Ogłoszenie z dnia 2020-10-09
Ogłoszenie nr 510197935-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Dobieszkowie: "Remont podłogi w budynku hotelowym w części administracyjnej po zalaniu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Dobieszkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 10101295300000,
ul. Dobieszków
70,
95-010
Stryków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 710 90 90, e-mail
kadry@hoteldobieszkow.com.pl, faks
42 710 92 40.
Adres strony internetowej (url): www.osz-dobieszkow.bip-e.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka budżetowa podległa MRPiPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont podłogi w budynku hotelowym w części administracyjnej po zalaniu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):11/Z/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z usuwaniem skutków nawałnicy (w tym zalania). Zakres robót do wykonania obejmuje m.in. n/w zakres: - rozebranie posadzek z płytek, - zerwanie cokołów z płytek, - naprawa posadzek cementowych - zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i wykładzin dywanowych, - odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, odparzone tynki, - wywóz gruzu, - osuszenie podłoża ścian i podłóg po zalaniu, - wykonanie posadzki cementowej zatartej na ostro, - gruntowanie podłoży pod wylewki samopoziomujące, - wykonanie wylewki samopoziomującej, - gruntowanie podłoży pod klej do płytek, - ułożenie płytek 33,3 x 33,3, - montaż cokołów w korytarzu, - montaż listew w pokojach biurowych, - uzupełnienie skutego tynku, - gruntowanie ścian przed malowaniem, - malowanie ścian. - pozostałe roboty nie ujęte, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45431000-7, 45442100-8, 45111300-1, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100917.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: M4 Gabriel Gośliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99920.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z wystąpieniem nawałnicy nastąpiło zalanie 8 pomieszczęń biurowych, pomieszczenia magazynowego oraz pomieszczenia technicznego -węzeł cieplny. W skutek zalania wodami opadowymi powierzchni podłóg nastąpiło znaczne nasiąknięcie ich struktury, zarówno posadzek jak i podłóg betonowych ( wykładziny dywanowe) i ścian do wysokości 50 cm doprowadzając do uszkodzenia struktury tynków i wylewek betonowych, oraz zniszczenia wartości użytkowej wykładzin. Zgodnie z opinią pn. "Ocena stanu technicznego wraz z określeniem zakresu i rodzaju robót remontowych" w celu zabezpieczenia elementów budynku przed dalszą degradacją oraz uniknięcia pogorszenia warunków sanitarnych pomieszczeń zachodzi konieczność wykonania w trybie pilnym remontu pomieszczeń części administracyjnej. W związku z powyższym pozostawienie zaistniałego stanu na czas związany z przeprowadzeniem procedury przetargowej, skutkowałoby z wystąpieniem dużych strat np. zagrzybienie ścian i dalsza degradacja. W świetle powyższego niezbędne było więc natychmiastowe wykonanie prac objętych niniejszym zamówieniem.
INNE PRZETARGI STRYKÓW
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Strykowie
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.