eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydu³towy"Modernizacja ³azienek w Zespole Szkó³ Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydu³towach - etap I"

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2019-08-30

Og³oszenie nr 510181584-N-2019 z dnia 30-08-2019 r.

Zespó³ Szkó³ Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydu³towach: "Modernizacja ³azienek w Zespole Szkó³ Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydu³towach - etap I"

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 573678-N-2019

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 540151986-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespó³ Szkó³ Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydu³towach, Krajowy numer identyfikacyjny 27612833500000, ul. ul. Obywatelska 30, 44-280 Rydu³towy, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 0-32 4579090, e-mail sekretariat@zsp2rydu³towy.pl, faks 0-32 4579090.
Adres strony internetowej (url): https://zsp2rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

"Modernizacja ³azienek w Zespole Szkó³ Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydu³towach - etap I"

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

KG.21.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane obejmuj±ce wykonanie zadania pn.: "Modernizacja ³azienek w Zespole Szkó³ Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydu³towach - etap I". Roboty budowlane realizowane bêd± na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez "Lasok Architekci" z Wodzis³awia ¦l±skiego. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty demonta¿owe: a) demonta¿ o¶cie¿nic stalowych 12 szt., b) demonta¿ ¶cianek dzia³owych kabin WC oraz kabin natrysków ok. 50 m2, c) wykucia z muru kratek wentylacyjnych, drabinek, wieszaków, podokienników, d) skucia p³ytek ceramicznych ¶cian i posadzek ok. 194 m2 oraz tynków ok. 155 m2, e) demonta¿ instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z demonta¿em armatury, demonta¿ pionu c.o., f) demonta¿ instalacji elektrycznej wraz z osprzêtem, g) wywóz gruzu z utylizacj± ok. 5 m3. 2) Roboty ogólnobudowlane: a) uzupe³nieniem posadzki, b) wymurowanie ¶cianek dzia³owych ok. 8 m2 wraz z osadzeniem nadpro¿y ok. 8 m, c) wykonanie warstw posadzki, z izolacj± przeciwwilgociow± ok. 37 m2, d) wykonanie nowych tynków na ¶cianach ok. 29 m2, e) wykonanie ok³adzin ¶ciennych ok. 89 m2 i pod³ogowych R10 ok. 38 m2, f) monta¿ nowej stolarki drzwiowej 5 szt., g) wykonanie systemowych (z p³yt HPL) przegród kabin sanitarnych 8 kpl., h) roboty malarskie 101 m2. 3) Roboty sanitarne: a) wykonanie instalacji wodnej z rur PP PN20 wraz z otulin± izolacyjn± ok. 96 m, b) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z rur PP HT ok. 117 m, c) monta¿ przyborów i urz±dzeñ sanitarnych: umywalki wisz±ce 9 szt., baterie umywalkowe 9 szt., miski ustêpowe 9 szt., suszarki do r±k 4 szt., podwieszane pisuary 4 szt., dozowniki myd³a 7 szt., podajniki papieru toaletowego 9 szt. d) próby szczelno¶ci instalacji wodoci±gowej. 4) Roboty elektryczne: a) wymiana przewodów elektrycznych dla instalacji o¶wietleniowej i gniazd ok. 113 m, b) monta¿ opraw o¶wietleniowych 13 kpl., c) wykonanie pomiarów elektrycznych dla wszystkich wykonanych obwodów. Roboty prowadzone bêd± w obiekcie czynnym - w placówce o¶wiatowej. 3. Inne obowi±zki wykonawcy: 1) posiadanie przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia 160 000,00 z³otych wa¿n± na dzieñ zawarcia umowy. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³u¿enia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytu³u wskazanego w zdaniu poprzedzaj±cym oraz przedk³adania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, je¶li odpowiedzialno¶æ ubezpieczyciela wynikaj±ca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje ca³ego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powsta³ych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialno¶ci wykonawcy na podstawie niniejszej umowy, 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla zachowania terminu wykonania ca³ego przedmiotu umowy, 4) zorganizowanie robót w taki sposób, ¿eby nie utrudniaæ doj¶cia i pracy w budynku, roboty prowadzone bêd± przy czynnym obiekcie, 5) wywóz odpadów i ¶mieci bêd±cych efektem prowadzonej budowy na wysypisko z poniesieniem op³at za ich sk³adowanie, przy przestrzeganiu przepisów prawa w tym zakresie, 6) zamówienie elementów zwi±zanych z realizacj± zadania z wyprzedzeniem pozwalaj±cym na realizacjê robót w terminie okre¶lonym w umowie, 7) poniesienie op³at niezbêdnych do prowadzenia robót i prawid³owej realizacji przedmiotu umowy, 8) udzielenie gwarancji obejmuj±cej wszystkie wykonane roboty budowlane, zastosowane materia³y i zabudowane urz±dzenia licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót do up³ywu gwarancji na wykonane zadanie. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a tak¿e wzór umowy, stanowi±ce za³±czniki do Opisu przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 45432000-4


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262500-6, 45421000-4, 45442100-8, 45332400-7, 45330000-9, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 135332.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe "WIMAR" Spó³ka Jawna Wies³aw i Mariusz S³anina
Email wykonawcy: wimarsj@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Hallera 17
Kod pocztowy: 44-310
Miejscowo¶æ: Radlin
Kraj/woj.: ¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 153332.93
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 153332.93
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 210483.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.