To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-23
Ogłoszenie nr 510200764-N-2019 z dnia 23-09-2019 r.
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu: Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ul. Kokoszków 71, w ramach zadania: Remont głównej klatki schodowej w budynku "GORCE" PPWSZ w Nowym Targu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588599-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, Krajowy numer identyfikacyjny 49272240400000,
ul. ul. Kokoszków
71,
34-400
Nowy Targ, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 610 709, e-mail
zampub@ppwsz.edu.pl, faks
1 082 610 708.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/ppwsz
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/ppwsz,m,317148,przetargi-i-zapytania.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ul. Kokoszków 71, w ramach zadania: Remont głównej klatki schodowej w budynku "GORCE" PPWSZ w Nowym Targu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.382.06.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych w Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Targu, przy ul. Kokoszków 71, w ramach zadania: Remont głównej klatki schodowej w budynku "GORCE" PPWSZ w Nowym Targu. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Remont głównej klatki schodowej (pionowa droga ewakuacyjna) zlokalizowanej na sześciu kondygnacjach (pięć pięter) oraz pomieszczeń wejść głównych do budynku PPWSZ "Gorce" w Nowym Targu. Przedmiotowy remont obejmie: roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i wykończeniowe mające na celu poprawę estetyki przestrzeni klatki schodowej i wybranych pomieszczeń przyległych do niej. W ramach remontu projektuje się prace przygotowawcze i rozbiórkowe oraz wykończeniowe polegające na wymianie posadzek, wykonaniu gładzi szpachlowych a na nich nowych powłok malarskich ścian i sufitów. Projektuje się również demontaż istniejącej balustrady oraz pochwytów przyściennych oraz w ich miejscu montaż nowych chromowo-nikolowych balustrad i pochwytów klatki schodowej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1, w zakresie opisanym w pkt. 2, zawierający: Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót, 4.Roboty będą wykonywane zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę i na warunkach zawartych we wzorze umowy - załącznik numer 2 do SIWZ. 5.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi minimum 36 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego (parametr punktowany). 6.Jeśli w dokumentacji występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, rysunek konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności - w zakresie opisanym w dokumentacji. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - przyjmuje się że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny". W przypadku gdy wymagane jest przedstawienie certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, akceptowane będą również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. 7.Warunki wykonania zamówienia oraz gwarancji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 9.Wykonawca musi dołączyć do oferty kosztorys ofertowy, sporządzony metodą ogólną wg sporządzonego przez siebie przedmiaru robót lub skorzystać z materiału pomocniczego w postaci przedmiaru robót załączonego do SIWZ. 10.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 11.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 12.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 13.Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej https://bip.malopolska.pl/ppwsz 14.Wykonawcy zaleca się, przed złożeniem oferty, zapoznanie z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: Przedmiot umowy należy wykonać w nieprzekraczalnym terminie: do 60 dni od daty podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45262512-3, 45421000-4, 45233222-1, 45442100-8, 45233200-1, 45233221-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
334721.44
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych DUDA Grażyna Duda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
472300.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Odbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Biała - ul. Św. Józefa
- Odnowienie starego oznakowania poziomego oraz wykonywanie nowego oznakowania poziomego ulic miejskich w Nowym Targu.
- Usługi - Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania przebudowy i rozbudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku "SOKOŁA" przy Placu Słowackiego 13 w Nowym Targu.
- Dostawa płynów dializacyjnych, materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych wraz z dzierżawą trzech aparatów
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.