To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-08
Ogłoszenie nr 510195583-N-2020 z dnia 08-10-2020 r.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie: " Remont dachu budynku obory Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575469-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, Krajowy numer identyfikacyjny 28026065200000,
ul. Karolewo
12,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 524 753, e-mail
zsckr@karolewo.com, faks
897 524 753.
Adres strony internetowej (url): www.karolewo.com/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA PODLEGŁA I NADZOROWANA PRZEZ MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Remont dachu budynku obory Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NR.ZSCKR.Z.2241/8/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku obory Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ. Pomocniczo Zamawiający załącza przedmiar robót - niestanowiący podstawy wyceny oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. 4. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu "nierównoważności" zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacji projektowej. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 5. OBOWIĄZEK ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych i itp. 6. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45261900-3, 45261210-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
225958.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIM Irena Bełdycka Mariusz Bełdycki Spółka cywilna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
275000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Modernizacja placu zabaw w parku przy ul. Parkowej
- Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Marii Curie-Skłodowskiej w Kętrzynie w ramach projektu pt. ,,Technik analityk - Nowe narzędzia, Nowe wyzwania"
- Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie W-MOSG - część nr 1
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcjo. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego ZSMRataja w Reszlu postępowanie II
- Wymiana oświetlenia na boisku do piłki nożnej przy ul. Kazimierza Wielkiego w Kętrzynie
- Opracowanie dokumentacji na wykonanie oświetlenia, odwodnienia oraz utwardzenia drogi dojazdowej i parkingu dla Wspólnot Mieszkaniowych ul. Ogrodowa 21 i ul. Ogrodowa 23 w Kętrzynie
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie - instalacja wentylacji mechanicznej na drugim piętrze budynku
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Roboty budowlane związane z korektą nawierzchni dziedzińca oraz wymianą okien na parterze Kamienicy Szołayskich
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.