To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-10
Ogłoszenie nr 510172674-N-2020 z dnia 10-09-2020 r.
Gmina Głusk Dominów: Utworzenie miejsca spotkań w Żabiej Woli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Kompleksowa rewitalizacja Gminy Głusk" realizowany jest w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna Działanie 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559914-N-2020 z 09-07-2020 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Głusk Dominów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101998000000,
ul. ul. Rynek
1,
20-388
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 518 760, e-mail
sekretariat@glusk.pl, faks
817 518 650.
Adres strony internetowej (url): ugglusk.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie miejsca spotkań w Żabiej Woli
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.15.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Utworzenie miejsca spotkań w Żabiej Woli" poprzez zagospodarowanie terenu działki o nr ewidencyjnym 73/3 w miejscowości Żabia Wola gm. Głusk. W ramach zadania planuje się wykonanie placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska do piłki siatkowej, altany, pagórków wypoczynkowych, wyposażenie obiektu w małą architekturę, piłkochwyty sportowe, zieleń (trawniki, krzewy), oświetlenie solarne, monitoring. W zakres robót przewidzianych do realizacji wchodzą: o Wykonanie placu zabaw o nawierzchni żwirowej o pow. ok. 256 m² bez obrzeżenia, o Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe w ilości-9 szt., o Wykonanie siłowni zewnętrznej o nawierzchni z kostki brukowej o pow. ok. 104 m², o Wyposażenie siłowni zewnętrznej w urządzenia fitness w ilości- 4 szt., o Wykonanie dojścia do elementów zagospodarowania terenu z kostki brukowej gr. 6 cm o pow. ok. 184 m², o Wykonanie boiska do piłki siatkowej o nawierzchni piaszczystej i pow. ok. 107 m², wraz z wyposażeniem w słupki do siatkówki i taśmy wyznaczające pole gry, wraz z piłkochwytami, o Wyposażenie terenu w małą architekturę: altanę drewnianą ławki i kosze na śmieci, stojaki na rowery, stoliki do gier w szachy, stół do gry w ping-ponga, o Wykonanie pagórków wypoczynkowych porośniętych trawą, wyposażonych w drewniane kładki- równoważnie, o Wykonanie ścieżki sensorycznej o pow. ok. 8,55 m², o Wykonanie ogrodzenia z siatki o łącznej długości ok. 355,5 mb i wys. 1,5 m, w ogrodzeniu brama szer. 4,0 m wraz z furtką szer. 1,5m i 3 furtki o szer. 1,5 m, o Rozbiórka ogrodzenia z blachy o dł. ok. 21,0 mb w części południowo- zachodniej działki, o Wykonanie nasadzeń w postaci krzewów w ilości 74 szt., o Wykonanie trawników z siewu wokół projektowanych nawierzchni i elementów o powierzchni działki o pow. ok. 2115 m² wraz z pielęgnacją i pierwszym koszeniem. o Dostawę i montaż oświetlenia solarnego 4kpl i instalację monitoringu UWAGA: Przedmiotowe roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową uwzględniając zapisy erraty do projektu. Uwaga !!! Zadanie realizowane jest w dwóch etapach. Etap I obejmuje wszystkie opisane wyżej roboty z wyłączeniem nasadzeń i trawników. Etap II obejmuje: wykonanie trawników wraz z pielęgnacją i pierwszym koszeniem oraz wykonanie nasadzeń krzewów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45111291-4, 45311100-1, 45311200-2, 45316100-6, 32323500-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
480984.42
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 3K Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
418200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 20% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.