eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 w części obejmującej poradnię POZ dla dzieci, rejestrację ogólną oraz wejścia do przychodni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-09-14

Ogłoszenie nr 510175861-N-2020 z dnia 14-09-2020 r.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota: Modernizacja Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 w części obejmującej poradnię POZ dla dzieci, rejestrację ogólną oraz wejścia do przychodni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562474-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540139229-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota, Krajowy numer identyfikacyjny 10202670000000, ul. ul. Szczęśliwicka 36, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 228 853, e-mail zamowienia@szpzlo-ochota.pl, faks 228 231 219.
Adres strony internetowej (url): www.szpzlo-ochota.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 w części obejmującej poradnię POZ dla dzieci, rejestrację ogólną oraz wejścia do przychodni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2511-11-MDM/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie zakresu wszystkich robót zostało opisane w Projektowej Dokumentacji Wykonawczej opracowanej celowo dla w/w zadań. 1. Składowe Dokumentacji wykonawczej dla ZADANIA 1: I. Branża Budowlana 1) Projekt Wykonawczy - kontynuacja - Architektura, Konstrukcje z 2020 r. (rozwinięcie wykonawcze dokumentacji budowlanej z 2017 r.- zawiera projekt wnętrz, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 2) Przedmiar Robót - kontynuacja - opracowanie pomocnicze w wersji papierowej i ath. z 2020 r. II. Branża Sanitarna 1) Projekt Wykonawczy instalacji sanitarnych - kontynuacja: Wentylacja, wod-kan, co, ct, z 2020 r. (rozwinięcie wykonawcze dokumentacji budowlanej z 2017 r.- zawiera informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ) 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 3) Przedmiar Robót - kontynuacja - opracowanie pomocnicze w wersji papierowej i ath. z 2020 r. III. Branża Elektryczna 1) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych - kontynuacja (rozwinięcie wykonawcze dokumentacji budowlanej z 2017 r.) 2) Projekt wykonawczy SSP (opracowanie 2017 r.), 3) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 4) Przedmiary Robót kontynuacja - opracowanie pomocnicze w wersji papierowej i ath. z 2020 r. Komplet dokumentacji opracowanej w 2017 roku: I. Branża Budowlana 1) Projekt architektury wraz z technologią medyczną, konstrukcją i projektem wnętrz, II. Branża Sanitarna 1) Projekt instalacji sanitarnych: wentylacji, wod-kan, co, ct, (opracowanie 2017 r.) III. Branża Elektryczna 2) Projekt instalacji elektrycznych, IV. Ekspertyza p/poż. budynku w wersji pdf. 2. Składowe Dokumentacji wykonawczej dla ZADANIA 2: Branża Budowlana i elektryczna I. Projekt Wykonawczy, Architektura wraz z instalacjami elektrycznymi Na wykonanie robót złożono wniosek o pozwolenie na budowę. "Pozwolenie na budowę" zostanie przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w momencie protokolarnego przekazania terenu budowy na wskazanej nieruchomości. Wykonawca zabezpieczy realizację robót budowlanych w sposób zgodny z warunkami opisanymi w SIWZ oraz projekcie umowy. Informacja dodatkowa: Jako wykonawczą należy traktować dokumentację z 2020 r., zaktualizowaną przez biuro projektowe R.W.PERSPEKTYWA. Dokumentacja z 2017 r. autorstwa biura projektowego WARS, stanowi dokumentację uzupełniającą. Przedmiary do wyliczeń opracowano w 2020 r. Zamawiający wymaga stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności ogólnobudowlane (tj. pracowników fizycznych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45453000-7, 45421100-5, 45400000-1, 31518200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3470965.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DECOR STUCCO Zenon Szczygieł
Email wykonawcy: azszczygiel@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słoneczna 15 A
Kod pocztowy: 26-085
Miejscowość: Miedziana Góra
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4269287.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3992646.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4636324.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.