 - Uprawnienia SEP w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia do 1kV. W szkoleniu uczestniczyć będzie 24 uczniów. Osoby te przygotowywać się będą do zdobycia uprawnień SEP w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia 1kV. Szkolenie zakończone egzaminem umożliwiającym uzyskanie tych uprawnień - koszt egzaminu ponosi Wykonawca. Minimalna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia to 30 godzin dydaktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Zamawiającego. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 6 - Kurs operatorów wózków jezdniowych. W szkoleniu uczestniczyć będzie 30 uczniów. Osoby te przygotowywać się będą do zdobycia uprawnień na operatora wózków jezdniowych. Szkolenie zakończone egzaminem umożliwiającym uzyskanie tych uprawnień - koszt egzaminu ponosi Wykonawca. Ilość godzin szkolenia na jednego uczestnika - minimum: 48 godzin dydaktycznych w tym: 28 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach i na placu Zamawiającego. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 7 - Instruktor Cisco CCNA R&S. W szkoleniu uczestniczyć będzie 3 nauczycieli Zamawiającego. Osoby te zdobędą umiejętności z zakresu certyfikowanych szkoleń na instruktora kursu CCNA R&S - Cisco Certified Networking Associate. Minimalna liczba dni szkoleniowych na jednego uczestnika szkolenia to 6 dni. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 8 - Instruktor Cisco CCNA Security. W szkoleniu uczestniczyć będzie 4 nauczycieli Zamawiającego. Osoby tw zdobędą umiejętności z zakresu certyfikowanych szkoleń na instruktora kursu CCNA R&S - Cisco Certified Networking Associate. Minimalna liczba dni szkoleniowych na jednego uczestnika szkolenia to 2 dni. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca. Część nr 9 - Obsługa systemu Audatex. W szkoleniu uczestniczyć będzie 2 nauczycieli Zamawiającego. Osoby te zdobędą umiejętności z zakresu obsługi systemu Audatex oraz użytkowania tego systemu. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności służące wspieraniu procesu likwidacji szkód oraz wykorzystaniu tego narzędzia w warsztacie samochodowym. Minimalna liczba godzin szkolenia na każdego uczestnika to 36 godzin dydaktycznych. Szkolenie realizowane w pomieszczeniach Wykonawcy. Wyposażenie w czasie szkolenia i pomoce dydaktyczne zapewnia Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8
Dodatkowe kody CPV: 80533100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Nowoczesne metody montażu i napraw elektronicznych układów drukowanych (elementy PTH i SMD) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
111066.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RENEX ELEKTRONICS EDUKATION CENTER Marzena Szczotkowska-Topić
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: SolidWorks podstawy projektowania i modelowania przestrzennego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
94479.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DPS Software Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Autoryzowane szkolenia z systemu operacyjnego Windows Serwer 2016 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dobór i badanie oświetlenia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Uprawnienia SEP w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia do 1kV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Kurs operatorów wózków jezdniowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Instruktor Cisco CCNA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Instruktor Cisco CCNA Security |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Obsługa systemu Audatex |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp - w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.