To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-03
Ogłoszenie nr 510184411-N-2019 z dnia 03-09-2019 r.
Urząd Gminy w Maciejowicach: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Maciejowice w roku 2019.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585357-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Maciejowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 54432600000000,
ul. ul. Rynek
7,
08-480
Maciejowice, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 6832031, e-mail
inwestycje@maciejowice.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.maciejowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Maciejowice w roku 2019.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.42.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa zadania: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Maciejowice w roku 2019. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług polegających na dowożeniu i odwożeniu dzieci do PSP w Samogoszczy, PSP w Maciejowicach oraz Publicznego Przedszkola w Maciejowicach w okresie od 02 września 2019 r. do 20 grudnia 2019 r., z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego przewozu uczniów do szkoły i w drodze powrotnej oraz zabezpieczenia dodatkowego autobusu na wypadek awarii. 3. Opiekę nad uczniami dowożonymi zapewni Wykonawca. Kierowca nie może być opiekunem dzieci. 4. Przybliżony harmonogram dowożenia i odwożenia dzieci przedstawia się następująco: DOWÓZ do PSP w Samogoszczy Trasa Godzina odjazdu Godzina przyjazdu do szkoły Liczba dzieci Ruda Tarnowska 6.50 6.55 21 Domaszew 7.00 7.05 18 Podłęż - Kraski - Pasternik 7.15 7.30 55 Podwierzbie - Ostrów 7.35 7.50 30 ODWÓZ I z PSP w Samogoszczy Trasa Godzina odjazdu ze szkoły Samogoszcz - Bączki - Ruda Tarnowska 13.05 Samogoszcz - Domaszew 13.20 Samogoszcz - Podłęż - Budy Podłęskie - Kraski Dolne - Kraski Nowe - Kraski Górne - Pasternik 13.45 Samogoszcz - Podwierzbie - Ostrów 14.10 ODWÓZ II z PSP w Samogoszczy Trasa Godzina odjazdu ze szkoły Samogoszcz - Bączki - Ruda Tarnowska 14.35 Samogoszcz - Domaszew 14.50 Samogoszcz - Podłęż - Budy Podłęskie - Kraski Dolne - Kraski Nowe - Kraski Górne - Pasternik 15.00 Samogoszcz - Podwierzbie - Ostrów 15.20 I DOWÓZ do PSP w Maciejowicach i Przedszkola Trasa/Godzina Liczba dzieci Maciejowice 6:50 - Oblin Grądki 6:55 - Topolin 7:00 - Podstolice 7:05 - Podoblin 7:10 - Maciejowice 7:15 37 Maciejowice 7:15 - Wróble 7:25 - Kobylnica - 7:45 Maciejowice 7:55 36 II DOWÓZ do PSP w Maciejowicach i Przedszkola Trasa/Godzina Liczba dzieci Maciejowice 6:25 - Przewóz 6:30 - Antoniówka Św. 6:35 - Antoniówka Wilczkowska 6:40 - Oblin wieś 6:45 - Maciejowice 6:50 45 Maciejowice 6:50 - Polik 6:55 - Pogorzelec 7:00 - Maciejowice 7:10 28 Maciejowice 7:10 - Kawęczyn 7:15 - Uchacze 7:20 - Maciejowice 7:30 59 Maciejowice 7:30 - Strych 7:35 - Kochów 7:50 - Maciejowice 7:55 49 I ODWÓZ z PSP w Maciejowicach i Przedszkola Trasa/Godzina Godzina odjazdu ze szkoły Maciejowice - Oblin - Podstolice - Topolin - Oblin Grądki - Maciejowice 12:35 Maciejowice - Polik - Pogorzelec - Maciejowice 13:30 Maciejowice - Podstolice - Topolin - Grądki - Maciejowice 14:20 Maciejowice - Polik - Pogorzelec - Maciejowice 15:00 II ODWÓZ z PSP w Maciejowicach, Przedszkola, PSP Antoniówka Św. Trasa/Godzina Godzina odjazdu ze szkoły Maciejowice - Uchacze - Kawęczyn - Strych - Wróble - Kobylnica - Kochów 12:30 Maciejowice - Uchacze - Kawęczyn - Strych - Wróble - Kobylnica - Kochów 13:30 Maciejowice - Przewóz - Antoniówka Św. - Antoniówka Wilczkowska - Oblin wieś 14:15 Maciejowice - Uchacze - Kawęczyn - Strych - Wróble - Kobylnica - Kochów 15:00 5. Dowóz i odwóz na w/w trasach wynosi - 395 km dziennie. 6. Liczba dowożonych dzieci na poszczególnych trasach została opracowana w oparciu o dane dotyczące obowiązku szkolnego, jednak z obserwacji z poprzednich lat (z uwagi na to, że część uczniów dojeżdża do szkoły we własnym zakresie) wynika, że faktyczna liczba dzieci korzystających z dowozu nie przekroczy 55 na każdej z tras. W związku z powyższym wskazane jest aby transport dzieci odbywał się autobusem mającym nie mniej niż 55 miejsc lub dwoma pojazdami o łącznej liczbie miejsc nie mniejszej niż 55. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany pojazdu o mniejszej liczbie miejsc w zależności od ilości dojeżdżających dzieci. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o takiej zmianie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpracowania dni nauki szkolnej w soboty. Wykonawca zostanie powiadomiony o wystąpieniu soboty pracującej nie później niż 5 dni przed daną sobotą. 7. Dzienna ilość kilometrów może ulec zmianie do 10% łącznej długości tras, dziennie (w górę lub w dół). Zmiana długości tras nie ma wpływu na cenę jednostkową za 1 km zaoferowaną przez Wykonawcę. W dzienny przebieg kilometrów nie będą wliczane dojazdy z siedziby Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu oraz z miejsca zakończenia kursu do siedziby Wykonawcy. 8. Autobusy poruszać się będą po drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich. 9. Zamawiający przewiduje dodatkowe przewozy okazjonalne na występy, przedstawienia, konkursy, zawody sportowe, dni otwarte szkół, do kina, do teatru itp. w cenie jednostkowej za 1 km, określonej w ofercie Wykonawcy. 10. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. 11. Przewóz uczniów odbywać się będzie wyłącznie pojazdami do tego przeznaczonymi, odpowiednio oznakowanymi (art. 57 ustawy Prawo o ruchu drogowym). 12. Każdy uczeń i opiekun musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa i opieki należy do Wykonawcy. 13. Przed rozpoczęciem roku szkolnego Wykonawca ustali w uzgodnieniu z Zamawiającym projekt rozkładu jazdy (godziny przyjazdu i odjazdu z poszczególnych przystanków na wyznaczonej trasie). 14. Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu trasy, przystanków, liczby dzieci. Ponadto Zamawiający w trakcie roku szkolnego może żądać zmiany rozkładu jazdy, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Zmiany rozkładu jazdy nie będą wpływały na całkowitą cenę przewozu (za 1 km) przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dzieci przewożonych na danej trasie, o ile w wymaganym dla danej trasy pojeździe pozostają jeszcze wolne miejsca. W takich przypadkach zwiększenie ilości przewożonych dzieci nie będzie miało wpływu na końcowe wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia. 15. Na podstawie art 29 ust 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby niżej wymienione czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywały osoby, które będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) - kierowanie autobusami - min. 3 kierowców autobusów. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60172000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97359.60
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Garwolinie S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
101056.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MACIEJOWICE
więcej: przetargi MACIEJOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.