eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołuchówOdbudowa drewnianego budynku dawnej wyłuszczarni nasion z miejscowości Kobylec translokowanego do Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-03

Ogłoszenie nr 510183550-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.

Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie: Odbudowa drewnianego budynku dawnej wyłuszczarni nasion z miejscowości Kobylec translokowanego do Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577318-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie, Krajowy numer identyfikacyjny 25051810528001, ul. Działyńskich 2, 63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 7615045, 7615046, e-mail okl.goluchow@okl.lasy.gov.pl, michal.kedzia@okl.lasy.gov.pl, faks 62 7615046.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/okl_goluchow/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy: http://www.okl.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbudowa drewnianego budynku dawnej wyłuszczarni nasion z miejscowości Kobylec translokowanego do Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DI.270.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy zakres zadania: a) przedmiotem zadania jest rekonstrukcja (ponowny montaż) budynku po jego inwentaryzacji i oznakowaniu poszczególnych elementów zgodnie z Inwentaryzacją architektoniczno-konstrukcyjną wraz z Aneksem (załącznik nr 13 do SIWZ), rozbiórce i translokacji. Dokumentacja fotograficzna stanu pierwotnego podczas Inwentaryzacji zostanie udostępniona przy podpisaniu umowy. b) rekonstrukcja odbędzie się przy pomocy oryginalnych elementów konstrukcyjnych oznakowanych zgodnie z Inwentaryzacją architektoniczno-konstrukcyjną wraz z Aneksem oraz zgodnie z Ekspertyzą mykologiczno-budowlaną (załącznik nr 14 do SIWZ). Brakujące elementy konstrukcyjne zostaną zrekonstruowane z nowego drewna dostarczonego przez Zamawiającego c) w stosunku do stanu sprzed rozbiórki (inwentaryzacji) nie przewiduje się zmian: drewniany budynek trzykondygnacyjny zbudowany na planie prostokąta, nakryty dwuspadowym dachem o niewielkim nachyleniu połaci pokrytych papą na deskowaniu; konstrukcja budynku szkieletowa; poszycie ścian zewnętrznych budynku z poziomych desek układanych na jednostronny zakład Zakres rzeczowy: a) roboty ziemne: usunięcie humusu, przemieszczenie mas ziemnych, plantowanie terenu - w miejscu projektowanej rekonstrukcji; b) wykonanie fundamentów betonowych i słupów fundamentowych dla projektowanej rekonstrukcji; c) przygotowanie elementów drewnianych z rozbiórki do zabudowy; d) konserwacja i impregnacja elementów drewnianych wytypowanych do zabudowy - wg programu konserwatorskiego; e) wykonanie i montaż podwalin; f) wykonanie i montaż ścian szkieletowych; g) układanie legarów pod podłogę; h) wykonanie podłogi na legarach; i) wykonanie stropów drewnianych; j) osadzenie stolarki okiennej i drzwiowej, schodów drewnianych; k) montaż drewnianej więźby dachowej; l) odeskowanie połaci dachowych; ł) krycie dachu papą; m) impregnacja drewna nowego; n) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; o) wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla niepełnosprawnych; p) wykonanie instalacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu, instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji oświetlenia podstawowego, instalacja gniazd wtyczkowych, , rozdzielnica obiektowa RO, instalacja uziemienia i odgromowa, instalacja ochrony przed przepięciami, instalacja ochrony od porażeń; r) wykonanie systemu sygnalizacji pożaru; Szczegółowy opis prac ( czynności ) oraz zakres rzeczowy i ilościowy wchodzący w skład przedmiotu zamówienia zawarty został odpowiednio w załączniku nr 2 (projekt budowlany ) i załączniku nr 3 (przedmiar robót) oraz załączniku nr 15 (STWiOR) do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453100-8, 45310000-3, 45312100-8, 45343000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 590000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany Piotr Latański
Email wykonawcy: piotr_latanski@wp.pl
Adres pocztowy: Ruda Wieczyńska 68
Kod pocztowy: 63-308
Miejscowość: Gizałki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 706987.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 688796.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 706987.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.