eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót remontowych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku1. wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowym w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa), 2. wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346, polegających na remoncie Sali operacyjnej, 3. wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie okien drewnianych na IV piętrze w budynku, 4. wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie posadzki z płytek na tarasie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-06

Ogłoszenie nr 510163187-N-2019 z dnia 06-08-2019 r.

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku: Wykonanie robót remontowych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: 1. wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowym w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa), 2. wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346, polegających na remoncie Sali operacyjnej, 3. wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie okien drewnianych na IV piętrze w budynku, 4. wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie posadzki z płytek na tarasie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557375-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 00102119700000, ul. ul. Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3002300, e-mail przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl, ias.gdansk@mf.gov.pl, faks 58 3014318.
Adres strony internetowej (url): http://www.pomorskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót remontowych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: 1. wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowym w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa), 2. wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346, polegających na remoncie Sali operacyjnej, 3. wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie okien drewnianych na IV piętrze w budynku, 4. wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie posadzki z płytek na tarasie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2201-ILN-2.260.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót remontowych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku hala niższa, Urzędzie Skarbowym w Wejherowie ul. Sobieskiego 346, polegających na remoncie Sali operacyjnej, Izbie Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie okien drewnianych na IV piętrze w budynku, Izbie Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie posadzki z płytek na tarasie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi: a) Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w przedmiarach i dokumentacji stanowiących Załączniki nr: 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ. c) Załącznik nr 7 do SIWZ - Istotne Postanowienia Umowy. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zawartymi w Istotnych Postanowieniach Umowy, które zostaną wprowadzone do treści Umowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Wykonawcy mogą składać ofertę zarówno na wybraną jedną dowolną część zamówienia lub na dwie dowolne części zamówienia lub na trzy dowolne części zamówienia lub na wszystkie cztery części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zadbał o zabezpieczenie miejsca wykonywania prac remontowych w taki sposób, aby wykonywane prace odbywały się bez wpływu na funkcjonowanie i pracę Urzędu; niezbędne jest wyeliminowanie ryzyka możliwości wystąpienia upadku przedmiotów z wysokości lub wystąpienia innych zagrożeń mogących mieć wpływ na zdrowie lub życie. Strefy niebezpieczne występujące podczas prowadzenie robót remontowych, należy odpowiednio wygrodzić, oznakować i zabezpieczyć. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług, zabezpieczenie mienia i bezpieczeństwa w ramach posiadanego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45421132-8, 45421112-2, 45400000-1, 45450000-6, 45442100-8, 45320000-6, 45300000-0, 44112200-0, 45431100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności: ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 51, 630, 695, 730 z późn.zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025, 1104, 1629, 2073, 2244 oraz z 2019r. poz. 80 z późn.zm.) oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986, 2215 z późn.zm. oraz z 2019r. poz. 53, 730 z póżn.zm.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowym w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa).

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, działając w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986, 2215 z późn.zm. oraz z 2019r. poz. 53, 730 z póżn.zm.), w związku z art. 92 ust 1 pkt 7), unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części nr 1 zamówienia, ponieważ cena jedynej złożonej w postępowaniu oferty dla części nr 1 zamówienia przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: W toku analizy dokumentacji postępowania stwierdzono, że dla części nr 1 przedmiotowego postępowania złożona została 1 oferta (oferta nr 3). Oferta nie podlega odrzuceniu, jednak wartość oferty brutto przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 1 zamówienia. Zamawiający na chwilę obecną nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia dla części nr 1 do wysokości ceny złożonej w postępowaniu jedynej oferty. Mając na uwadze powyższe, konieczne jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 1 zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346, polegających na remoncie Sali operacyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL DACH Łukasz Gessler
Email wykonawcy: pol_dach@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 30
Kod pocztowy: 84-241
Miejscowość: Gościcino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167280
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167280
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167280
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie okien drewnianych na IV piętrze w budynku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52976.54
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OKNA Kołodziejczyk Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy: oknakolodziejczyk@op.pl
Adres pocztowy: Os. Mastalerze 33 F
Kod pocztowy: 34-451
Miejscowość: Tylmanowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65161.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65161.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88560
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie posadzki z płytek na tarasie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, działając w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986, 2215 z późn.zm. oraz z 2019r. poz. 53, 730 z póżn.zm.), w związku z art. 92 ust 1 pkt 7), unieważnia przedmiotowe postępowanie dla części nr 4 zamówienia, ponieważ dla części nr 4 zamówienia nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W toku analizy dokumentacji postępowania stwierdzono, że dla części nr 4 przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty. Mając na uwadze powyższe, unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 4 zamówienia uznaje się za uzasadnione.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.