To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-08-27
Ogłoszenie nr 510161397-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu: Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu: "Tłumaczymy żywioły" - projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Tłumaczymy żywioły" - projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542810-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540100952-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 33 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 367515441,
ul. Lelewela
9,
45-856
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774745172, e-mail
szkola@psp33.opole.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://www.psp33.opole.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu: "Tłumaczymy żywioły" - projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PSP33.2-26.2.20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia do pracowni na potrzeby realizacji projektu "Tłumaczymy żywioły" - projekt edukacyjny dla uczniów szkół podstawowych Aglomeracji Opolskiej w podziale na dwanaście [ 12 ] części: 1) Część nr 1: Zakup i montaż 10 monitorów o wysokiej rozdzielczości; 2) Część nr 2: Zakup 10 zestawów kina domowego; 3) Część nr 3: Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem; 4) Część nr 4: Zakup 728 tabletów; 5) Część nr 5: Zakup 20 dronów; 6) Część nr 6: Zakup 10 stacji meteorologicznych; 7) Część nr 7: Zakup 20 aparatów fotograficznych; 8) Część nr 8: Zakup 100 lornetek; 9) Część nr 9: Zakup 50 kompletów mikroskopowych dla uczniów; 10) Część nr 10: Zakup 10 kompletów mikroskopowych dla nauczycieli; 11) Część nr 11: Zakup 20 kamer; 12) Część nr 12: Zakup drukarki 3d z osprzętem - 1 komplet; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dla Części nr 1 - Załącznik nr 1A do SIWZ; b) dla Części nr 2 - Załącznik nr 1B do SIWZ; c) dla Części nr 3 - Załącznik nr 1C do SIWZ; d) dla Części nr 4 - Załącznik nr 1D do SIWZ; e) dla Części nr 5 - Załącznik nr 1E do SIWZ; f) dla Części nr 6 - Załącznik nr 1F do SIWZ; g) dla Części nr 7 - Załącznik nr 1G do SIWZ; h) dla Części nr 8 - Załącznik nr 1H do SIWZ; i) dla Części nr 9 - Załącznik nr 1I do SIWZ; j) dla Części nr 10 - Załącznik nr 1J do SIWZ; k) dla Części nr 11 - Załącznik nr 1K do SIWZ; l) dla Części nr 12 - Załącznik nr 1L do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213200-7
Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 32342400-6, 30213100-6, 34711200-6, 38120000-2, 38651000-3, 38631000-7, 38510000-3, 38510000-3, 38651600-9, 30232100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i montaż 10 monitorów o wysokiej rozdzielczości |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64000
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz S.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53997
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup 10 zestawów kina domowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12600
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEIKS Machulski Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część nr 3: Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem - zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj.: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W Części nr 3: Zakup 10 laptopów z oprogramowaniem - zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 30.000 zł brutto, podczas gdy oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 31.980 zł brutto. Uwzględniając powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w wymienionych wyżej częściach, ponieważ kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia jest niewystarczająca do sfinansowania przedmiotowego zamówienia w Części nr 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zakup 728 tabletów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
418600
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "BMS" Sp. J. Z. Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
339371.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup 20 dronów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103644.88
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132052.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakup 10 stacji meteorologicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30550
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEIKS Machulski Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakup 20 aparatów fotograficznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w Części nr 7: Zakup 20 aparatów fotograficznych - zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZ w dniu 16.07.2020 r., to jest w pierwotnym terminie związania ofertą, wynikającym z zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 85 ust. 1 pkt 1) ustawy. Wykonawca PHU "BMS" Sp. J. Z. Bielecki (ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn), którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza pismem z dnia 23.07.2020 r. (doręczonym do Zamawiającego w tym samym dniu drogą elektroniczną - zeskanowane podpisane oświadczenie) - a więc po upływie pierwotnego terminu związania ofertą - wskazał, iż zmuszony jest odstąpić od podpisania umowy na część nr 7 z przyczyn od niego niezależnych, związanych bezpośrednio z epidemią COVID-19, tym samym Zamawiający zobligowany był uznać - w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - iż Wykonawca PHU "BMS" Sp. J. Z. Bielecki uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w przedmiotowym postępowaniu. Zamawiający nie miał możliwości skorzystania z instytucji określonej w art. 94 ust. 3 ustawy (Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego [...], zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1), ponieważ termin związania ofertą kolejnego Wykonawcy Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak (Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów) upłynął w pierwotnym terminie, a Wykonawca ten nie przedłużył terminu związania ofertą. Brak jest również podstaw prawnych do unieważnienia przedmiotowego postępowania, gdyż żadna z przesłanek określona w art. 93 ust. 1 ustawy nie wystąpiła, w związku z czym Zamawiający informuje, że nie udzielono zamówienia publicznego w wyniku przeprowadzonego postępowania w odniesieniu do Części nr 7: Zakup 20 aparatów fotograficznych - zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZ. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zakup 100 lornetek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25368
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26445
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zakup 50 kompletów mikroskopowych dla uczniów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73020.50
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84808.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zakup 10 kompletów mikroskopowych dla nauczycieli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24638.70
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DELTA OPTICAL sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37590.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zakup 20 kamer |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część nr 11: Zakup 20 kamer - zgodnie z załącznikiem nr 1K do SIWZ została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj.: oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W Części nr 11: Zakup 20 kamer - zgodnie z załącznikiem nr 1K do SIWZ Zamawiający Zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 40.000 zł brutto, podczas gdy oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 66.420 zł brutto. Uwzględniając powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w wymienionych wyżej częściach, ponieważ kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia jest niewystarczająca do sfinansowania przedmiotowego zamówienia w Części nr 11. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zakup drukarki 3d z osprzętem - 1 komplet |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w Części nr 12: Zakup drukarki 3d z osprzętem - 1 komplet - zgodnie z załącznikiem nr 1L do SIWZ w dniu 07.08.2020 r. Najkorzystniejszą ofertą była oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o.o. Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok. Pismem z dnia 21.08.2020 r. Wykonawca Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o.o. (Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok) wskazał, iż nie podejmie się dostarczenia asortymentu z części 12, w związku z czym odstępuje od podpisania umowy. Działanie to należy zakwalifikować jako uchylenie się Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o czym mowa w art. 94 ust. 3 ustawy. Mając na uwadze powyższe oraz fakt, iż w Części nr 12: Zakup drukarki 3d z osprzętem - 1 komplet - zgodnie z załącznikiem nr 1L do SIWZ brak jest ofert, niepodlegających odrzuceniu, tym samym Zamawiający nie ma możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert - Zamawiający informuje, że nie udzielono zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KM PSP w Opolu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania na zimno dla Oddziałów Terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w 2024 i 2025 r. - w podziale na zadania
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.