To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-09-21
Ogłoszenie nr 510181331-N-2020 z dnia 21-09-2020 r.
Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565269-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 67070447500000,
ul. Waryńskiego
16 A,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 384 65 08, e-mail
sekretariat@rtbs.eu, faks
48 362 73 02.
Adres strony internetowej (url): https://www.rtbs.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PI-P.271.4.P.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego pięcioklatkowego czterokondygnacyjnego w całości podpiwniczonego z usługami w parterze, - przy ul. Rapackiego/Sempołowskiej w Radomiu wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami, parkingami, śmietnikami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Ważniejsze parametry budynku: a) kubatura - 26 576,00 m3; b) ilość mieszkań - 45; c) pow. zabudowy - 1 520,00 m2; d) pow. użytkowa mieszkań - 2 553,39 m2; e) pow. całkowita kondygnacji netto - 4 918,12 m2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 2.1. Budynku mieszkalnego wielorodzinnego w technologii tradycyjnej ze ścianami murowanymi częściowo z wykorzystaniem elementów prefabrykowanych - nadprożami, stropami gęstożebrowanymi strunobetonowymi oraz monolitycznymi. Sztywność przestrzenną budynku zapewniają ściany klatek schodowych, słupy żelbetowe nośne i ściany murowane nośne. Budynek w całości podpiwniczony. W poziomie -1 zlokalizowano komórki lokatorskie, pomieszczenia gospodarcze wózkownie, pomieszczenia na wodomierz, węzeł cieplny oraz pom. administracyjne. W budynku przewidziane są mieszkania jedno, dwu, i trzy pokojowe. Budynek posiada formę rozrzeźbioną, dach wielospadowy o spadku do 30% kryty blachodachówką oraz płaski o nachyleniu ~ 2% kryty papą termozgrzewalną. Stolarka okienna w budynku - PCV, o oszkleniu dwukomorowym (trzyszybowe) szkłem zespolonym z profili pięciokomorowych. Ściany parteru i pięter ocieplone metodą lekką mokrą - styropian EPS -80 grubości 16 cm wykończony tynkiem silikonowym. Ściany zewnętrzne wejść do lokali usługowych - cegła łupana. Zagospodarowanie terenu obejmuje: wykonanie chodników, dróg, parkingów, wiat śmietnikowych, placów gospodarczych, placu rekreacyjnego oraz ukształtowania pozostałego terenu. 2.2. Przyłącza instalacji wodnej. 2.3. Przyłącza kanalizacji sanitarnej. 2.4. Kanalizacji deszczowej z przyłączami do budynku. 2.5. Instalacji wewnętrznej c.o. (wraz z indywidualnymi wymiennikami ciepła), c.w.u., kanalizacji sanitarnej. 2.6. Drenaży opaskowych. 2.7. Wentylacji mechanicznej. 2.8. Instalacji teletechnicznych telewizji DVBT i satelitarnych, domofonowych, telefonicznych. 2.9. Instalacji elektrycznych i odgromowych. 2.10. Dróg wewnętrznych, parkingów, oświetlenia terenu, małej architektury, monitoringu. 2.11. Przebudowy linii kablowej ŚN. 2.12. Ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem. 3. Instalacje gazowe nie występują. 4. Zakres robót budowlano-montażowych i instalacyjnych (ujętych w dokumentacji projektowej lub w przedmiarach robót) nie obejmuje wykonania w lokalach mieszkalnych: 4.1. drzwi wewnętrznych w lokalach (należy uwzględnić jedynie drzwi zewnętrzne do danego lokalu) 4.2. podłóg użytkowych w lokalach mieszkalnych, 4.3. białego montażu urządzeń sanitarnych. 5. Zakresu prac określonych w ust. 4. nie należy uwzględniać w cenie oferty! 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które są dołączone do niniejszej SIWZ i stanowią jej integralną część. 7. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia w sytuacjach, gdy wykonanie danego zakresu robót okaże się zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zachowując zgodność z zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli okaże się to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zachowując zgodność z zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa. 9. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany materiałów, konstrukcji, urządzeń i instalacji przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, np. okoliczności: 9.1. Powodujące obniżenie kosztów ponoszonych na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia. 9.2. Powodujące poprawienie parametrów technicznych. 9.3. Wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 10. Zmiany, o których mowa w ust. 7, 8, i 9 mogą być realizowane wyłącznie w oparciu o protokół konieczności z uwzględnieniem zasad określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez Wykonawcę, w tym kierownika budowy i Zamawiającego, w tym inspektora nadzoru inwestorskiego oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, na którym będą prowadzone roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt własny Wykonawcy (wizja lokalna nie jest obowiązkowa). 12. Wymagania dotyczące gwarancji: 12.1. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, z zastrzeżeniem pkt. 12.2. 12.2. Wykonawca obejmie gwarancją wykonanie monitoringu na okres 3 lat licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 12.3. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców na rzecz Wykonawcy muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego. 13. Wymagania dotyczące robót: 13.1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego. 13.2. Ww. zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 14. Wymogi dotyczące materiałów, konstrukcji, urządzeń i instalacji: 14.1. Użyte materiały, konstrukcje, urządzenia i instalacje winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 15. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia: 15.1. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca będzie organizować roboty w sposób umożliwiający dokonanie ich odbioru. 15.2. Wykonawca winien ogrodzić, oznaczyć i zabezpieczyć teren budowy oraz zapewnić na terenie wykonywanych robót, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, zorganizować zaplecze budowy w tym wc dla pracowników, ochronę znajdujących się na terenie robót obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymać ich w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót usunąć poza teren budowy wszelkie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawić cały teren budowy i robót czysty i nadający się do użytkowania. 15.3. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni w okresie realizacji robót i po ich zakończeniu wywóz odpadów powstałych z własnej i podwykonawców działalności i wykonywanych przez nich robót i usług oraz nie dopuści do przekroczenia dopuszczalnych norm w ściekach, pochodzących z własnej i podwykonawców działalności oraz wykonywanych przez nich robót i usług, odprowadzonych do kanalizacji miejskiej. 16. Wymagania stawiane Wykonawcy: 16.1. Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 16.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 16.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 16.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 16.5. Inne wymagania określone we wzorze Umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 17. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również podczas jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010,1649). 18. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tych samych funkcjach i podobnych parametrach, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały, konstrukcje, urządzenia i instalacje spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 19. Prace towarzyszące nieobjęte dokumentacją techniczną i przedmiarami robót, konieczne do uwzględnienia: 19.1. Pełna obsługa geodezyjna na każdym etapie realizacji inwestycji wraz z 2 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania. 19.2. Projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami. 19.3. Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz spełnienie tych decyzji na koszt Wykonawcy: a) za zajmowanie pasa drogowego i umieszczenie w pasie drogowym urządzeń, b) za realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających tych decyzji, c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 19.4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 19.5. Organizacja i zabezpieczenie terenu budowy. 19.6. Wywiezienie ziemi znajdującej się na terenie budowy. 19.7. Uporządkowanie terenu budowy, w tym usunięcie i wywiezienie gruzu oraz resztek materiałów budowlanych. 19.8. Opracowanie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynku i dla każdego lokalu, zgodnie z obowiązującymi normami na dzień zakończenia realizacji inwestycji. 19.9. Wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, wiedzę techniczną i obowiązujące przepisy. 19.10. Wykonawca przeprowadzi wszelkie konieczne testy i próby wszelkich instalacji (w tym m.in. inspekcja telewizyjna przyłączy i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej) i dostarczy wszelkie odnośne zatwierdzenia i certyfikaty dla urządzeń i materiałów oraz protokoły z rozruchu uzyskane w obecności dostawców mediów. 20. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zamówienia nie stanowi załącznika do oferty. Podlega wypełnieniu jedynie przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę. 21. Wykonawca może wystawiać faktury nie częściej niż 1 raz w miesiącu z zastrzeżeniem, że pierwszą fakturę Wykonawca złoży po okresie trzech miesięcy od protokolarnego przekazania terenu budowy oraz wykonania i odebrania robót zgodnych z harmonogramem rzeczowo-finansowym a także o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto. UWAGA: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający - zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp - wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp., jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 22. Przy dokonywaniu płatności za nabyte towary lub usługi wymienione w załączniku nr 15 do ustawy o zmianie ustawy od podatku towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 r., poz., 1751), udokumentowane fakturą, w której kwota należności ogółem stanowią kwotę, o której mowa w art. 19 pkt. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców tj. jednorazowa wartość transakcji, bez względu na liczbę wynikających z niej płatności przekracza 15 000,00 zł lub równowartość tej kwoty, podatnicy są obowiązani zastosować mechanizm podzielonej płatności. 23. Zamawiający informuje Wykonawcę o wynikającym z ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191 z późn. zm.) uprawnieniu do przesyłania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem dedykowanej do tego celu platformy. W przypadku decyzji Wykonawcy o zamiarze przesyłania faktury w sposób wskazany w zdaniu poprzednim Zamawiający (działając na wniosek Wykonawcy) przekaże Wykonawcy adres skrytki (konto), na który należy przesłać ustrukturyzowaną fakturę. Na fakturze należy bezwzględnie umieścić numer umowy, jaki zostanie nadany przedmiotowemu zamówieniu wraz z symbolem komórki realizującej zamówienie (tj. PI-Z). 24. Zamawiający informuje, że identyfikatorem PEPPOL/ADRESEM PEF Zamawiającego, który pozwoli na założenie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej jest: PEPPOL ID 7960024084.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45211340-4, 45211000-9, 45342000-6, 45222110-3, 45332000-3, 45330000-9, 45321000-3, 45232140-5, 45310000-3, 45317000-2, 45100000-8, 45233220-7, 45233290-8, 45314000-1, 45316100-6, 45300000-0, 45332400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12169641.72
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Korporacja Budowlana "DARCO" Dariusz Żak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11836000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. "Budowa nowej siedziby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu - etap II", przez Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Kazimierza Kelles-Krauza
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2025 - II postępowanie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Usługa wywozu odpadów z posesji Urzędu Miejskiego w Radomiu.
- Dostawę zamkniętego systemu do pobierania krwi w technice próżniowej
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.