eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUtworzenie miejsca spotkań w Żabiej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-10

Ogłoszenie nr 510172674-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.

Gmina Głusk Dominów: Utworzenie miejsca spotkań w Żabiej Woli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Kompleksowa rewitalizacja Gminy Głusk" realizowany jest w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna Działanie 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559914-N-2020 z 09-07-2020 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głusk Dominów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101998000000, ul. ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 518 760, e-mail sekretariat@glusk.pl, faks 817 518 650.
Adres strony internetowej (url): ugglusk.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie miejsca spotkań w Żabiej Woli

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Utworzenie miejsca spotkań w Żabiej Woli" poprzez zagospodarowanie terenu działki o nr ewidencyjnym 73/3 w miejscowości Żabia Wola gm. Głusk. W ramach zadania planuje się wykonanie placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska do piłki siatkowej, altany, pagórków wypoczynkowych, wyposażenie obiektu w małą architekturę, piłkochwyty sportowe, zieleń (trawniki, krzewy), oświetlenie solarne, monitoring. W zakres robót przewidzianych do realizacji wchodzą: o Wykonanie placu zabaw o nawierzchni żwirowej o pow. ok. 256 m² bez obrzeżenia, o Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe w ilości-9 szt., o Wykonanie siłowni zewnętrznej o nawierzchni z kostki brukowej o pow. ok. 104 m², o Wyposażenie siłowni zewnętrznej w urządzenia fitness w ilości- 4 szt., o Wykonanie dojścia do elementów zagospodarowania terenu z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. ok. 184 m², o Wykonanie boiska do piłki siatkowej o nawierzchni piaszczystej i pow. ok. 107 m², wraz z wyposażeniem w słupki do siatkówki i taśmy wyznaczające pole gry, wraz z piłkochwytami, o Wyposażenie terenu w małą architekturę: altanę drewnianą ławki i kosze na śmieci, stojaki na rowery, stoliki do gier w szachy, stół do gry w ping-ponga, o Wykonanie pagórków wypoczynkowych porośniętych trawą, wyposażonych w drewniane kładki- równoważnie, o Wykonanie ścieżki sensorycznej o pow. ok. 8,55 m², o Wykonanie ogrodzenia z siatki o łącznej długości ok. 355,5 mb i wys. 1,5 m, w ogrodzeniu brama szer. 4,0 m wraz z furtką szer. 1,5m i 3 furtki o szer. 1,5 m, o Rozbiórka ogrodzenia z blachy o dł. ok. 21,0 mb w części południowo- zachodniej działki, o Wykonanie nasadzeń w postaci krzewów w ilości 74 szt., o Wykonanie trawników z siewu wokół projektowanych nawierzchni i elementów o powierzchni działki o pow. ok. 2115 m² wraz z pielęgnacją i pierwszym koszeniem. o Dostawę i montaż oświetlenia solarnego 4kpl i instalację monitoringu UWAGA: Przedmiotowe roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową uwzględniając zapisy erraty do projektu. Uwaga !!! Zadanie realizowane jest w dwóch etapach. Etap I obejmuje wszystkie opisane wyżej roboty z wyłączeniem nasadzeń i trawników. Etap II obejmuje: wykonanie trawników wraz z pielęgnacją i pierwszym koszeniem oraz wykonanie nasadzeń krzewów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45111291-4, 45311100-1, 45311200-2, 45316100-6, 32323500-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 480984.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 3K Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@3k.radom.pl
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 7
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 418200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 418200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 670844.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 20%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.