eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówBudowa budynku biurowego z częścią handlową, garażem, wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, wjazdem oraz przełożeniem istniejącej infrastruktury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-07

Ogłoszenie nr 510168689-N-2020 z dnia 07-09-2020 r.

Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.: Budowa budynku biurowego z częścią handlową, garażem, wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, wjazdem oraz przełożeniem istniejącej infrastruktury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane z środków UE w ramach projektu pod nazwą "Podkarpackie Centrum Innowacji" w ramach Osi Priorytetowej nr 1 "Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563430-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540139056-N-2020; 540145600-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36895357400000, ul. Lenartowicza 4, 35-051 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 507 836 531, 798 870 477 , e-mail a.lachowicz@pcinn.org, m.dygon@pcinn.org, faks -.
Adres strony internetowej (url): https://pcinn.org/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku biurowego z częścią handlową, garażem, wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi, wjazdem oraz przełożeniem istniejącej infrastruktury

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCI 3/07/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia obejmuje: Roboty budowlane dla następującego zakresu inwestycji: - Rozbiórka istniejącego budynku przy ul. Lenartowicza 6 w Rzeszowie oraz budynku garażowego - Budowa budynku PCI w miejscu wyburzonego budynku przy ul. Lenartowicza 6 w Rzeszowie, - Przełożenie istniejącej infrastruktury (kanalizacji deszczowej, kabli energetycznych), zabezpieczenie gazociągu, zmianę istniejącego hydrantu na hydrant podziemny, wyłączenie z eksploatacji przyłącza wody, - Budowa zjazdu wraz ze zmianą lokalizacji przejścia dla pieszych oraz wykonanie odcinka chodnika przy ul. Lenartowicza (na działce nr 1371/1 obr. 207), - Budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, przyłącza wodociągowego, przyłącza gazu, przyłącza elektroenergetycznego i teletechnicznego, - Wykonanie elementów zagospodarowania terenu: chodnika, terenu utwardzonego, zieleni zagospodarowanej. Charakterystyczne parametry techniczne - powierzchnia wszystkich pomieszczeń budynku: 2 237,91m2, - kubatura budynku: 8 471m3, - rodzaj dachów: dachy płaskie - stropodachy osłonięte attykami, - wysokość górnych krawędzi elewacji frontowej (do attyki) mierzona od średniego terenu przed głównym wejściem do budynku: - część 4 - kondygnacyjna: 16,89m, - część 5 - kondygnacyjna: 20,30m, - długość budynku: 27,15m, - szerokość budynku od strony ul. Lenartowicza: 21,65m. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI - powierzchnia użytkowa: 583,43 m2, - powierzchnia komunikacji (ruchu): 129,43 m2, - powierzchnia pomocnicza: 1 494,60 m2, - powierzchnia handlowa: 30,45 m2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45220000-5, 45330000-9, 45231300-8, 45232130-2, 45232410-9, 45330000-9, 45331000-6, 45310000-3, 45311000-1, 45314000-1, 45315700-5, 45316000-5, 45000000-7, 45000000-7, 45262300-4, 45233200-1, 45233250-6, 45111291-4, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14432767.41
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Baudziedzic Sp. Z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ruda Mała 47 i
Kod pocztowy: 36-060
Miejscowość: Głogów Małopolski
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8440000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8440000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11849911.66
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.