To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-13
Ogłoszenie nr 510200312-N-2020 z dnia 13-10-2020 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584412-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02-777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 73 31 , e-mail
ursynow.wzp@um.warszawa.pl , faks
22 443 73 32.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.70.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów. I. Zakres prac objętych zamówieniem: ? Naprawy - roboty związane z usuwaniem awarii, a w szczególności likwidacją uszkodzeń ? Konserwacja - roboty związane z wykonywaniem napraw bieżących ? Remonty - roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym. ? Modernizacja - oświetlenia ulic związanych ze zgłoszeniami radnych i mieszkańców o niedoświetlonych miejscach. II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia: Remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1) Roboty ziemne : ? kopanie rowu kablowego ? kopanie dołków pod fundamenty prefabrykowane ? wykonanie przepustu pod jezdnią ? wykonanie przepustów przy drzewach ? nasypanie warstwy piasku ? zasypanie rowu kablowego 2) Roboty demontażowe : ? demontaż słupów oświetleniowych ? demontaż opraw oświetleniowych ? demontaż urządzenia rozdzielczego szafy oświetleniowej ? demontaż linii zasilającej 3) Roboty montażowe : ? montaż w rowie kablowym rur ochronnych dla kabla oświetleniowego ? montaż w dołach fundamentów prefabrykowanych ? montaż na fundamentach słupów oświetleniowych ? montaż słupów aluminiowych z elastomerem ? wciągnięcie w rury ochronne i fundamenty kabla oświetleniowego ? montaż na słupach wysięgników ? montaż na słupach opraw oświetleniowych ? montaż na słupach naświetlaczy metalohalogenkowych ? montaż we wnękach słupowych tabliczek bezpiecznikowo-zaciskowych ? montaż w słupach przewodu do zasilenia opraw oświetleniowych ? montaż uziomów ? montaż muf kablowych ? montaż urządzenia rozdzielczego SOK-4 4) Prace kontrolno-pomiarowe ? pomiar oporności kabla ? pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej ? pomiar natężenia oświetlenia 5) Prace projektowe ? opracowanie projektów na modernizację oświetlenia III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia. ? W protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania. Po sporządzeniu protokołu wprowadzenia Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zdjęciową danego obiektu. ? Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami. ? Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu. ? Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru. 2) Prowadzenie prac w sąsiedztwie drzew: Zaleca się kopanie rowu kablowego metodą odkrywkową, podkopu i zastosowanie rur ochronnych dla kabli giętkich by można je było przepleść pomiędzy korzeniami. W miejscach zbliżeń robót ziemnych z drzewami kable układać na głębokości minimum 1,2 metodą przecisku sterowanego, by nie uszkodzić systemu korzeniowego drzewa. Roboty ziemne (kopanie rowu kablowego, kopanie dołów pod fundamenty słupów ) w okolicy drzew należy bezwzględnie wykonywać ręcznie. Drzewa rosnące w pasie frontu robót należy zabezpieczyć przed mechanicznymi uszkodzeniami, ze szczególnym uwzględnieniem ich systemów korzeniowych. Prace te powinny być wykonane pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia ogrodnicze. W zasięgu koron drzew roboty ziemne należy wykonywać ręcznie, przy minimalnej ingerencji w ich systemy korzeniowe. Prace związane z montażem słupów oświetleniowych i opraw oświetleniowych wykonywane w pobliżu koron drzew należy wykonywać bez uszkadzania gałęzi i konarów. Wykonanie ewentualnych cięć technicznych koron należy zlecić specjalistycznej firmie ogrodniczej, zapewniając jednocześnie fachowy nadzór. Cięcia te powinny zostać ograniczone do niezbędnego minimum tak, aby zachować dotychczasowy pokrój koron drzew i powinny być uzgodnione z jednostką opiekującą się drzewami z ramienia zarządcy ulicy. Zabrania się jeżdżenia ciężkim sprzętem w zasięgu koron drzew oraz ich niszczenia. Po zakończeniu robót teren należy uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego. 3) Stosowane materiały : Muszą spełniać normy i posiadać certyfikaty lub świadectwa zgodności oraz być zgodne z opiniami Wydziału Estetyki Przestrzeni Publicznej Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. 4) Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie: ? bezusterkowego protokołu odbioru, ? zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze szkicem sytuacyjnym. Wykonanie dokumentacji powykonawczej na modernizację, oświetlenia ulicznego nastąpi na podstawie projektu lub ustaleń przeprowadzonych w dniu wprowadzenia. Wykonanie dokumentacji projektowej na modernizację, oświetlenia ulicznego nastąpi na podstawie materiałów i ustaleń przekazanych w dniu wprowadzenia. Projekty muszą być uzgodnione w Zarządzie Dróg Miejskich. IV. Klauzule społeczne: 1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących czynności polegające na, remoncie, konserwacji i naprawie oświetlenia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów w trakcie realizacji zamówienia.. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 5) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 13 ust. 1 pkt 8) i 9) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: ? wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ ? Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8a do SIWZ, stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; ? Przedmiar robót - załącznik nr 8b do SIWZ, ? Wykaz dróg gminnych - załącznik nr 4 do wzoru umowy; ? Wykaz dróg wewnętrznych - załącznik nr 5 do wzoru umowy;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
205021.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JIMMY SP. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
212134.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Zarębie
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji w oparciu o projekt "Przebudowy i remontu pomieszczeń na II piętrze budynku głównego SP ZOZ w Łapach na potrzeby Oddziału Ginekologicznego (...)"
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.