eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych pn."Doposażenie placu zabaw przy ulicy Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego" i "Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych na Osiedlu Zębców w ramach Ostrowskiego budżetu Obywatelskiego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-08-20

Ogłoszenie nr 510173800-N-2019 z dnia 20-08-2019 r.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych pn.: "Doposażenie placu zabaw przy ulicy Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego" i "Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych na Osiedlu Zębców w ramach Ostrowskiego budżetu Obywatelskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550163050-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000000, ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 5822400, 7366241, e-mail radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks 625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych pn.: "Doposażenie placu zabaw przy ulicy Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego" i "Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych na Osiedlu Zębców w ramach Ostrowskiego budżetu Obywatelskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRM.RZP.271.44.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowego urządzenia na istniejący plac zabaw oraz dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w ramach dwóch odrębnych zadań inwestycyjnych pn. a) "Doposażenie placu zabaw przy ul. Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego" na dz. nr 9/5 obręb 0138. b) "Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych na Osiedlu Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego" na dz. nr 9/5 obręb 0138. W skład przedmiotu zamówienia: a) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Doposażenie placu zabaw przy ul. Rataja w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego" wchodzi: dostawa urządzenia na plac zabaw dla najmłodszych dzieci od 1-4 lat, b) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Siłownia zewnętrzna dla osób niepełnosprawnych na Osiedlu Zębców w ramach Ostrowskiego Budżetu Obywatelskiego" wchodzi: - wyrównanie terenu z ewentualnym dowozem ziemi, - demontaż, przeniesienie oraz ponowny montaż dwóch elementów siłowni zewnętrznej zgodnie z załączonym planem zagospodarowania terenu, - montaż kosza na śmieci, - montaż lampy solarnej LED, - odtworzenie zniszczonych podczas robót elementów zagospodarowania terenu, - dostawa urządzeń siłowni zewnętrznej; Koła Ta i-chi - 1szt, Rower ręce + nogi - 1szt, Twister + wahadło, Wycisk siedzący - 1szt, Orbitrek - 1szt, Biegacz - 1szt, Wioślarz - 1szt, Wyciąg górny - 1szt, Lampa solarna LED - 1 szt, Kosz na śmieci - 2 szt Urządzenia i zestawy zabawowo-sportowe montowane na placach zabawowo-sportowych muszą odpowiadać wymaganiom norm bezpieczeństwa oraz posiadać certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia: - opis przedmiotu zamówienia, - plan zagospodarowania terenu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8


Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 37535200-9, 45000000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40579.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dr Spil Polska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Pietrusińskiego 14
Kod pocztowy: 40-842
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49900.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.