Ogłoszenie z dnia 2020-10-01
Ogłoszenie nr 510189844-N-2020 z dnia 01-10-2020 r.
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie: Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług opieki serwisowej systemu SIMPLE i XPRIMER oraz opieki konsultacyjnej dla użytkowników systemu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632091-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540271269-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 38719130000000,
ul. ul. Kanonicza
25,
31-002
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 421 68 48 wew. 624, e-mail
zp@upjp2.edu.pl, faks
12 421 68 48 wew. 624.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca ososbowość prawną
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług opieki serwisowej systemu SIMPLE i XPRIMER oraz opieki konsultacyjnej dla użytkowników systemu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.PN.240.19-41
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania i zamówienia jestwyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług opieki serwisowej systemu SIMPLE i XPRIMER oraz opieki konsultacyjnej dla użytkowników systemu obejmującej 540 godzin roboczych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 1.2 Zamawiający informuje, iż aktualnie posiada i użytkuje systemy SIMPLE.ERP w wersji 6.10-450-a10.0 oraz XPRIMER w wersji 3.2.1.116 i użytkuje licencje w liczbie: SIMPLE.ERP (Finanse i Księgowość, INFO, Majątek Trwały, Obrót Towarowy, Personel, ePIT, JPK, eZLA, Sprawdzanie VAT, PPK) -14 użytkowników w sieci, XPRIMER.CRM -15 użytkowników w sieci XPRIMER.HCM -20 użytkowników w sieci XPRIMER.ZP -1 użytkownik w sieci XPRIMER.edok -15 użytkowników w sieci 2 Ponadto wykonawca wyznaczy i utrzyma, przez cały okres ważności umowy,konsultantów o przygotowaniu informatycznym i merytorycznym do wykonywania zadań związanych z realizacją umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV: 72514200-3, 71356300-1, 72514300-4, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
250000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EQ System Technology Sp. Z o.o. ul. Św. Antoniego 50, 41-303 Dabrowa Górnicza
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
275274.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- OBSŁUGA INFORMATYCZNA W SĄDZIE REJONOWYM W PILE, PRZY UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 79
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.