To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-04
Ogłoszenie nr 510167695-N-2020 z dnia 04-09-2020 r.
Prezydent Miasta Świdnicy: Dostawa i montaż modułowego toru typu Pumptrack
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566589-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540142619-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prezydent Miasta Świdnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000,
ul. ul. Armii Krajowej
49,
58-100
Świdnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 562 850, e-mail
mbp@um.swidnica.pl, faks
748 523 110.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.swidnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż modułowego toru typu Pumptrack
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):P-69/VIII/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż modułowego toru typu pumptrack, w zakres którego wchodzą m.in. : - dostawa i montaż modułowego zapętlonego toru typu pumptrack wraz z modułem wjazdowym o następujących parametrach: - wymagana długość toru 84 mb pasma jezdnego, - wymagane obicia ścian tylnych, - element jezdny ma być wykonany z kompozytu szklanego w oparciu o żywicę posiadającą wysokie parametry mechaniczne i wysoką odporność, - górna część kompozytu ma być pokryta warstwą antypoślizgową gwarantującą przyczepność, - jakość materiałów musi zapewnić odporność na warunki atmosferyczne, - nawierzchnia toru ma umożliwić wykorzystanie jej zarówno przez rowerzystów, osoby na deskorolkach, rolkach i hulajnogach, - wymiary powierzchni montażu: 20,0 m x 35,0 m, - warstwy podłoża pod montaż pumptracka: grunt nośny, geowłóknina / gramatura min. 120g/m2 /,warstwa z kruszywa łamanego /gr.min.20 cm, frakcje 31,5-63,0 mm, stabilizowana mechanicznie/, warstwa z kruszywa naturalnego/łamanego gr. min 5 cm, frakcje 0-16 mm/stabilizowana mechanicznie/. UWAGA! - Zaleca się aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca montażu na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawca w ofercie musi uwzględnić wszystkie koszty wynikające z wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 3. Warunki wykonywania dostawy i montażu. 3.1. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, zasadami bhp, wiedzą techniczną, oraz zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów, materiałów i urządzeń. 3.2. Przekazanie terenu Wykonawcy nastąpi w terminie do 10 dni roboczych od daty podpisania niniejszej umowy. 3.3. Wszystkie użyte do montażu materiały muszą być nowe i posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te, należy przedłożyć Zamawiającemu. 3.4. Niezbędne do wykonania przedmiotu umowy materiały zostaną zakupione i dostarczone na teren montażu przez Wykonawcę i będą stanowić jego koszt. 3.5. Za koordynację prac odpowiada koordynator dostawy. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia wszelkich działań w celu przygotowania wszelkiej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej oraz zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru przedmiotu umowy w terminie do 8 tygodni od podpisania umowy. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów nienadających się do ponownego wbudowania. 3.8. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w/w protokołu lub właściwego dokumentu potwierdzającego przekazanie wszystkich odpadów do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.9. Wykonawca zrealizuje własnym staraniem i na własny koszt tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie montażu takie jak: punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu montażu. 3.10. Zagospodarowanie zaplecza terenu wyznaczonego do montażu pumptracka oraz inne nakłady nie stanowiące wartości prac montażowych, a niezbędne do wykonania przedmiotu umowy są objęte ceną ofertową. 3.11.Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie wyznaczonym do montażu pumptracka w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 3.12. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji prac wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego usunięcia wad. 3.13. Wykonawca ponosi koszty prób, badań, odbiorów technicznych itp. 3.14. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację fotograficzną terenu przed rozpoczęciem prac montażowych. 4. Warunki odbioru prac. 4.1. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe w szczególności: protokoły technicznego odbioru prac związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy, dokumentację powykonawczą, atesty i aprobaty na wbudowane materiały, itp. 4.2. Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu umowy w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru prac. Podstawą rozpoczęcia czynności odbiorów będzie pisemne zawiadomienie Wykonawcy i sprawdzona kompletna dokumentacja odbiorowa przekazana przez Wykonawcę Zamawiającemu. 4.3. Strony postanawiają, że z czynności odbiorowych będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru oraz terminy wyznaczone na usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze. 4.4. Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a/ jeżeli wady nadają się do usunięcia, może przerwać czynności lub odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki, jeżeli taka nastąpi, b/ jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to: - jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej lub technicznej obniżyć wynagrodzenie, - jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki. 4.5. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru prac będzie wykonanie robót montażowych oraz dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej. 4.6. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego wykonanego przedmiotu umowy będzie protokół końcowy odbioru prac, podpisany przez strony umowy, którego integralną częścią będą dokumenty niżej wymienione: a) oświadczenie koordynatora dostawy o: - zgodności wykonania montażu toru typu pumptrack zgodnie z obowiązującymi przepisami, - doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy i terenu przyległego, b) dokumentacja powykonawcza, geodezyjna, protokoły badań i sprawdzeń jakości prac i materiałów, w tym świadectwa zezwalające na stosowanie materiałów w budownictwie, c) karta gwarancyjna na dostawę i wykonanie prac montażowych, zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 5. Lokalizacja . Modułowy tor typu Pumptrack będzie zamontowany na działce nr 2186/2 obręb 0005-Zachód przy ul.Polna droga. 6. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty montażowe. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 8 tygodni od podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 37440000-4
Dodatkowe kody CPV: 45112720-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
219070.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Techramps Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
210743.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Opinie psychologiczno - pedagogiczne oraz poradnictwo i terapia psychologiczna Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "Całodobowa ochrona obiektu osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4".
- Usługi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Toalety na terenie Parków i Zieleńców we Wrocławiu: Budowa toalety w Parku Tarnogajskim przy ul. Bogedaina" zadanie realizowane w ramach programu Rewitalizacji zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zagospodarowanie przestrzeni na potrzeby infrastruktury sportowo-rekreacyjnej przyszkolnej przy Zespole Szkół Nr 4 w Mławie
- PRZEBUDOWA ALEJEK PARKOWYCH WRAZ Z MONTAŻEM ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY I NASADZENIAMI REALIZOWANA W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Miasteczko Ruchu Drogowego oraz Gry Podwórkowe"
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.